• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יהודה ט
    י
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 10
    • פוסטים 50
    • הגבוה ביותר 12
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    יהודה ט

    @יהודה ט

    27
    מוניטין
    31
    צפיות בפרופיל
    50
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יהודה ט הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יהודה ט

    • רשימת צינתוקים

      רשימת צינתוקים - כפשוטו
      ב"ה ההסבר הוא כך:
      ליצור רשימת תפוצה (באתר הישן - לוחצים על 'שיגור הודעות'>'יצירת קמפיין חדש'>'שם הקמפיין'- "צינתוקים" כעת הרשימה [לדוגמא] מס' #2).
      ליצור שלוחה חדשה של תפריט, להעלות קובץ שמע (wav) או tts [קובץ מס' M1000] :"להוספה לרשימת התפוצה הקישו 1, להסרה מרשימת התפוצה הקישו 2, ליציאה הקישו כוכבית"
      ליצור בשלוחה זו תת שלוחה מס' 1 של מודול צינתוקים להגדיר את מס' הרשימה [לדוגמא מס' 123 כפי שמופיע שם]
      להגדיר שבסיום יעבור לשלוחה [לדוגמא] 7 , כך:

      tzintuk_end=/7
      

      לשנות את הודעה M3332 ל: "לאישור הקישו 1"
      את הודעה M3334 לשנות לשקט.

      (לניהול הצינתוקים, כמובן שצריך ליצור שלוחה נפרדת).

      ליצור כעת שלוחה חדשה בשלוחה הראשית/תקיית שורש, [לדוגמא כדלעיל] מס' 7, של הוספה לרשימת תפוצה, להגדיר כך:

      type=template_add_number
      ;לשינוי קמפיין הוספת המספר מתבנית ברירת המחדל
      template_to_add=2
      ;לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
      end_goto=/
      

      וכן להגדיר:

      template_add_ok_no_say_number=yes
      

      לשנות את הודעהM1024לשקט.

      כעת ליצור שוב תת שלוחה (בשלוחת תפריט הנ"ל) מס' 2 של מודול צינתוקים, בדיוק כמו תת שלוחה מס' 1 רק שכעת נגדיר שבסיום יעבור לשלוחה [לדוגמא] 8, כך:

      tzintuk_end=/8
      

      לשנות את הודעה M3332 ל:"הקישו 2 לאישור ההסרה"
      את הודעה M3336 לשנות לשקט.

      ליצור כעת שלוחה חדשה בשלוחה הראשית/תקיית שורש, [לדוגמא כדלעיל] מס' 8, של הסרה מרשימת התפוצה, להגדיר כך:

      type=template_remove_number
      ;לשינוי קמפיין הסרת המספר מקמפיין ברירת המחדל
      template_to_remove=2
      ;לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
      end_goto=/
      

      להגדיר שהמספר ימחק לגמרי מהרשימה, כך:

      remove_and_delete=yes
      

      וכן להגדיר

      template_remove_no_ask=yes
      

      גם

      template_remove_ok_no_say_number=yes
      

      כעת מי שהצטרף לרשימת הצינתוקים יופיע ברשימת תפוצה מס' 2 ומי שיוסר מרשימת הצינתוקים יוסר גם מרשימת התפוצה מס' 2.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • ניהול מכירות

      הערה מאוד חשובה (אני חושב שזה מציק לעוד הרבה לקוחות שנכנסים למערכת):
      הענין של קטגוריות הוא מאוד חשוב למאזין הלקוח, כדי לקטלג את המוצרים, שהוא לא יצטרך להתייבש עם הטלפון עד שיגיע למבוקשו. אבל יש כאן בעיה (שכמובן לא היתה במערכת מכירות הישנה) שגם לקטגוריה המבוקשת צריך להמתין עד שהקריין מדבר ואז ניתן להקיש שתיים לקטגוריה הבאה. ואם יש למעלה מ10 קטגוריות? הלקוח לא ימתין "שעה" על הקו עד שהוא יגיע לקטגוריה המבוקשת. ואם כשכבר זכה להגיע לקטגוריה מס' 8 נלחץ לו ללא כוונה 4 (במקום 2) הוא מחשב מסלול מחדש.
      השאלה אם אפשר לעשות בזה דומה למערכת הישנה דהיינו שיהיה בתחילה תפריט: ל"(שם הקטגוריה)" הקש 1 ל"(שם הקטגוריה)" הקש 2 וכו' [שמס' הקטגוריה יהיה מס' השלוחה לקטגוריה], וכן להקצות [לדוגמא] "סולמית" לשלב הקודם. וכן כך בתתי הקטגוריות. כך ש: 1. הלקוח ישמע בזריזות את כל הקטגוריות. 2. שיוכל להקיש גם בתחילת הקריינות את שלוחת הקטגוריה המבוקשת.
      כמובן שבשמיעת המוצרים ישאר כמו עכשיו שמקישים על ספרה מסויימת למוצר הבא או הקודם.
      בתקוה להבנה ותודה רבה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      יהודה ט
    • RE: הודעות במערכת

      @חנון-המרבה מס' ההודעה הנ"ל M1891

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • אשראי קבוע ללקוח במרכז הקניות

      שיהיה ניתן בהרשמת לקוח למרכז הקניות שיכניס מספר אשראי קבוע לכל קניה בכל חנות במרכז הקניות. וכן בשלוחת 'איזור אישי' - להוסיף תת שלוחה, שיוכל לעדכן את מספר האשראי הקבוע.
      תודה רבה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      יהודה ט
    • RE: מערכת מכירות

      ב"ה יסתדר. תודה רבה לכל המסייעים, כל הברכות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • מכירות

      יש אפשרות במערכת מכירות לעשות תשלום קבוע של 'דמי טיפול בהזמנה'?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: מכירות

      יישר כח תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: מכירות

      מכיון שיש חוץ מזה דמי משלוח
      ולא שייך להוסיף כי מסכום מסויים יש משלוח חינם

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: מכירות

      @33064325 למשתמש חדש פחות מחמש במוניטין - לא נותן להצביע, מתנצל...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: רשימת צינתוקים

      @כלומר

      1. השלוחות של הוספה והסרה מרשי"ת [7 ו 8 בתפריט הראשי - בדוגמא שלך], עדיף לעשות אותם בשלוחות "לא נגישות". כלומר, שלא תהיה אליהם גישה ישירה.
        לדוגמא: במקום להגדיר אותם כ 7 ו 8, תגדיר אותם כ 11 ו 12. [אפשר לעשות שלוחה בת 2 ספרות, ובתפריט של מספר אחד בלבד, אי אפשר לגשת אליהם טלפונית].

      מעולה, והאמת שעשיתי כך מלכתחילה, רק שכתבתי באופן שיהיה ברור בפשיטות גם למתחילים וכל המוסיף מדעתו הרי זה משובח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יהודה ט

    • RE: תשלום בנקודות

      @eliyahu
      הבעיה שכשמגדירים כך: billing_sum=140
      אז גם סכום האשראי מתחלף וזה לא שייך כך...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • תשלום בנקודות

      איך אפשר להגדיר בתשלום בנקודות במודול קבלת נתונים שיגבה לדוגמא 140 נקודות?
      בהזמנה 1 ללא הזמנות מרובות
      תודה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: העברת שלוחות ממערכת למערכת

      @לעזור-לכולם אמר בהעברת שלוחות ממערכת למערכת:

      @גוטליב-סוכן-פלאפונים
      FTP תוכנה להעברת קבצים גדולים
      ןניתן דרך התוכנה הזאת להעתיק שלוחות ממערכת אחת למערכת א חרת
      צריך לשם כך אישור מימות המשיח

      נכון
      הבקשה מופנית למי שיש גישה בתוכנה זו
      יבורך

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • העברת שלוחות ממערכת למערכת

      מי יכול בבקשה להעביר לי כמה שלוחות למערכת אחרת בFTP?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: העברת יחידות

      יש דרך להעביר מרגיל לפרייוט ללא api?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      י
      יהודה ט
    • אשראי קבוע ללקוח במרכז הקניות

      שיהיה ניתן בהרשמת לקוח למרכז הקניות שיכניס מספר אשראי קבוע לכל קניה בכל חנות במרכז הקניות. וכן בשלוחת 'איזור אישי' - להוסיף תת שלוחה, שיוכל לעדכן את מספר האשראי הקבוע.
      תודה רבה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      יהודה ט
    • מעבר לשלוחה - לפי כמות מאזינים

      יש כעת באגים במודול הזה?
      או שהוא תקין?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט
    • RE: חדש!! ממשק ניהול חדרי הועידה האיטרנטי!

      @shz

      האם אפשר למחוק דוחות?
      מחקתי בשלוחה ולא נמחק מהניהול

      יש תגובה על זה?

      פורסם בחדש במערכת
      י
      יהודה ט
    • ניהול מכירות

      הערה מאוד חשובה (אני חושב שזה מציק לעוד הרבה לקוחות שנכנסים למערכת):
      הענין של קטגוריות הוא מאוד חשוב למאזין הלקוח, כדי לקטלג את המוצרים, שהוא לא יצטרך להתייבש עם הטלפון עד שיגיע למבוקשו. אבל יש כאן בעיה (שכמובן לא היתה במערכת מכירות הישנה) שגם לקטגוריה המבוקשת צריך להמתין עד שהקריין מדבר ואז ניתן להקיש שתיים לקטגוריה הבאה. ואם יש למעלה מ10 קטגוריות? הלקוח לא ימתין "שעה" על הקו עד שהוא יגיע לקטגוריה המבוקשת. ואם כשכבר זכה להגיע לקטגוריה מס' 8 נלחץ לו ללא כוונה 4 (במקום 2) הוא מחשב מסלול מחדש.
      השאלה אם אפשר לעשות בזה דומה למערכת הישנה דהיינו שיהיה בתחילה תפריט: ל"(שם הקטגוריה)" הקש 1 ל"(שם הקטגוריה)" הקש 2 וכו' [שמס' הקטגוריה יהיה מס' השלוחה לקטגוריה], וכן להקצות [לדוגמא] "סולמית" לשלב הקודם. וכן כך בתתי הקטגוריות. כך ש: 1. הלקוח ישמע בזריזות את כל הקטגוריות. 2. שיוכל להקיש גם בתחילת הקריינות את שלוחת הקטגוריה המבוקשת.
      כמובן שבשמיעת המוצרים ישאר כמו עכשיו שמקישים על ספרה מסויימת למוצר הבא או הקודם.
      בתקוה להבנה ותודה רבה

      פורסם בבקשות לפיתוח
      י
      יהודה ט
    • RE: מכירות - קטגוריות

      @shz
      אפשר לעשות בכל השלוחות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      י
      יהודה ט