תגובה חדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה
קודם כל תודה רבה!!!
רצינו לבקש אם אפשר לפתח דבר כזה גם לגבי הצטרפות לרשימת צינטוקים ,נראה לי שזה יהיה הרבה יותר שימושי, בכל אופן אצלי.
בתודה מראש!!!!!!
תגובה חדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה
קודם כל תודה רבה!!!
רצינו לבקש אם אפשר לפתח דבר כזה גם לגבי הצטרפות לרשימת צינטוקים ,נראה לי שזה יהיה הרבה יותר שימושי, בכל אופן אצלי.
בתודה מראש!!!!!!
@אברהם-נ
מנסיון שלי לאחר כל מיני ניסיונות, הפיתרון הכי טוב הוא הקלטה ישירה למחשב בהקלטה פנימית לאתר או לתוכנת הקלטות , כל הקלטה חיצונית לא תהיה באיכות הכי טובה כלל וכל המרה רק מפחיתה את האיכות!
@א-גוטן
להלן תרגום מדויק לשלוחת צינטוקים.
"זעך צו מצרף זיין צו די רשימה פון די צינטוקים דריקט 1,זעך צו אראפ נעמען פון די רשימה דריקט 2,זעך צו צולייגן צו די רשימה פאר א שטיק צייט דריקט 3, זעך צו אפאקן פון די רשימה פאר א שטיק צייט דריקט 4, צו ארויס גיין דריקט כוכבית."
ניסיתי ביום האחרון לשתף קבצים בין כמה מערכות באותו השרת וכשהמערכת מגיעה לשלב של בחירת שלוחת היעד להעברה,
זה נתקע וחוזר כל הזמן שהשלוחה אינה קיימת או איננה שלוחת השמעת קבצים- על אף שהכל תקין בשלוחת היעד, וכמובן כן מדובר בהשמעת קבצים.
מעניין אם עוד מישהו נתקל בזה, ומה זה אומר?
@יוסל-ה זה שוב פעם לא עובד
מה קורה???
בוקר טוב ! כבר לא עובד 3 חודשים!!
מישהו יודע האם לפי התקנון של ימות המשיח יש בעיה לחייג למערכות של חברות אחרות
המתחילות ב07 וכו' [שזה לא דורש חיוב יחידות] דרך וירטואל פלוס?
@יהודה-הוצלר-0 אמר בשגיאה | שגיאת התחברות למערכת ההגדרות המתקדמות:
@אמונה
איך אתה יכול לדעת את זה אם המשתמש שלך הצטרף רק לפני 11 ימים?
כאן אני חדש אבל בעולם הקווים אני מתמצא לפני זמן רב!!
@צבי-10 אוןWIZNITZ
המחירים תלויים בכל מיני פרטים ותנאים , אני צריך לראות את הטקסט ואת אופן הביצוע כדי לחשב מחיר מדויק,
ולגבי השאלה על אמעריקאנע יידיש, התשובה היא, שאני ישראלי, אבער מיין יידיש איז זייער "רייך"!! און איך קען זיך צופאסטן צו יעדע סארט בקשה!
ליותר פרטים נא לפנות במייל שציינתי לעיל!
נ.ב. אני מתמחה גם בליווי מוזיקלי להודעות וכו'
בברכה!
הגדרתי מעבר למערכת אחרת, ושם הגדרתי את השלוחה הראשית כמעבר לשלוחה אחרת שזה שליחת צינטוקים, וזה עבד לי הרבה זמן ,ופתאום זה הפסיק לעבוד, והשיחה פשוט מתנתקת אחרי המעבר למערכת ולא שולחת את הצינטוק, ומה שמענין ,שכשאני מתקשר דרך פורטל התוכן ישירות למערכת הוא כן עובר לשלוחה ושולח צינטוק???
אשמח ממי שיודע פיתרון לתקלה!!
@111 מה קרה שהמערכת לפתיחת מערכות לא פועלת ונרשם "שגיאה"?
@Y0796075917
לא מובן האם אתה קריין או בעל אולפן או שניהם לא...
אם אפשר שתסביר למה התכוונת!
@שמחה-זו-הסיסמא
התכוונתי לומר שלא שמתי לב באיזה מספרים יש תקלה ובאיזה לא, אלא הבחנתי את התקלה בהרבה מקרים בלא שימת לב מיוחדת לסוג המספר ,
רציתי לשאול , הכנסתי ברשימת האלפון שמות עם ניקוד כדי שהם יושמעו כמו שצריך , אבל נוצר בעיה כי בעת החיפוש שמות באלפון דרך הטלפון הרי לא נכתב השם עם ניקוד וכך יוצא שהמערכת בעצם לא מוצאת את השם לפי החיפוש שעושים כי הרי לא מקלידים בטלפון שם מנוקד. איך אפשר לסדר את זה שהמערכת תזהה את החיפוש גם אם לא ניקדו את המילה???
תודה רבה!!
שלום וברכה!
מי שיודע להסביר או לתת פיתרון לדבר שמאד מפריע לי ואיני יודע ממה זה נובע.
כשאני מקליט קובץ במכשיר הקלטה ומעלה למחשב, אז עד שאני מעלה את הקובץ לאתר לצורך השמעה במערכת [דהיינו כשאני מאזין לקובץ ישירות מהמחשב לא דרך האתר] אז איכות ההשמעה נשמעת ברמה גבוהה בדיוק כפי שנשמעת בעת ההקלטה במכשיר ההקלטה. אבל כשאני מעלה את ההשמעה לשלוחה דרך האתר אז איכות ההשמעה יורדת בהרבה- גם בהאזנה במחשב וגם בהאזנה בטלפון.
אשמח מאד לתגובה בהקדם ממי שיש מידע בנידון.
תודה רבה!!
@בסייעתא-דשמיא-0 תודה רבה!!!!!
עזרת לי מאד !!!!!
@אביי-ורבא תודה רבה על המענה, אבל אני לא כ"כ מבין ב API, אשמח אם אתה תוכל להסביר בשפה פשוטה במה מדובר ע"מ שאוכל ליישם את זה.
בתודה רבה מראש!!!!
@111
ניסיתי לפתוח מערכת ונרשם שאין כרגע מספרים לחלוקה. מה זה אומר?
מתי אמור להגיע מספרים פנויים?
תודה רבה!!