@מנסה תודה רבה! עד היום עבד חלק ללא בעיות בתשתית בזק נחושת, כמובן שעכשיו זו תשתית חדשה אז אבדוק זאת בתקופה הקרובה.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי Quantum
-
RE: SIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?
-
RE: SIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?
@yosafizak תודה רבה!!! חזר לחיים, אכן אין חכם כבעל הניסיון
(הייתי מלייק אבל אין באפשרותי)@מנסה כתב בSIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?
ובדרך כלל לא עובד סיפ ללא IP קבוע
בדרך כלל? אני לא בטוח בקביעה הזו... ובפרט שעכשיו תודות ל @yosafizak הכל עובד מעולה גם בלי IP קבוע
-
RE: SIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?
@שמואל קודם תודה על התגובה
בדקתי כמה וכמה פעמים אצלי, הכל מוגדר כפי שהיה לפני כן (כתובת שרת, משתמש, סיסמה, פרוטוקול UDP, הNAT מאופשר, יש עוד משהו?)
אני תוהה אם הבעיה בימות המשיח, כי מעולם לא ראיתי את האיקס האדום ליד שם המשתמש שאומר שהחשבון עצמו לא נרשם בשרת.
אני זוכר שגם בחיבור הראשוני שעשיתי לפני תקופה בהצלחה, קודם כל הגדרתי באתר הניהול 3 חשבונות וכולם היו נראים תקינים (ללא האיקס) למרות שבפועל עדיין לא חיברתי שום מכשיר אל החשבון -
SIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?
הי חברים
אני לאחר שדרוג התשתית מנחושת לסיבים כמפורט בכותרת. בתשתית הנחושת הקודמת היה לי חיבור SIP של ימות שהוגדר בראוטר תומך (G245GR), גם בתשתית הנוכחית אני משתמש עם אותו ראוטר, אך משום מה מערכת הSIP לא עובדת למרות שהכל מוגדר כמו לפני כן.
באתר הניהול מופיע איקס אדום לצד שם המשתמש (שהוא בעצם מספר המערכת) שאומר: "החשבון לא רשום בשרת"
זה בעיה בימות או קשור לIP קבוע או משהו אחר?
תודה רבה לעוזרים