שלום חברים!
אחרי שחסמו לנו את מודול "המספר הנוסף" והתחילו לגבות יחידות על מודול "ראוטינג תור", נראה היה שאין ברירה ואין יותר דרך להוציא שיחות החוצה כך שהצד השני יראה את מספר המערכת שלנו בחינם... אז זהו, שלא!
במדריך הזה אני הולך להראות לכם טריק מבריק שיאפשר לכם להוציא שיחות בזיהוי המערכת שלכם ללא עלות יחידות.
שימו לב: המדריך משלב חלקים מעט מתקדמים. עקבו במדויק אחרי השלבים, ואם תסתבכו - חברי הפורום המומחים ישמחו לעזור.
️ שלב א': רישום המערכת לצינתוקים של עצמה (הכנה חד-פעמית)
כדי שהטריק יעבוד, אנחנו צריכים לגרום למערכת לצנתק לעצמה. בשביל זה, אנחנו צריכים קודם כל לרשום את מספר המערכת לרשימת הצינתוקים.
1. הגדרת השלוחה הראשית (תיקיית השורש)
בשלוחה הראשית של המערכת שלכם, הגדירו בקובץ ext.ini:
type=menu
check_did_and_go_to_folder=yes
check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes
באותה שלוחה ראשית, פתחו קובץ חדש בשם Did_Go_To.ini והגדירו בו כך:
️ החליפו את 0555555555 במספר הנייד שלכם, ואת 0773137770 במספר המערכת שלכם!
; מספר המערכת יופנה לשלוחת System
0773137770=System
2. הגדרת שלוחת החיוג
בשלוחה בה אתם רוצים לחייג למספר - בדוגמה שלי שלוחה 0/0/ - הגדירו בקובץ ext.ini שלה:
type=tzintuk
list_tzintuk=system
tzintuk_admin=yes
tzintuk_invitation_join_to_list_caller_id=customer_did
3. יצירת שלוחת System
פתחו שלוחה חדשה בשם System (תיקייה בשם זה בשלוחה הראשית) והגדירו בקובץ ext.ini שלה:
type=hangup
send_dtmf=1,0010,0100
4. ביצוע הרישום בפועל (בטלפון)
כעת נעשה את הרישום עצמו:
התקשרו למערכת מהנייד שלכם והיכנסו לשלוחת החיוג (בדוגמה 0/0/).
הקישו 5 (הזמנת מספר לרשימה).
הקישו את מספר המערכת עצמה ואשרו את ההזמנה.
המערכת תתקשר לעצמה ותקיש אוטומטית את מקשי האישור שקבענו בשלוחת System.
המתינו כ-10 שניות. זהו! מספר המערכת רשום כעת בהצלחה לקבלת צינתוקים מעצמו.
שלב ב': הגדרת מערכת החיוג (הוצאת שיחות)
כעת, אחרי שהמערכת רשומה לצינתוקים, נשנה את ההגדרות של השלוחות שיצרנו כדי שיהפכו למערכת חיוג (ניתוביה).
1. עדכון שלוחת System
כנסו לשלוחת System ושנו את ההגדרות בקובץ ext.ini שלה לקוד הבא:
️ החליפו את המספר 0555555555 במספר הטלפון הנייד שלכם!
type=nitoviya
nitoviya_dial_to=0555555555
check_access_filter=yes
access_filter_no_goto=A
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.8s.1.thiscall
send_dtmf=1,0010,0100
כעת, פתחו תיקייה חדשה בשם A בתוך שלוחת System (נתיב: System/A/), ובקובץ ext.ini שלה הגדירו:
type=nitoviya
2. עדכון שלוחת החיוג
כנסו לשלוחה בה אתם רוצים לחייג (בדוגמה שלוחה 0/0/) ושנו את ההגדרות בקובץ ext.ini שלה לקוד הבא:
type=tzintuk
list_tzintuk=system
tzintuk_admin=yes
run_tzintuk_automat=yes
tzintuk_say_system_info_on_answer=yes
tzintuk_end=hangup
למראה מקצועי: מומלץ להשתיק בשלוחה זו את הודעת המערכת M3338 ("הצינתוק הופעל בהצלחה") על ידי העלאת קובץ שמע שקט בשם זה לשלוחה.
איך משתמשים בזה ביומיום?
ברגע שסיימתם להגדיר, חוויית החיוג שלכם תהיה פשוטה ומהירה:
אתם מתקשרים למערכת שלכם מהטלפון הנייד ונכנסים לשלוחת החיוג שלכם (בדוגמה 0/0/).
המערכת מפעילה צינתוק לעצמה ומנתקת לכם את השיחה מיד (כך שלא בזבזתם אפילו שנייה של שיחה).
תוך כמה שניות המערכת תחזור אליכם בשיחה! (לפעמים זה לוקח חצי דקה, תלוי בעומס הצינתוקים).
אתם עונים לשיחה הנכנסת מהמערכת, מקישים את המספר שאליו אתם רוצים להגיע, והמערכת תחייג אליו – כאשר על צג הטלפון שלו יופיע מספר המערכת שלכם!
בלי הגבלות, בלי מודולים חסומים ובלי לשלם יחידות על ראוטינג תור.
בהצלחה לכולם! ספרו בתגובות אם הצלחתם להגדיר.