תגובה חדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה
קודם כל תודה רבה!!!
רצינו לבקש אם אפשר לפתח דבר כזה גם לגבי הצטרפות לרשימת צינטוקים ,נראה לי שזה יהיה הרבה יותר שימושי, בכל אופן אצלי.
בתודה מראש!!!!!!
תגובה חדש! מודול שליחת הזמנה לחבר להצטרפות לרשימת התפוצה
קודם כל תודה רבה!!!
רצינו לבקש אם אפשר לפתח דבר כזה גם לגבי הצטרפות לרשימת צינטוקים ,נראה לי שזה יהיה הרבה יותר שימושי, בכל אופן אצלי.
בתודה מראש!!!!!!
@אברהם-נ
מנסיון שלי לאחר כל מיני ניסיונות, הפיתרון הכי טוב הוא הקלטה ישירה למחשב בהקלטה פנימית לאתר או לתוכנת הקלטות , כל הקלטה חיצונית לא תהיה באיכות הכי טובה כלל וכל המרה רק מפחיתה את האיכות!
@א-גוטן
להלן תרגום מדויק לשלוחת צינטוקים.
"זעך צו מצרף זיין צו די רשימה פון די צינטוקים דריקט 1,זעך צו אראפ נעמען פון די רשימה דריקט 2,זעך צו צולייגן צו די רשימה פאר א שטיק צייט דריקט 3, זעך צו אפאקן פון די רשימה פאר א שטיק צייט דריקט 4, צו ארויס גיין דריקט כוכבית."
ניסיתי ביום האחרון לשתף קבצים בין כמה מערכות באותו השרת וכשהמערכת מגיעה לשלב של בחירת שלוחת היעד להעברה,
זה נתקע וחוזר כל הזמן שהשלוחה אינה קיימת או איננה שלוחת השמעת קבצים- על אף שהכל תקין בשלוחת היעד, וכמובן כן מדובר בהשמעת קבצים.
מעניין אם עוד מישהו נתקל בזה, ומה זה אומר?
@יוסל-ה זה שוב פעם לא עובד
מה קורה???
בוקר טוב ! כבר לא עובד 3 חודשים!!
מישהו יודע האם לפי התקנון של ימות המשיח יש בעיה לחייג למערכות של חברות אחרות
המתחילות ב07 וכו' [שזה לא דורש חיוב יחידות] דרך וירטואל פלוס?
@יהודה-הוצלר-0 אמר בשגיאה | שגיאת התחברות למערכת ההגדרות המתקדמות:
@אמונה
איך אתה יכול לדעת את זה אם המשתמש שלך הצטרף רק לפני 11 ימים?
כאן אני חדש אבל בעולם הקווים אני מתמצא לפני זמן רב!!
@צבי-10 אוןWIZNITZ
המחירים תלויים בכל מיני פרטים ותנאים , אני צריך לראות את הטקסט ואת אופן הביצוע כדי לחשב מחיר מדויק,
ולגבי השאלה על אמעריקאנע יידיש, התשובה היא, שאני ישראלי, אבער מיין יידיש איז זייער "רייך"!! און איך קען זיך צופאסטן צו יעדע סארט בקשה!
ליותר פרטים נא לפנות במייל שציינתי לעיל!
נ.ב. אני מתמחה גם בליווי מוזיקלי להודעות וכו'
בברכה!
לאחר שהרכישה בוצעה בהצלחה וקיבלתי אישור במייל,
איפה אני אמור לקבל את המספר החדש ולראות אותו???
לא קיבתי לא בטלפון ולא במייל, האם יש איזה אפשרות באתר לראות את המספר שרכשתי?
@פישל ניסיתי לעשות כך, ואכן נשמרת ההקלטה אבל בקול של המקליט, ואני רוצה רק את שמירת ההמרה כקובץ השמעה, ולא את הקול של המקליט עצמו כלל!
@פישל שורה לאחר מכן כתוב כך במפורש:
"ברירת מחדל משכפל את הקובץ לתיקיה המבוקשת באותה צורה של קבלת נתונים
כלומר עם השם והתאריך (ולא ניתן לשמוע את הקובץ בתיקיה רגילה של האזנה לתכנים)"
@פישל זה לא יעבוד, מכיוון שאני צריך שההקלטות יישמרו בשלוחה רגילה של השמעת קבצים להאזנה טלפונית ולא בדוחו"ת במחשב!
ולא נראה לי שיש שם בכלל כזה אופציה שההמרה תישמר כקובץ השמעה, אלא רק שההמרה נרשמת בדו"ח כטקסט לקריאה!
@פישל את זה כבר ביצעתי, זה הגדרה ספציפית שאינה עונה על הבקשה שלי!
הגדרה זו מגדירה רק דבר אחד, שהמאזין לאחר שהוא שומע את ההקלטה קודם האישור שלו, המערכת גם משמיעה לו את ההמרה,
אבל ההמרה אינה נשמרת במערכת כלל.
אני צריך: 1) שהמאזין ישמע קודם האישור של הקלטתו - רק את ההמרה, וכלל לא את מה שהוא הקליט.
2) שתישמר במערכת רק ההמרה.
איך מגדירים שלוחת הקלטה שההקלטה תומר לטקסט, והמערכת תשמיע למקליט את הטקסט מהרובוט הקראה לפני אישור ההקלטה ולא את הקול של המקליט עצמו, וכן בשמירת ההקלטה שתישמר ההמרה ולא ההקלטה עצמה!
אשמח לתגובה ממי שיודע באיזה הגדרות עלי להשתמש.
יש לי שלוחה של שעון נוכחות,
והתאריכים העבריים בדו"חות שמונפקים אינם נכונים כשיש כניסה בשעה 16:00 ויציאה בשעה 19:00 מופיע כניסה ביום ה' אלול ויציאה ביום ו' אלול.
מי שיודע מה זה אומר, ואיך ניתן לסדר את זה. תודה רבה!!!