לא נעים לי להיות הנעכ'ס התורן, אבל לתשומת לב, מבחינת דין תורה כל הנושא של תביעה ייצוגית זה לא תמיד כ"כ פשוט, אם בכלל.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יפת
-
RE: הזדמנות לכסף קל. לרצינים ומתאימים בלבד
-
RE: מודול צינתוקים בחינם | האם ניתן לראות האם מאזינים אכן הצטרפו לצינתוקים?
לכל המתדיינים והמעיינים וביניהם @שמעון-לאופר @מוטלה @עץ-השדה @רבי-יצחק @zxc @mhl @איציק-הצדיק
שיהיה ברור שאי אפשר לדעת באמת מי הצטרף לרשימת הצינתוקים
מה שכן אפשר לדעת מי עבר בשלוחת הצינתוקים, אם כמו שכתבתי כאן, אם כמו שהציע @zxc לעיל, ואם כמו ששאל @שמעון-לאופר ג"כ לעיל,
ההבדלים הם האם המשתמש יודע מה אפשרויות ההקשה ( @zxc ), ואם המנהל בטוח שהמשתמשים מודעים לאפשרות לאשר צינתוקים( @יפת ),
מי שלא צריך את 2 הרווחים האלו בהחלט מתאים לו הרעיון של @שמעון-לאופר -
RE: יעוץ דחוף להחלפת סיסמת מנהל
@brochabar אמר ביעוץ דחוף להחלפת סיסמת מנהל:
@יפת אמר ביעוץ דחוף להחלפת סיסמת מנהל:
הוא יכול דרך המחשב לשנות את מספר המנהל.
לא נכון
אי אפשר הפרטי לקוח זה לא אומר מה המספר של המנהל
מספר מנהל זה רקקקק המספר שפתח את המערכת
תשאלו אפילו את ימות@שרוליק אמר ביעוץ דחוף להחלפת סיסמת מנהל:
א. הסיבה שפותח הקו לא הצליח לשנות את הסיסמא ע"י הקשת # זה כנראה בגלל שאותו 'חכם להרע' הוציא את פותח הקו מהגדרת 'מנהל הקבוצה', (לא יודע איך, אולי לכם יש הסברים) בסוף הענין סודר ע"י שבכניסה למערכת בהקשה על מקש 5 הופיע מספר אחר של מנהל הקבוצה , שהוא היה בעצם המחובר הראשון לקו, ( אולי גם לזה יש לכם הסבר) והוא באמת שינה את סיסמת הניהול ע"י הקשת #,
הכל נכון חוץ מהמשפט הזה:
מספר מנהל זה רקקקק המספר שפתח את המערכת
אני לא חוזר בי, ולא אאריך במקום שאמרו לקצר, כדי שלא אזיק בכך, והמשכיל יבין מדעתו.
-
RE: הוספה/הסרה מכמה רשימות צינתוקים חינמיים
גם אני מאוד ישמח
(אגב, יש את זה בהוספה והסרת מספרים מרשימת התפוצה ברירת מחדל ומרשימות אחרות) -
RE: עריכת הפרופיל, איך?
כ"א רואה רק את המייל שלו ולא של אחרים ולכן לא רואים את המייל שלך.
-
תגובות | עדכון על הודעה חדשה שעדיין לא נשמעה פעם אחת בשיחה עד שנכנס לשלוחת ההודעות
תגובות על עדכון על הודעה חדשה שעדיין לא נשמעה פעם אחת בשיחה עד שנכנס לשלוחת ההודעות
לא הסתדרתי עם ההפניה לשלוחת השמעת קבצים וחזרה לתפריט (אולי בגלל שהיתה איזו בעיה עם TTS, אולי משהו אחר, עכ"פ לא ידעתי איפה הבעיה)
וגם בגלל שלא רציתי להסתבך עם ההפניה לפי מספר מחייג שכבר נמצא אצלי בשימוש, ולכן עשיתי כדלהלן:
פתחתי שלוחת תפריט (99), מקבילה לתפריט הראשי, שכל השלוחות הםgo_to_folder
לשלוחות התפריט הראשי באותו המספר חוץ משלוחת ההודעות שמפנה להוספה לרשי"ת לפני המעבר להודעות,
הכנסתי את הודעת התפריט של הראשי ובברוכים הבאים הכנסתי הודעה על ההודעה החדשה,(בתפריט הראשי הודעת הברוכים הבאים נמצאת אצלי ביחד עם התפריט, מי שזה נפרד אצלו, יכול לעשות אותם ככמה הודעות תפריט M1000, M1000-1)
ואת השאר עשיתי כפי שנכתב שם.
-
לאפשר כניסה למורשים בלי סיסמה, ולאחרים עם סיסמה.
להלן הוראות איך לאפשר כניסה לשלוחה מסוימת רק למספרים מסוימים ללא סיסמה, ולשאר המספרים עם סיסמה. (יעיל למקרה שמורשה מעוניין להכנס מטלפון של מישהו אחר).
יש את זה, אבל לא תמיד יודע הנכנס היכן הוא נמצא וזה עלול לסבך.
ולכן
נשתמש בפילטר לפי מספר רשימות תפוצה שונות - כהטמעה בכל מודול.
נפתח 2 רשימות תפוצה, 1 למורשים קבועים וזמניים, 2 למורשים זמניים.
כשיכנסו לשלוחה המבוקשת הוא יבדוק אם נמצאים ברשי"ת 1.
מי שלא נמצא ברשי"ת 1 יופנה לשלוחה שתבקש סיסמה ותצרף אותו לרשי"ת 1 ו 2, ואז הוא יוחזר לשלוחה המבוקשת, (כשהוא כבר נמצא ברשי"ת 1)
ונגדיר שבכניסה הבאה למערכת מי שברשי"ת 2 יופנה לשלוחה שתסיר אותו מרשימות 1 ו 2.שלב א
פותחים שלוחת הוספה שקטה לרשימות 1 , 2. (בדוגמא שלוחה 11). ומגדירים סיסמת כניסה.
הקודים הדרושים:type=template_add_number password=1234 template_to_add=1,2 end_goto=/השלוחה אליה אתם מעוניינים בסיסמה למי שלא מורשה template_add_ok_no_say_number=yes
הסבר:
שורה 1: סוג השלוחה.
שורה 2: סיסמה לשלוחה.
שורה 3: הרשימות לצירוף.
שורה 4: בסיום הצירוף, חזרה לשלוחה המבוקשת.
שורה 5: שלא יקריא את מספר הטלפון שצורף.
יש להעלות 3 קבצים שקטים ולקרוא להם : 1 , 2 , M1984, בכדי שההוספה תהיה שקטה. (ולא יאמר צורפתם בהצלחה ל.. וכן שלא יאמר את שמות הרשימות שצורפו)
שלב ב
פותחים שלוחת הסרה שקטה מרשימות 1 , 2. (בדוגמא שלוחה 12 - עדיף בתפריט ראשי).
הקודים הדרושים:type=template_remove_number remove_and_delete=yes template_to_remove=1,2 template_remove_no_ask=yes template_remove_ok_no_say_number=yes check_template_filter=2 check_template_filter_blocked_go_to=/ check_template_filter_none_go_to=/ check_template_filter_error_phone_go_to=/
הסבר:
שורה 1: סוג השלוחה.
שורה 2: שיבצע הסרה מוחלטת.
שורה 3: הרשימות להסרה.
שורה 4: שלא יבקש אישור להסרה.
שורה 5: שלא יקריא את מספר הטלפון שהוסר.
שורות 6-9: פילטר לפי רשימת תפוצה שיכניס לשלוחה רק את מי שברשימה 2.
יש להעלות 3 קבצים שקטים ולקרוא להם : 1 , 2 , M1986, בכדי שההסרה תהיה שקטה. (ולא יאמר הסרתם בהצלחה.. וכן שלא יאמר את שמות הרשימות שצורפו)
שאר ההגדרות לשלבים אלו ראו כאןשלב ג
פותחים 2 רשימות תפוצה. 1. מורשים לכניסה. 2. מספרים שיוסרו בכניסה הבאה למערכת.
שלב ד
בשלוחה המבוקשת מוסיפים,
check_template_filter=1 check_template_filter_none_go_to=/11
מפילטר לפי מספר רשימות תפוצה שונות - כהטמעה בכל מודול
שלב ה
בשלוחה ראשית מוסיפים מהגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג (אפשר בעברית)
הפעל_מעבר_לשלוחה_אחרת_לפי_המספר_המחויג=כן הפעל_מעבר_לשלוחה_אחרת_לפי_המספר_המחויג_פעם_אחת_בלבד=כן
בשלוחה ראשית צריך להיות קובץ בשם
מספרי_המערכת_והשיוכים.ini
בקובץ כותבים
0771234567=/12
אם יש כמה מספרים למערכת יש לכתוב כך את כולם.
זהו, כעת מי שברשימת המורשים (1) יכנס לשלוחה המבוקשת בלי בעיה, מי שלא רשום יידרש להקיש סיסמה, ובכניסה הבאה למערכת הוא יימחק מהרשימה המורשה להיכנס לשלוחה.
ניתן להגיב כאן -
לפתח תפריט מאזינים למאזינים
אם יהיה מודול מאזינים למאזינים, שבהגדרתו תפתח אוטומטית שלוחה מוכנה של תפריט עם שלוחות השמעת קבצים (1) והקלטות (2), ומה שיוקלט ב 2 יכנס ל1, וכל זה בהגדרה אחת של שלוחה, (בדומה למודול צינתוקים, שמגדירים שלוחה ותתי השלוחה נפתחים אוטומטית)
הרווח הוא שככה שינוי של שם שלוחה לא יצריך לשנות את הגדרות היעד (go_to_folder) בכל שלוחת הקלטות
לי זה יועיל מאוד וכנראה גם לאחרים -
בעיות בהקשה בהשמעת קבצים
מה יכולה להיות הסיבה לכך שכל הקשה במהלך שמיעה, מחזירה את ההשמעה לתחילת הקובץ?
אין הגדרות בשלוחה ובIVR מלבד סוג השלוחה והקובץ לא מוגדר כהודעת מערכת. -
RE: הציטנוקים בוצאפונים לא עובדים
@מתעניין אמר בהציטנוקים בוצאפונים לא עובדים:
@ימות-המשיח מה קרה לצינטוקים?
כמה ימים שהם לא עובדים
אם זה בגלל הצינטוקים החינמיים יצא שכרנו בהפסדינולמה יצא שכרינו בהפסדינו,
למה אתה חושב שהדשא של הוואצפים ירוק יותר? -
RE: לפתח תפריט מאזינים למאזינים
אסביר שוב ואקווה שאובן
יש לי קו עם הרבה שלוחות שבנויות משלוחת הקלטה לשלוחות השמעת קבצים, ובכל אחד הייתי צריך להגדיר את השלוחות ואת היעד
אם יהיה מודול מובנה להקלטות לשלוחה אחרת, שבהגדרת השלוחה לא יהיה צורך להקים את תתי השלוחה ולהגדיר את יעד ההקלטות, אלא שזה יהיה אוטומטית (בדומה למודול צינתוקים) זה יחסוך את כל ההגדרות וכן את השינויים במקרה של העברת שלוחות בין תפריטים וכדו' -
RE: שלוחת איפוס רשימת תפוצה
@zxc אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:
האם זה שייך גם לשלוחות הקלטות ממאזינים, שכל מאזין יעבור כאן ויאפס את הרשימה?
הכוונה האם שייך שזה יהיה בצורה שקטה לגמרי, בלי שהוא ידע שהוא איפס את הרשימה?לא שומעים כלום, ואין שום סיבה שלא יתאפשר לעשות את זה
-
RE: בעיות בהקשה בהשמעת קבצים
התגברתי על זה כך:
זה היה שלוחה עם קובץ אחד, הורדתי את הקובץ למחשב, מחקתי את השלוחה, ופתחתי חדש, והעלתי חזרה את הקובץ, והתחיל לעבוד מצוין,
אולי תהליך ארוך, אולי מיותר בחלקו, אבל הצליח לי. -
RE: שלוחת איפוס רשימת תפוצה
api_add_2=templateId=מספר קמפיין
לתשומת לב
מספר הקמפיין צריך להיות המספר הסידורי שיש באתר החדש -
RE: בעניין ההסבר לגרום להרשמה לצינתוק
@הבוס-הגדול אמר בבעניין ההסבר לגרום להרשמה לצינתוק - זה לא נכון!:
בעניין הפוסט הזה
כמדומני שטעות בידך @יפת , מכיוון שגם אם הכנסת אותו לשלוחת הרשמה לצינתוקים, אתה לא יכול להכריח אותו להרשם, הרי הוא יכול ללחוץ שם על הסרה מצינתוקים,
אז בעצם לא הועלת כמעט כלום.
תודה בכל אופן, ואשמח אם יתקנו אותי במידה וטעיתיאתה צודק!!! @הבוס-הגדול
אבל ידעתי גם ידעתי, ולכן אם תשים לב בכותרת לא כתבתי להכריח\ לצרף בשקט, אלא לגרום, אולי היה יותר נכון לכתוב להפנות תשומת לב.
ונראה לי שגם בזה יכולה להיות תועלת כלשהי לאי מי. -
RE: שלוחת איפוס רשימת תפוצה
@להבין-וליצור
מה מספר הקמפיין שהכנסת?
זה אמור להיות המספר הסידורי המופיע באתר החדש ולא המופיע באתר הישן -
משהו נחמד
פתחתם שלוחת מאזינים למאזינים, ועכשיו ממתינים שימצא המתנדב שיתחיל למלא את הפורום
החליפו את הודעהM1330
בקובץ זה במקום M1330.tts
ובמקום הודעת "בשלוחה זו עדיין אין השמעות" ישמעו את גלעד מודיע ומציע:
אף אחד לא השאיר הודעה, אולי אתה תהיה הראשון?