יתכן והם חסמו את עצמם על ידי הקשה על 9 בזמן שמיעת קמפיין
יתכן שהם דיווחו דרך השירות לקוחות בשלוחה 4
או שיש לך שלוחה ייעודית לכך
אם כל אלו ברור לך שלא קרו מציע לפנות לשירות הלקוחות בשאלה
עדיף כמובן מספר שהיה לא חסום והפך פתאום להיות חסום
שלום וברכה
אני מנסה להגביל מענה של read להקשות ספציפיות
כל עוד מדובר בהקשות חד ספרתיות או דו ספרתיות בלבד, אני יכול להגביל את זה באמצעות הערך העשירי של ה read
לדוגמא 123498* או 12.88.96
הבעיתיות היא במקרה שאני מנסה לשלב גם הקשות חד ספרתיות ודו ספרתיות שאז המערכת מאפשרת להקיש גם הקשה חד ספרתית מתוך הדו ספרתית המאופשר
לדוגמא 8.12 מאפשר להקיש גם את הספרה 1 וסולמית מכיון שהספרה 1 כלולה באופציה 12
מה הדרך להגביל גם הקשה של המספר 1?
דובר על זה מזמן, @eliyahu אמר משהו שיטפל בזה לפי זכרוני
אתה יכול [אולי] לעשות שאת אישורי הכמות החריגה יהיה בשלוחה אחרת, [זאת אומרת שזה יעביר אותו לשלוחה ששואלת האם לאשר או לא, ולפי התשובה שם תטפל בנתונים שבDB שלך
אח"כ תחזיר אותו לשלוחה הרגילה מהמקום בו הוא נמצא [אם זה שייך אצלך, תלוי בצורת התקשור]
@ד-ב השרת שלי שומר את הנתונים כמובן, אם זאת יש לי שימוש מסויים שקל יותר לשרת שלי לבצע אותו עם הפורמט של ymgr (גם אותו השרת קורא, אבל הוא עשיר יותר מהנתונים שנשלחים ב AP) @eliyahu תודה!
זה עובד מצוין, רק אני רואה שזה לא מופיע בלוג api (אם כי באמת אין צורך בזה, כי כל הנתונים כולל התשובה של השרת מופיעים בקובץ אישורים aprovallAll )
תודה!