Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
I
@קובי-י תשנה אותו ל
[ללא ההגדרה האחרונה]
א
@קובי-י כתב באישור הגעה לפי מספר כרטיס:
איך אני יכול לעשות שלא יוכלו להיכנס עם מספר אישי אם כבר נכנסו איתו? (כך שלא יהיה לי כפילויות סתם. תודה רבה
https://f2.freeivr.co.il/topic/7869/כניסה-לפי-מפתח-מעבר-השמעות-קבלת-הקשות-והקלטות-לפי-הקשת-המשתמש?_=1740123361056
או זה https://f2.freeivr.co.il/post/36385
ק
איך יכול להיות שבן אדם התקשר אליי בלי זיהוי והזיהוי בשיחה זה המספר של הקו בעצמו??? תודה רבה
אין תגובות
ה
@קובי-י להקליט בעצמך ולהוסיף לתחילת השיר.
אם יהיה למישהו עוד רעיון אני מאוד ישמח לשמוע. תודה רבה
@מוטי-לוין זה עולה 0.5 יחידה כל פעם גם אם הנציג לא ענה, מה שאומר שכל פעם שיגיע לתא קולי זה יעלה 0.5 יחידה (ואולי בנוסף גם יחידה לדקה על הזמן הזה)
פ
@קובי-י כנראה זה לא המספר שרשום במערכת שאיתו פתחו את הקו.
@קובי-י הקלטת אותה או העלתה קובץ? אם העלתה קובץ זה אמור להיות די ברור (עד כמה שטלפון יכול להשמיע מוזיקה ברור)
@פישל הרגע הסתדרתי תודה רבה רבה
אני ישמח לקבל הצעות במייל כי יש לי צורך במשהו מסויים תודה רבה
1
@קובי-י תוכל להגדיר כל שעה כמוצר למכירה ואת המקומות כקטגוריות ולהגביל כל מוצר ל 1 במלאי והמחיר יהיה 0 ותשלום במזומן ואז תקבל את הכל בקובץ אחד גם אם תפצל את זה לכמה קבצים את ההגדרות המלאות תמצא כאן
אשמח אם יש למישהו תשובה. או שאני ישלח בבאג?
@הפקות-בע-מ-0 כמעט קבוע
ח
@קובי-י עיין כאן