Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
מ
@צפוי
אפשרי אם תסדר שאחרי כל הודעה שמקליטים זה יכנס לשלוחת API שמשנה את המילה שמופיעה לך [או מוסיפה לשם סיפרה]
9
@העץ-של-עטין הפיתרון של תפריט לנציגים queue_answer_tfr=yes כבר קיים היום https://f2.freeivr.co.il/post/60099
ל
@צפוי לא זה לא עולה כסף עיין כאן https://f2.freeivr.co.il/assets/uploads/files/1589760876257-מחירון-יחידות-ימות-המשיח-חדש-1.pdf
S
@צפוי אמר בצינטוק למנהל בעת השארת הודעה במודל הקלטה למייל:
תגובה: צינטוק אוטומטי למנהל כשיש הודעה חדשה. אני רוצה שיצנטק לי כשמישהו משאיר הודעה בשלוחה שמוגדרת שנשלח לדואר האלקטרוני כזה: type=voicemail_email ואני לא מצליח
משהו יותר קל לענ"ד
כמובן 2 זה הרשימת צינתוק תעשה לך הרשמה משלך.
@צפוי רק תגיד לי איך אתה רוצה לשלב מענה אנושי למערכת? ברגע שמישהו קבע תור במענה אנושי, איך המערכת תדע לא לקבוע תור נוסף בשעה זו?
3
@צפוי אמר בזמן הקשת הסיסמה:
כתבתי כך וזה לא עבד
תנסה בשלוחה ששם נמצא התפריט למשל בתפריט ראשי אם השלוחה הזו נמצאת בתפריט ראשי