למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
תודה רבה!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אבי ירושלמי
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
-
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass ראשית תודה על הרצון לעזור!! אבל יש לי 6 שאלות רק בשאלות הקשה {לא כולל ההקלטות}ותכפיל את זה באלפי לקוחות.. ותחשוב שאני צריך את זה לכל השאלות ואם בשאלה השישית הוא לא ענה... בקיצור זה לא מעשי אבל ממש תודה על הרצון לעזור!!
אני יאלץ לדחות את הקמפיין עד שנמצא פיתרון... לצערי
ניסתי לעשות טיימר באותה שלוחה לניתוק אבל זה לא הכי מוצלח כי במידה והלקוח באמת מתעכב בשלוחה זה פשוט ינתק אותו. -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים
סליחה על האיחור הייתי בקורונה
ראשית יישר כח על התגובה
כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת! -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@צדיק-תמים
בלי קשר לאיך זה מגיע מהשרת של ימות,
יש אופציה לדעת עם מי הנציגה משוחחת כרגע? -
בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
שלום וברכה אשמח לעזרה ממי שמבין במודול קבלת נתונים
הגדרתי במערכת כך -recording_and_entering_data_timeout_goto=hangup
ומה שקורה מיד אחרי פעם אחת שהלקוח שומע את השאלה {שאלת הקשה} והוא לא עונה תוך 3 שניות זה מתנתק מידלמרות שבהגדרות שהובאו כאן כתוב שרק אחרי 5 השמעות זה מתנתק במציאות פעם אחת זה משמיע את השאלה ומיד מתנתק ואני בבעיה מצד אחד אני רוצה שיהיה לו אפשרות לשמוע כמה פעמים מצד שני אני חייב להגביל אותו כי אני שולח קמפיין פתוח והוא נכנס לשלוחה של הקבלת נתונים.
אודה ממש לעוזרים תודה רבה!! -
RE: איך לקבל נתון מהמערכת איזה מספר משוחח עם הנציגה {הנציגה עונה לשיחות ממודל תור בחשבון sip}
@לעזור-לכולם
זה מראה על שיחות נכנסות באופן כללי למערכת, מי מהם משוחח עם הנציגה זה לא מראה,
במיוחד אם יש כמה באותה שלוחת תור מאיפה תדע מי עם הנציג.
אולי @שמואל או מישהו מהצוות של ימות המשיח ידעו לעזור אם יש כזו אופציה
תודה לכל המסייעים!! -
RE: בשלוחת קבלת נתונים שישמיע 3 פעמים את השאלה ואם הלקוח לא ענה שינתק
@ass אכן זה הדבר הראשון שניסיתי כבר אתמול והוא לא נותן לי אותו תוצאה בדיוק משמיע את השאלה אם לא הייתה הקשה תוך שניות בודדות שהגדרתי מיד מנתק דהיינו עובר לשלוחה ההיא של הניתוק אבל לא משמיע שוב את השאלה