@קו-המוסיקה
כל קו נוסף עוזר כי כל אחד מקבל צינתוק לפי הזמן בו הוא נרשם
כך שאם נרשמתי היום במערכת ישן אני יקבל את הצינתוק אחרי ההזעקה
מ
מנותק
-
RE: התראות צבע אדום
-
RE: הגדרות על כל המערכת
@פלוס גם לי זה עזר הרבה מאוד ותודה שהעלית את הנושא

-
RE: שלוחת ניהול מאזינים
type=api api_link=https://ezerphone.online/mitmahim/moduls/getIncomingcalls1.php api_add_0=password=סיסמת המערכת שלך -
RE: איך אני מבטל סיסמת שלוחה
@אחי אתה צריך רק להסיר את הכתוב אחרי =password
-
RE: הורדת הגדרות הפורום למחשב
@מושי-גרינוואלד
אני מעלה לך את זה כאן
מסודר1.rar
מסודר.rar
הגדרות גירסא 2.zip -
RE: מנוע המרה מטקסט לקול בהברה אשכנזית?
@CUBASE
מֶעדַארְף קֶענֶען שְׁרֲייֵבְן = צריך לדעת איך לכתוב
אובער סיז לאינט נישט גיט = אבל זה לא קורא נכון
אייז ווואאסס קען מען טוין = אז מה אפשר לעשות
דעיס איז דאס שאלה אובער איך מאין אז מאן כאנן באיטן פין ”ימות המשיח” מיט גאלד אויב די דארפסטעס גאר שטארק = זה השאלה אבל אני חושב שאפשר לבקש מימות המשיח בזהב אם אתה צריך את זה דחוף -
RE: שלוחת השמעת קבצים - מקש כוכבית
@פלוס כתב בשלוחת השמעת קבצים - מקש כוכבית:
מה אתה רוצה להגדיר?
-
RE: וואצפ עם סיסמא
@י-ע
מה נזכרת אחרי שנה לענות תשובה?
כנראה שבינתיים כבר מצא פיתרון -
RE: עצירת השמעה והמשך במקש 5
@1800 ואיך אפשר להגדיר שיעצור ליותר מחמש דקות?
