@מוטי-מוטי-מוטי מה ימות המשיח אומרים? הם הולכים לשחזר את הכל או שנצטרך להגדיר את הכל מחדש?
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי בניית אתרים
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!פורסם בשאלות ועזרה הדדית
-
RE: עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!פורסם בשאלות ועזרה הדדית
לא יודע אם זה קשור לתקלה שמדברים פה אבל כל הקו שלי התאפס, כל ההגדרות וכל ההקלטות נמחקו, אני היחיד שיש לו גישה לניהול כך שאף אחד לא עשה את זה, יכול להיות שזה קשור לתקלה ואז זה יחזור או שאני צריך לבנות את זה מהתחלה?
אתמול בצהריים הכל עבד טוב היום בצהריים אני קולט שיש את התקלה הזאת, יש איזה הסבר -
RE: שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@אביי-ורבא אין לי בעיה שזה ישלח את ההודעה רק כשהשיחה מסתיימת, אבל שזה ישלח את ההודעה רק במידה ונציג קיבל את השיחה, אני לא רוצה שזה ישלח הודעה גם אם נציג לא ענה לשיחה
-
שליחת הודעת טלגרם כשנציג עונהפורסם בשאלות ועזרה הדדית
האם יש אפשרות בשלוחת מעבר לנציג לשלוח הודעה לטלגרם במידה ונציג עונה?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני תודה על המענה.
עוד שאלה, איך אני עושה שכשנציג ענה ללקוח אז זה ישלח הודעה לטלגרם? אבל רק אם הוא ענה -
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני שאלה 1 הסתדרתי אני צריך תשובה לשאלה 2 ויש לי עוד שאלה, עשיתי שלוחה ששומעים שם הודעה ואז זה מפנה לשלוחה אחרת, הבעיה שלוקח זמן מאז שההקלטה מסתיימת עד שהוא עובר לשלוחה הבאה וזה קורה לי בכל הפנייה, יש איזה דרך לזרז את זה? זה פשוט פוגע בחווית משתמש, יש איזה 7 שניות שהוא לא שומע כלום ולא יודע מה לעשות
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
type=queue title=מעבר לנציג queue_end_no_members_goto=/7 queue_timeout=30 queue_end_timeout_goto=/7 queue_answer_tfr=yesשאלה 1) הגדרתי את זה בשלוחה למעבר לנציג הבעיה שכשעובר הזמן ואין מענה הלקוח אמור לעבור לשלוחה 7 שם הפרטים שלו עוברים לטלגרם אוטמטי והוא אמור לשמוע הודעה הבעיה שהפרטים נשלחים לטלגרם והוא לא שומע את ההודעה, אני צריך להשמיע לו הודעה כלשהיא, איך אני מסדר את זה?
שאלה 2) האם יש אפשרות שכשהוא עובר לנציג אז הנציג יראה את המספר של הקו ולא של הלקוח אבל בלי שהלקוח יצטרך לעשות משהו בשביל זה ושעדיין ישלח לטלגרם המספר של הלקוח -
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני כתב בדרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדירים:
צור בשלוחה 3/1 קובץ בשם PrivateDIDSpeedDial.ini ותכניס בו
1=המספר של הקו שלךדבר ראשון לא הבנתי מה זה עושה, דבר שני כשהנציג נכנס למערכת וישר מקיש 1 סולמית זה לא עובד, הוא צריך להכנס לשלוחה 3 ואז לעשות חיוג מקוצר למספר של המערכת ואז אני מפנה אותו ישר לניתוביה,יש אפשרות לעשות שהוא מקיש 1 סולמית וזה עושה לו את המספר הוירטואלי וישר מפנה לניתוביה?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יהודה-צ-כ לא כל כך הבנתי איך, אתה יכול לפרט יותר?
-
RE: דרושה קומבינה | ניתוב שיחה לנציגים לפי זמינות שהם מגדיריםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@פלמנמוני שאלה אחרונה, אם אני רוצה לנציג יוכל בשלוחה 3 לחייג למספר כלשהו דרך המספר של המערכת שמי שמחייגים אליו יראה את המספר של המערכת ולא את הטלפון האישי של הנציג,
חפרתי בפורום ולא מצאתי פתרון