@צבי-ד-צ הפיתוחים שווים כסף רב, ולכן כסף צריך להביא כסף, ולכן מעניין אותם מה הלקוחות של השירות לקוחות מבקשים ולא מה הלקוחות שלך מבקשים. יאמר לשבחם של ימות המשיח שהם כנראה החברה היחידה שנותנת גישה למפתחים ולבנות דברים בסיסיים ובעצם נותנים להרבה אנשים לעקוף את השירות הלקוחות, אם כי גם בזה יש כמין רעיון עסקי שמעודד הפעלת מוחות להביא רעיונות חדשים.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי הפקות בע"מ 0
-
RE: רעיון נפלא לחידושים במערכות!!פורסם בבקשות לפיתוח
-
RE: דרוש בונה מערכת טלפונית למיזם חדש!פורסם בפורום מפתחים API
@מיזם-חדש אתה יודע מה אתה רוצה, או שצריך שגם יבנו את התוכנית כיצד היא תעבוד?
לדוגמא איך נרשמים גם התורם וגם האברך, מתי מזינים פרטי אשראי וכו'. מעקב דוחות והתקדמות לימוד. -
RE: שליחת צינתוק רק למנהלפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@יוסי-זנגי זה לא מסובך כלל, אתה פותח קבוצת צינתוק רק שלך, ואתה עושה אופציה לצינתוק בסוף ההודעה כמו שהתבאר כאן כמה פעמים, אבל רק לקבוצה שלך דהיינו שמכיל רק את מספר המנהל
-
RE: שמירת טוקנים וסליקה עם טוקנים בנדרים פלוספורסם בחדש במערכת
@davd מי יודע להסביר למה המערכת מודיעה שלא הצליחה לשמור את פרטי הכרטיס?
-
RE: לא מצליחה להתקשר מבזקפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@ירושלמית10 כמוקדן בימים אלו בימות המשיח עם גישה למערכת, אפשר לשלוח פרטים נוספים במייל
X5895890@GMAIL.COM -
RE: מה יהיה הסוף לקווי הנייעס ולצינתוקיהם בכל מספר ימיםפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@שמואל בא ניקח לדוגמא את האלו שלא מפסיקים לצנתק בענייני החיסונים לדוגמא, האם זה לא אותו אדם שמצנתק כל יום ממספר אחר, אין אפשרות לחסום את פותח הקווים. והשאלה היותר קשה האם הוא אכן משלם על הצינתוקים או שהוא משיג את זה בחינם בדרך כל שהיא [שהרי לא מסתבר שהוא משלם כ"כ הרבה כסף, לאנשים שבאמת הוא לא משכנע אותם אלא רק מטריד אותם]. הרי ברור שאם הוא היה מסית נגד ימות המשיח בצורה כזאת או אחרת, הם היו יודעים לטפל בו לכאורה.
הציבור מצפה שימות המשיח יקבע כללים, בענין קווי נייעס בצורה מוגדרת, וכן לגבי הצינתוקים. בצורה ברורה וחדה, ושיהיה כתובת להתלונן. [יכול להיות שיש את זה כבר, וא"כ כדאי לפרסם זאת בצורה ברורה].
שמואל, אולי תזכה לעזור לציבור גדול ולהעביר את הדברים למקומות הנכונים. -
RE: הודעה זמנית עם צינתוק לפי זמניםפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@1800 תפרט יותר, האם כוונתך, שביום שישי תקליט הודעה ותשלח צינתוק מיד, או שהמערכת תעלה לבד את ההודעה הזמנית, לפי תאריך וכדומה, וגם תשלח צינתוק?
-
RE: טיפול במערכת שנמצאת אצל משווקפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@תפארת1 הפניית שיחות בתוך מערכות של ימה"מ לא עולה כסף, אם ההפניה תקינה, אז הכל בסדר. תעשה הפניה למערכת החילופית.
-
RE: בדיקת שיחות נכנסות לשלוחה פנימיתפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@יום-זה-מכובד כנס באתר הישן לשיחות נכנסות, יש שם אפשרות לבחור תאריכים ואח"כ לסמן את השלוחה, ללחוץ על חשב סטסיטיקה. בו"ה.
-
RE: מה עושים למערכת שהפסיקה לעבוד כנראה עקב חוסר שימושפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@זעליג תפנה לשירות לקוחות
-
RE: צינתוק חינמי מתוזמןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@קו-משכנות למדתי מהשויגער שלא משנה כמה נותנים, התגובה היא אין בעד מה.
אבל באמת אני מרגיש קטן, לעומת בעלי החסד הנפלאים שעוזרים ומסייעים כאן בפורום, ללא תמורה, גם אלו שזוהי פרנסתם.
אשרינו שאנו בני אברהם יצחק ויעקב. ההולכים בדרכי הקב"ה. -
RE: דרוש בונה מערכת טלפונית למיזם חדש!פורסם בפורום מפתחים API
@מיזם-חדש מבחנים תנסה לקחת מארגונים אחרים כמו של 'ישיבה על קברו' וכדומה, זה יחסוך לך המון בכל העלויות של הכנת מבחנים.
שיעורים על משניות, יש כבר בימות המשיח אופציה לשמיעת שיעורים על המשניות. -
RE: ניתוב שיחה למענה אנושיפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@תוכן-ותמיכה
כפי הידוע לי זה רק במודל תור, אבל מה הבעיה לעבור למודל תור -
RE: מקש קבוע להסרה מצינתוקפורסם בבקשות לפיתוח
@תפארת1 נו באמת, כמה מצנתקים יש? המטריד הגדול זה מישהו אחד בלבד, שמרגיש שמציל את העם מרופאים ומכל דבר ממסדי. ולא יתכן שהוא משלם עמלת צינתוק כי מאיפה יש לו את הסכום לזה כל יום אפילו יותר מפעם אחת. אם לא שמישהו סידר לו את זה בחינם. ב. אם כבר ימות המשיח צריכים לפתח את זה בשביל עצמם, דהיינו כחובה ציבורית וכנראה גם מוסרית.
-
RE: כניסה לקו רק למספרים שאני בוחרפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@אילת-השחר זה נקרא רשימה לבנה, עושים את זה באשף ההגדרות שבשלוחה. כמו כן אפשר לעשות כניסה עם סיסמא.
-
RE: שיחות נענות בקמפייןפורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
@asher-v אבל אתה רוצה שלא יענו לשיחה, וזה בדיוק המטרה של צינתוק?
-
RE: בירור בנוגע למודול תורפורסם בשאלות ועזרה הדדית
@Liy עד כמה שידוע לי, משלמים רק לפי זמן מענה בפועל, ושיחה שלא ענתה לא משלמים עליה. ושיחה של חצי דקה זה חצי יחידה, בשונה משיגור הודעות שהחיוב הוא גם ללא מענה, והודעה של שניה מחויבת כדקה שלמה (בדקה הראשונה).