@קובי-י לפי מה שידוע לי, זה לא הפוך מהרגיל.
ההגדרה ברירת מחדל, בשלוחת השמעת קבצים, היא שמיעה מהמספר הגבוה לנמוך. (כלומר מהחדש לישן) [start=max]
אם אתה רוצה להגדיר שישמעו (הפוך מהרגיל) מהנמוך לגבוה,
תגדיר בשלוחה start=min
מקווה שהבנתי את השאלה שלך.
בהצלחה.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי נתנאל הקטן
-
RE: סדר שמיעת הקבצים בקובץ TTS
-
RE: שהמאזין ידע לאיזה שלוחות הוא רשום לקבלת צינתוקים
@חיידר תוכל לעשות את זה בעצמך,
על ידי שלוחות השמעת קבצים, שעובר מאחד לשני. (כנגד כל רשימת צינתוקים, שלוחת השמעת קבצים)
ובכל שלוחת השמעת קבצים, תגדיר פילטר לפי רשימת צינתוקים. -
RE: איך עושים צינתוק לכל הודאה שנכנסת לשלוחה
@ישק לא נראה לי שיש דרך רשמית. תגדיר שמי שגורם לכך שנכנסת הודעה חדשה, (למשל מי שמסיים להקליט שידור חי), מועבר לשלוחת הפעלת צינתוק לרשימת הצינתוקים אותה אתה רוצה להפעיל.
ההגדרות בשלוחה הם.type=tzintuk list_tzintuk=1 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_your_id=אם אתה מעוניין לשלוח צינתוק ממספר משני, רשום אותו כאן.
-
RE: חדש! ארכיון הודעות בשלוחת השמעת קבצים
@eliyahu יש בזה חיסרון מסוים, שלאחר שהוא עובר לארכיון, (בנוסף לזה שזה ממוספר מחדש) גם נמחק פרטי ההודעה, וחבל.
אם אפשר לסדר את זה.
ותודה רבה על הכל! -
RE: צינתוק המספר החדש
@1800 כהטמעה בכל מודול.
send_tzintuk=yes send_tzintuk_from=אם מעונינים במספר משני יש לרשום אותו פה.
-
RE: חדש! ארכיון הודעות בשלוחת השמעת קבצים
@eliyahu בדקתי באתר, ולא נמחק פרטי הקובץ.
אלא זה פשוט נשאר בשלוחה, ולא עובר לארכיון, אם אפשר לעשות שזה יעבור אוטמטית לארכיון וגם אם זה ימוספר מחדש, זה אמור לעבוד.
וגם לי זה חשוב מאוד.
תודה רבה -
תקלה במערכות וואצפון
באפשרות שמיעת כמות המאזינים ששמעו את ההודעה בוואצפון.
הוא משמיע על כל ההודעות 0.
זה לא היה אתמול, זה קרה היום בבוקר, גם על הודעות ישנות, שאתמול עדכן נכון את הנתונים, משמיע עכשיו 0. -
RE: חסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים
@1800 על ידי פילטר לפי רשימת תפוצה תגדיר שמספרים חסויים יופנו לשלוחה שם אתה מנטרל אותם.
שאר המספרים יכנסו לשלוחה, או יופנו לשלוחה אחרת. או ניתוק. -
משימות על פי תאריך עברי
אני לא מצליח להבין למה אין אפשרות הפעלת משימות, על פי תאריך עברי.
לי זה נצרך לעדכן מזל טוב לרגל ימי הולדת וימי נישואין במשימה שנתית (על פי תאריך עברי)
אבל אני מאמין שהרבה יכולים להשתמש עם זה ימי פטירה וכדו' -
RE: חסוי אפילו במערכת שמגלה חסויים
@1800 אפשר במודול פילטר לפי רשימת תפוצה, לחסום מספרים חסויים.
-
כניסה למערכת באתר הניהול.
יהיה מאוד נחמד, עם בכניסה למערכת, באתר הניהול,
יוכלו להקיש את מספר המערכת, אנטר, סיסמה.
כרגע אם מקישים, אנטר, הוא מזהה את זה כפרטים שגויים. -
RE: תקלה במערכות וואצפון
@חי-משיח-1 נכנסת כמנהל, אחרי שמלאת טופס???
אני מבין שאתה מדבר על וואצפ פון. ואז זה האופצייה היחידה שלך.
אם אתה מדבר על מערכת תכנים יש לך עוד אופצייה.
והוא, להגדיר את השידור חי, כשמראש אתה קובע שלא יהיו הרשאות למאזינים.
ואז להיכנס דרך שלוחת ניהול להפעיל את השלוחה כמנהל.
בהצלחה. -
RE: משתתפים שלא התחברו לקבלת צנתוקים
@גדול-הדור תיכנס לכאן
תקיש את מספר המערכת והסיסמה,
ולפניך יתגלה המערכת שלך, שם תמצא את לשונית שיחות נכנסות הנ"ל, ואם מדובר במערכת IVR תוכל לבדוק בלשונית רשימת צינתוקים ללא צורך בהורדת דו"ח שיחות נכנסות.
חג שמח -
RE: תפריט עצמי
@זעליג למקש כוכבית קוראים תפריט אפשריות נוספות.
על מנת להגדיר את התפריט תכניס להגדרות את הקוד.control_play_moreAX=יש לעדכן את המקש שרוצים. וכאן יש להוסיף את ההגדרה
לדוגמא, אם ברצוני להגדיר שבהקשה על כוכבית יהיה למאזין את האפשרות שבהקשה
על 6, ישמע פרטי ההודעה.עלי להגדיר כך.
control_play_moreA6=say_details_message
-
RE: אין אפשרות להתקשר למערכות?!
@תודה-על-העזרה אין סיבה לדאגה.
תופעה שקורה הרבה פעמים שחלק מהמערות לא עובדים לי.
לפעמים אפילו שמתי לב לשעות קבועות שזה קורה. (למשל, שמתי לב כמה פעמים שבמוצאי שבת משעה 23:10 עד 23:18 לא עובד לי רוב המערכות), שכפי הנראה נמצאים על אותו שרת. -
RE: שינוי בעלות
@1800
אתה בטח מתכוון למערכת תכנים. אז גם אני מצטרף לשאלה.
דרך אגב : במערכת וואצפון (שם המנהל יכול להיכנס למשל לשלוחת ניהול ללא סיסמה), המנהל הוא מי שנמצא ראשון ברשימה.
כך שאם אתה רוצה להחליף מספר של מנהל, כל מה שעליך לעשות זה להוציא את כל מי שנמצא לפניו ברשימה, ולהכניס אותם בחזרה מיד לאחר מכן. -
בעת שליחת צינתוק. לפעמים מגיע 00 בהתחלה?!
לאחרונה מתקבל צינתוקים מקווי ימות המשיח למינהם. כאשר מופיע בתחילת המספר 0 נוסף.
זה נראה כך. 00773137770.
מוזר מאוד.
א. זה קורה פעם כן פעם לא. אין לי מושג במה זה תלוי.
ב. זה קורה לא רק לי. חברים שלי גם התלוננו.
ג. זה קורה לכל סוגי הקווים. וואצאפון. IVR. קווי נייעס. צינתוק חינמי. וקמפיין.זה מרגיז שחוזרים לזה ולוקח זמן להבין מדוע סלקום טוענת שהמספר אינו קיים.