• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת שיחה ללא המתנה כלל

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    32
    770
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • N
      NA73438 נערך לאחרונה על ידי

      אני מעוניין לקבל לקו שיחה שמשמיעה קוד סודי
      בקו יש העברה של השיחות ישר אלי
      איך אפשר לעשות שברגע שהשיחה תענה אקבל צלצול ואוכל לשמוע את הקוד כך שלא יהיה עיכוב של הזמן
      שהמערכת אומרת אנא המתינו וכו'

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • N
        NA73438 נערך לאחרונה על ידי

        מצאתי מה שרציתי
        אבל זה לא עובד
        a4c40dfe-4d4c-4b02-b2b0-a2119c1005d6-image.png

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א
          אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

          @NA73438 מה הגדרת בשלוחה ומה בקובץ ivr.ini?
          את ההגדרה שלא ישדר צריך להגדיר בקובץ ivr.ini

          N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • N
            NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

            @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

            @NA73438 מה הגדרת בשלוחה ומה בקובץ ivr.ini?
            את ההגדרה שלא ישדר צריך להגדיר בקובץ ivr.ini

            הגדרתי את זה בשלוחה
            תוכל לעזור לי איך להגדיר בקובץ?

            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • N
              NA73438 @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

              @NA73438 כעת גם העלתי קובץ IVR לשלוח הראשית עם ההגדרה הזו
              call_no_answer=yes
              וזה עדין לא פעיל
              משהו יודע?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                @NA73438

                זאת ההגדרה לקובץ IVR

                no_ringing=yes

                N א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                • N
                  NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה הכנסתי
                  עדין לא עובד

                  מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ
                    מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                    @NA73438

                    יש לך קובץ IVR במערכת?

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                      @NA73438
                      ואתה צריך להכניס את 2 ההגדרות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • N
                        NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה
                        העלתי קובץ עם ההגדרה הזו
                        זה לא מספיק?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מנסה מומחה @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                          @NA73438

                          לא

                          אתה צריך את שניהם

                          no_ringing=yes
                          
                          call_no_answer=yes
                          
                          
                          N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • N
                            NA73438 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                            @מנסה עדין לא עובד

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                              @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                              @NA73438

                              זאת ההגדרה לקובץ IVR

                              no_ringing=yes

                              סליחה, זה לא קשור

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א
                                אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                @מנסה עדין לא עובד

                                אם אתה יכול תעתיק מה הגדרת בשלוחה ומה בשלוחה ראשית ואיםה נמצא השלוחה של הראוטינג

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ
                                  מנסה מומחה @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                  @אבו

                                  זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                  מה שחשוב לו מאוד

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אבו @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                                    @מנסה אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                    @אבו

                                    זה מקצר את הזמן עד למענה של השרת

                                    מה שחשוב לו מאוד

                                    א, אם אתה צודק שזה מקצר אז טוב שהבאת את זה אבל זה לא מה שהוא ביקש
                                    ב, לדעתי זה לא מקצר אלא רק לא משמיע את הצליל, אבל אני לא יודע

                                    N I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • N
                                      NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                      @אבו
                                      זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                      type=routing
                                      routing_to_phone=0548412344
                                      music_on_hold=no
                                      ;checking_units=yes
                                      routing_end_time=20
                                      routing_end_goto=/2

                                      וזה מה שיש בקובץ IVR
                                      no_ringing=yes

                                      call_no_answer=yes

                                      א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                        @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                        @אבו
                                        זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                        type=routing
                                        routing_to_phone=05********
                                        music_on_hold=no
                                        ;checking_units=yes
                                        routing_end_time=20
                                        routing_end_goto=/2

                                        וזה מה שיש בקובץ IVR
                                        no_ringing=yes

                                        call_no_answer=yes

                                        הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אבו @NA73438 נערך לאחרונה על ידי אבו

                                          @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                          @אבו
                                          זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                          type=routing
                                          routing_to_phone=
                                          music_on_hold=no
                                          ;checking_units=yes
                                          routing_end_time=20
                                          routing_end_goto=/2

                                          וזה מה שיש בקובץ IVR
                                          no_ringing=yes

                                          call_no_answer=yes

                                          זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • N
                                            NA73438 @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                            @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            הייתי אומר לך למחוק את המספר שלך , כמובן לשיקולך

                                            המספר כמובן שגוי...

                                            @אבו אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @NA73438 אמר בהעברת שיחה ללא המתנה כלל:

                                            @אבו
                                            זה מה שמוגדר בהגדרות של השלוחה הראשית בקו

                                            type=routing
                                            routing_to_phone=
                                            music_on_hold=no
                                            ;checking_units=yes
                                            routing_end_time=20
                                            routing_end_goto=/2

                                            וזה מה שיש בקובץ IVR
                                            no_ringing=yes

                                            call_no_answer=yes

                                            זה מוזר, לכאורה אמור לעבוד, אולי תפנה לשירות לקוחות

                                            איך אני פונה אליהם, אפשר לשלוח מייל עם התקלה והם אמורים לסדר את זה?

                                            ח א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון