• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. חכמון
    3. נושאים
    ח
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 14
    • עוקבים 4
    • נושאים 35
    • פוסטים 850
    • הגבוה ביותר 263
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 0

    נושאים שנוצרו על ידי חכמון

    • ח

      לא נפתר מעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      38
      צפיות

      י

      @חכמון כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:

      @יהודה-צ-כ כתב במעבר לשלוחה הבאה בתור לאחר סיום ההשמעה, לא עובד במעבר משלוחה 09 לשלוחה 10:

      (אגב, לא תהיה אפשרות להגיע אליה מהתפריט)

      למה שלא תהיה אפשרות?
      חייבים 2 ספרות?

      אם מוגדר לך תפריט של 2 ספרות כל השלוחות שמתחת ל 10 חייבות להיקרא 09,08, וכו', (בתפריט של 3 ספרות - 009,038, וכן הלאה.)

      ואם אכן אין אפשרות - אז זה לא עוזר לי.

      אולי תעשה ש 09 יעביר לא 9, וכו'.

    • ח

      קמפיין עם שאלון ומי שענה לא יקבל שוב למחרת קמפיין, עד שיענה כן
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      83
      צפיות

      ז

      @חכמון
      בס"ד ישנן 2 פיתרונות לזה,

      בשירות לקוחות יש אפשרות לבקש להגדיר קמפיין פתוח "מיוחד", כך שבעת המענה לקמפיין, הלקוח יכנס לשלוחה A , ואילו כאשר הלקוח יחזור בשיחה חוזרת לקמפיין, הוא יכנס לשלוחה B
      (יתכן שלא כל נציגי השרות של "ימות" מכירים את האפשרות הזו, - אבל הבכירים שבהם מהתמיכה הטכנית מכירים את זה ומבצעים זאת, - מנסיון אישי).

      ניתן להשתמש דרך API במנוע קמפיין שמתחיל כך:
      http://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging

      תסתכל בתיעוד API כיצד להמשיך עם הפרמטרים הלאה, - ובמנוע קמפיין זה ניתן להגדיר לבד מה שתרצה,

      כמובן שניתן להכניס את כל הלינק של הAPI לתוך שלוחת API בתוך המערכת, ואכמ"ל בזה.

      ורק יש לשים לב, ששיטת התימחור ביחידות של 2 סוגי הקמפיינים שהוזכרו, (קמפיין רגיל / והקמפיין המיוחד הנ"ל) הינו שונה לגמרי, - ותבדוק מה הכי מתאים לך,

      ועוד שים לב, שבמנוע קמפיין המיוחד הנ"ל, אין אפשרות של חיוג חוזר באין מענה!!!
      ובשביל להתגבר על החיסרון הזה, צריך להשתמש ולבנות בזה קומבינות מורכבות (וכך אני עושה בפועל), אך איני יכול כעת להאריך בזה.

      בהצלחה!!

    • ח

      שיחוה יוצאת ומעבר לשלוחה מסויימת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      25
      0
      הצבעות
      25
      פוסטים
      132
      צפיות

      א

      @חכמון
      יש לי חסימה של הסקריפטים בנטפרי אבל בגדול זה מה שצריך לעשות.
      1.צור עותק
      https://docs.google.com/spreadsheets/d/15-erxl5zo4-8rJSpTPEOq8c6j_wANqeVvNxkse34i9E/copy
      ומלא את השדות מתחת לשורה של הכותרות (B2).

      כנס ל-תוספים>Google Apps Script
      תמחק את הקוד שיש שם ותכניס את זה /** * שיגור קמפיין מתוך ערכים בגיליון */ function launchCampaignFromSheet() { const ss = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet(); const sheet = ss.getActiveSheet(); // 1. משיכת הפרמטרים מהתאים בגיליון const token = sheet.getRange("B1").getValue().toString().trim(); const targetId = sheet.getRange("B2").getValue().toString().trim(); const ivrPath = sheet.getRange("B3").getValue().toString().trim(); const callerId = sheet.getRange("B4").getValue().toString().trim(); const timeout = sheet.getRange("B5").getValue() || 30; // ברירת מחדל 30 // 2. בדיקת תקינות בסיסית if (!token || !targetId || !ivrPath) { updateStatus("שגיאה: חסר טוקן, מזהה רשימה או שלוחה", "#f8d7da"); return; } // 3. עיבוד נתונים (הוספת קידומות אוטומטית) const finalPhones = `tpl:${targetId}`; // הוספת קידומת רשימת תפוצה const finalIvrPath = ivrPath.startsWith("ivr2:") ? ivrPath : `ivr2:${ivrPath.startsWith("/") ? "" : "/"}${ivrPath}`; // 4. בניית ה-URL let url = `https://www.call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?` + `token=${encodeURIComponent(token)}&` + `phones=${encodeURIComponent(finalPhones)}&` + `ivrPath=${encodeURIComponent(finalIvrPath)}&` + `callsTimeOut=${timeout}`; if (callerId) { url += `&callerId=${encodeURIComponent(callerId)}`; } // 5. ביצוע השליחה try { updateStatus("שולח... נא להמתין", "#fff3cd"); const response = UrlFetchApp.fetch(url, { "muteHttpExceptions": true }); const result = JSON.parse(response.getContentText()); if (result.responseStatus === "OK") { updateStatus(`הצלחה! מזהה קמפיין: ${result.campaignId}`, "#d4edda"); } else { updateStatus(`שגיאה: ${result.message || "לא ידוע"}`, "#f8d7da"); } } catch (e) { updateStatus(`שגיאת תקשורת: ${e.toString()}`, "#f8d7da"); } } /** * פונקציית עזר לעדכון סטטוס בגיליון (תא B6) */ function updateStatus(message, bgColor) { const sheet = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet().getActiveSheet(); const range = sheet.getRange("B6"); range.setValue(message); range.setBackground(bgColor); }

      3.לאחר שהדבקת את הקוד:
      לחץ על סמל השעון (Triggers) בתפריט הימני (מפעילים).
      לחץ על הוסף טריגר.
      בחר את הפונקציה: launchCampaignFromSheet.
      במקור האירוע (Event Source) בחר: Time-driven.
      בסוג הטריגר בחר: Week timer.
      בחר את היום (למשל Monday) ואת השעה הרצויה.
      לחץ על Save.

      וזהו.
      עכשיו כדי לבדוק שהקוד באמת עובד תחזור לדף הקוד, לחץ על הפעלה ותראה האם הקמפיין הופעל.

    • ח

      מדריך לחסוך בדקות שיחה למאזינים שלכם, ללא מספר נוסף, עם אפשרות להגדיר ע"י המאזין בעצמו!
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • חכמון

      6
      4
      הצבעות
      6
      פוסטים
      252
      צפיות

      ח

      @קו-המוסיקה ההתחלה (לא למתקדמים) כלל לא ארוך.
      ומי שיש לו קו תוכן עם המון מאזינים,
      בדרך כלל גם לא נבהל מדברים ארוכים,
      בפרט כ"כ קלים.
      לענ"ד.

    • ח

      חיפוש גוגל ימות המשיח
      על הפורום • • חכמון

      9
      0
      הצבעות
      9
      פוסטים
      244
      צפיות

      ק

      @חכמון אולי,
      כבל זה בול האתר הישן

    • ח

      נפתר עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
      שאלות ועזרה הדדית • • חכמון

      467
      3
      הצבעות
      467
      פוסטים
      9691
      צפיות

      ש

      @avrham כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!:

      יחזור לשחזור האחרון, ככל הנראה משבת.

      אין טעם בהמשך הדיון הזה
      הנושא ננעל
      אם יש למישהו שאלה רצינית נוספת הוא מוזמן לפתוח שרשור חדש

    • ח

      פרטי הקובץ לא מושמעים בהעתקת קובץ בapi
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      66
      0
      הצבעות
      66
      פוסטים
      1206
      צפיות

      ח

      @CUBASE אולי אפשר להעלות בכל פעם קובץ חדש מהמחשב או משרת מסויים,
      ואז זה ישמיע את פרטי הקובץ החדש שהועלה.
      האם אתה יכול להסביר לי איך מעלים קובץ שנמצא איפשהו בענן, עם api, (אין לי שרת משלי).

    • ח

      מדריך צירוף חברים לוואצאפ פון אוטומטית, ללא הזמנת אחד אחד בטלפון!
      הסברים מסודרים ממשתמשים • • חכמון

      1
      5
      הצבעות
      1
      פוסטים
      181
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      תגובות ל"מדריך צירוף חברים לוואצאפ פון אוטומטית, ללא הזמנת אחד אחד בטלפון!"
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • חכמון

      6
      2
      הצבעות
      6
      פוסטים
      197
      צפיות

      ח

      @מנסה-להבין12a כתב בתגובות ל"מדריך צירוף חברים לוואצאפ פון אוטומטית, ללא הזמנת אחד אחד בטלפון!":

      @חכמון

      דיברו כבר על העניין
      אבל זה מציף
      מה ההבדל בין רשימת התפוצה (שזה בעצם כשאתה מכניס מישהו דרך הזמנה לוואצפון ידנית)
      לבין רשימת צינטוקים?

      אם לדוגמא אני חוסם את הקו רק לחברים, האם מי שרשום ברשימת הצינטוקים הוא גם נקרא חבר בקו שלא ייחסם?

      הוואצאפ פון היום עובד לפי רשימת צינתוקים,
      וההבדל בינו לבין רשימת תפוצה הוא שאי אפשר להוסיף אליו אוטומטית מהמחשב,
      רק אפשר להזמין אחד אחד.
      (לא מזמינים לרשימת תפוצה, אלא לצינתוקים).
      ומה שעשיתי הוא פיתרון שהאנשים יירשמו לבד ע"י רשימת תפוצה - לרשימת הצינתוקים.

    • ח

      נפתר שאלות על העתקת קובץ עם שלוחת api
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      149
      צפיות

      י

      @חכמון לטובת הסדר תעשה שהפנייה נסגרה

    • ח

      תקלה ברישום לצינתוקים בוואצאפ פון
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      101
      צפיות

      פ

      @חכמון כתב בתקלה ברישום לצינתוקים בוואצאפ פון:

      אבל שומעים הודעה בכניסה לקו "לקוח יקר, עדיין לא נרשמתם לקבלת צינתוקים, להרשמה הקישו 4".

      יש לי את הבעיה הזאת באחד המערכות בטלפון אחד
      סוג של באג........

    • ח

      מיקום שמירת פרטי הקבצים שבמערכת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      36
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      שינוי במדיניות מינימום יחידות אפשרי להעברה (לשעבר 12)
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      7
      3
      הצבעות
      7
      פוסטים
      192
      צפיות

      ח

      @שמואל פה ופה כתבו שהמינימום הוא 12,
      ופה כתב @eliyahu (מהניהול) שמינימום 15 (הוא תיקן מישהו שחשב ש-12),
      ופה גם כתבו שזה השתנה מ-12 ל-15,
      ופה כתבו שאפשר בטוח 15,
      ופה כתבו שאי אפשר 14 כי כנראה דברים השתנו.
      ואת המספר 16 עדיין לא ראיתי בשום מקום,
      ובפועל אי אפשר 15 ואפשר 16 עריכה: אני רואה שאפשר מ-15.1, (אבל במספרים עגולים זה נקרא שאי אפשר 15 ואפשר 16).
      וכן ראיתי בכל הפורום שהמושכל ראשון של החברים הוא שאפשר 12.

      לכן הבנתי שהיה כתוב על זה משהו, וכבר לא כתוב,
      וזה כבר השתנה, וזה הביא אותי ליידע בפומבי את הציבור שהיה שינוי שעדיין לא תועד רשמית.

      (אולי אתה יודע מאיפה מגיע א"כ השיבוש של 12, אם לא היה אף פעם שינוי בזה).

    • ח

      נושא לא במקום בכלל
      שאלות ועזרה הדדית • • חכמון

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      41
      צפיות

      אין תגובות

    • ח

      הקלטה לרשימת תפוצה משכפל פעמיים את הקובץ
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      86
      צפיות

      ב

      @חכמון
      אין לי מושג.

      Spoiler


      מה שאני דיברתי מקודם, לא שומעים את ההשמעה פעמיים, רק באתר רואים. אם אצלך שומעים את ההשמעה פעמיים, זה משהו אחר לגמרי, ואין לי מושג למה זה קורה

    • ח

      השלמת כתיבת ההגדרות באתר (כמו בכל עורך קוד)
      בקשות לפיתוח • • חכמון

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      146
      צפיות

      פ

      @אביי-ורבא כתב בהשלמת כתיבת ההגדרות באתר (כמו בכל עורך קוד):

      שלי אין זמן ללקט מהפורום..

      אז אולי כדאי באמת לקדם את הרעיון של הגליון הזה
      https://docs.google.com/spreadsheets/d/1n8ftWXKhwcxujtM_bkZTIRGS7IaQ-HAzPXU7eQVBb8Q/edit?gid=0#gid=0

    • ח

      נפתר שינוי שם להקלטה באתר, ונדרס הקודם באותו שם, חשוב לי מאוד!
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      169
      צפיות

      ח

      @חצקל-לכבוד-שאבעס אבל אני שתמיד עובד באתר הישן - יהיה לי תמיד את הבאג,
      כי אני לא יכול לדעת מתי בטעות זה יקרה לי,
      ואם זה כבר קרה לי - זה יהיה לאחר מעשה (אחרי שנדרס הקובץ הישן), ולא יעזור לי האתר החדש,
      הפיתרון היחיד הוא תמיד לעבוד עם האתר החדש.

    • ח

      שינוי כמות הזמן של מקשי 1 ו-3
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      114
      צפיות

      א

      @חכמון
      סליחה, לא הבנתי מה רצית.
      לא זה לא קשור לזה.

    • ח

      לא נפתר הגדרות שונות שמשתנות לכל משתמש
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      9
      0
      הצבעות
      9
      פוסטים
      226
      צפיות

      ח

      @זרח לכן אני מחפש לזה איזשהו הגדרה שתעבור בקובץ ivr.

    • ח

      חיפוש בהגדרות המתקדמות לא עובד
      באגים במערכת • • חכמון

      4
      1
      הצבעות
      4
      פוסטים
      137
      צפיות

      C

      @חכמון תעשה חיפוש רגיל ואחרי החיפוש תלחץ על חיפוש מתקדם ותבחר שם בקטגוריית הגדרות מתקדמות