@y6714453 אני קצת מהמר לומר שהנושא הזה הוא הבקשה שהתבקשה הכי הרבה פעמים. ועדיין לא יצאה אל הפועל.
אולי תרים את הכפפה ותעבור על מי שביקש את זה אי פעם ותגייס את כולם יחד כדי שזה סוף סוף יקרה.
פנה לימות דבר עם כולם ואולי הפעם יצא מזה משהו. באמת משהו בסיסי שלא ברור איך עדיין לא קרה
K
מנותק
-
RE: שליחת סולמית כ'פרמטר' בAPI
-
RE: מספר כוכבית
@kolcode מכוכבית אין אפשרות לשלוח צינתוקים והודעות וכן בשיחה חוזרת, לעומת מספר זהב שאפשר.
אני כבר שעה מנסה להבין איך זה קשור ליעוץ שהזמנתי
