• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. בניית אתרים
    ב
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 1
    • פוסטים 14
    • הגבוה ביותר 0
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    בניית אתרים

    @בניית אתרים

    0
    מוניטין
    4
    צפיות בפרופיל
    14
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    בניית אתרים הפסק לעקוב עקוב

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בניית אתרים

    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      @מוטי-מוטי-מוטי מה ימות המשיח אומרים? הם הולכים לשחזר את הכל או שנצטרך להגדיר את הכל מחדש?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בניית אתרים
    • RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!

      לא יודע אם זה קשור לתקלה שמדברים פה אבל כל הקו שלי התאפס, כל ההגדרות וכל ההקלטות נמחקו, אני היחיד שיש לו גישה לניהול כך שאף אחד לא עשה את זה, יכול להיות שזה קשור לתקלה ואז זה יחזור או שאני צריך לבנות את זה מהתחלה?
      אתמול בצהריים הכל עבד טוב היום בצהריים אני קולט שיש את התקלה הזאת, יש איזה הסבר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בניית אתרים
    • RE: שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונה

      @אביי-ורבא אין לי בעיה שזה ישלח את ההודעה רק כשהשיחה מסתיימת, אבל שזה ישלח את ההודעה רק במידה ונציג קיבל את השיחה, אני לא רוצה שזה ישלח הודעה גם אם נציג לא ענה לשיחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בניית אתרים
    • שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונה

      האם יש אפשרות בשלוחת מעבר לנציג לשלוח הודעה לטלגרם במידה ונציג עונה?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני תודה על המענה.
      עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני

      type=queue
      title=מעבר לנציג
      queue_end_no_members_goto=/7
      queue_timeout=30
      queue_end_timeout_goto=/7
      queue_answer_tfr=yes
      

      שאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
      שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:

      צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
      1=המספר של הקו שלך

      דבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים
    • RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים

      @פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
      חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בניית אתרים