קטגוריות משנה

  • הסברים מסודרים ללא יכולת תגובה או פתיחת דיון

    266 נושאים
    240 פוסטים
    C
    שלום חברים! אחרי שחסמו לנו את מודול "המספר הנוסף" והתחילו לגבות יחידות על מודול "ראוטינג תור", נראה היה שאין ברירה ואין יותר דרך להוציא שיחות החוצה כך שהצד השני יראה את מספר המערכת שלנו בחינם... אז זהו, שלא! במדריך הזה אני הולך להראות לכם טריק מבריק שיאפשר לכם להוציא שיחות בזיהוי המערכת שלכם ללא עלות יחידות. שימו לב: המדריך משלב חלקים מעט מתקדמים. עקבו במדויק אחרי השלבים, ואם תסתבכו - חברי הפורום המומחים ישמחו לעזור. ️ שלב א': רישום המערכת לצינתוקים של עצמה (הכנה חד-פעמית) כדי שהטריק יעבוד, אנחנו צריכים לגרום למערכת לצנתק לעצמה. בשביל זה, אנחנו צריכים קודם כל לרשום את מספר המערכת לרשימת הצינתוקים. 1. הגדרת השלוחה הראשית (תיקיית השורש) בשלוחה הראשית של המערכת שלכם, הגדירו בקובץ ext.ini: type=menu check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_check_only_phone=yes באותה שלוחה ראשית, פתחו קובץ חדש בשם Did_Go_To.ini והגדירו בו כך: ️ החליפו את 0555555555 במספר הנייד שלכם, ואת 0773137770 במספר המערכת שלכם! ; מספר המערכת יופנה לשלוחת System 0773137770=System 2. הגדרת שלוחת החיוג בשלוחה בה אתם רוצים לחייג למספר - בדוגמה שלי שלוחה 0/0/ - הגדירו בקובץ ext.ini שלה: type=tzintuk list_tzintuk=system tzintuk_admin=yes tzintuk_invitation_join_to_list_caller_id=customer_did 3. יצירת שלוחת System פתחו שלוחה חדשה בשם System (תיקייה בשם זה בשלוחה הראשית) והגדירו בקובץ ext.ini שלה: type=hangup send_dtmf=1,0010,0100 4. ביצוע הרישום בפועל (בטלפון) כעת נעשה את הרישום עצמו: התקשרו למערכת מהנייד שלכם והיכנסו לשלוחת החיוג (בדוגמה 0/0/). הקישו 5 (הזמנת מספר לרשימה). הקישו את מספר המערכת עצמה ואשרו את ההזמנה. המערכת תתקשר לעצמה ותקיש אוטומטית את מקשי האישור שקבענו בשלוחת System. המתינו כ-10 שניות. זהו! מספר המערכת רשום כעת בהצלחה לקבלת צינתוקים מעצמו. שלב ב': הגדרת מערכת החיוג (הוצאת שיחות) כעת, אחרי שהמערכת רשומה לצינתוקים, נשנה את ההגדרות של השלוחות שיצרנו כדי שיהפכו למערכת חיוג (ניתוביה). 1. עדכון שלוחת System כנסו לשלוחת System ושנו את ההגדרות בקובץ ext.ini שלה לקוד הבא: ️ החליפו את המספר 0555555555 במספר הטלפון הנייד שלכם! type=nitoviya nitoviya_dial_to=0555555555 check_access_filter=yes access_filter_no_goto=A access_filter_1=g.*.*.*.*.*.8s.1.thiscall send_dtmf=1,0010,0100 כעת, פתחו תיקייה חדשה בשם A בתוך שלוחת System (נתיב: System/A/), ובקובץ ext.ini שלה הגדירו: type=nitoviya 2. עדכון שלוחת החיוג כנסו לשלוחה בה אתם רוצים לחייג (בדוגמה שלוחה 0/0/) ושנו את ההגדרות בקובץ ext.ini שלה לקוד הבא: type=tzintuk list_tzintuk=system tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes tzintuk_say_system_info_on_answer=yes tzintuk_end=hangup למראה מקצועי: מומלץ להשתיק בשלוחה זו את הודעת המערכת M3338 ("הצינתוק הופעל בהצלחה") על ידי העלאת קובץ שמע שקט בשם זה לשלוחה. איך משתמשים בזה ביומיום? ברגע שסיימתם להגדיר, חוויית החיוג שלכם תהיה פשוטה ומהירה: אתם מתקשרים למערכת שלכם מהטלפון הנייד ונכנסים לשלוחת החיוג שלכם (בדוגמה 0/0/). המערכת מפעילה צינתוק לעצמה ומנתקת לכם את השיחה מיד (כך שלא בזבזתם אפילו שנייה של שיחה). תוך כמה שניות המערכת תחזור אליכם בשיחה! (לפעמים זה לוקח חצי דקה, תלוי בעומס הצינתוקים). אתם עונים לשיחה הנכנסת מהמערכת, מקישים את המספר שאליו אתם רוצים להגיע, והמערכת תחייג אליו – כאשר על צג הטלפון שלו יופיע מספר המערכת שלכם! בלי הגבלות, בלי מודולים חסומים ובלי לשלם יחידות על ראוטינג תור. בהצלחה לכולם! ספרו בתגובות אם הצלחתם להגדיר.
  • 8k נושאים
    64k פוסטים
    ש
    @sh0548534047 למה שיחסמו, בגלל שהוא עושה מעברים לקווים שלא פתוחים? לא נראה שבגלל זה יחסמו לו את הקו כי כל מה שחוסמים קו זה רק אם התוכן בעייתי - אבל כאן שזה רק מעברים לא נראה לי
  • 131 נושאים
    686 פוסטים
    ה
    @הבוס-הגדול אני בדקתי גם בדגמים פשוטים של יילינק וזה עבד מעולה.
  • טיפים עצות ודיונים עליהם

    776 נושאים
    11k פוסטים
    I
    @דוד_מלך_ישראל ממתינים לכזה דבר מאד!
  • 1k נושאים
    10k פוסטים
    ל
    @יהודה-הוצלר-0 הקלטה ידנית או על ידי מחשב? העלית את זה דרך האתר החדש?
  • 287 נושאים
    4k פוסטים
    א
    @אוהל-סמס לגבי שליחת הודעת אישור, או שתבקש בשירות לקוחות לפתוח וובהוק לשרת ולא רק למייל, ואז לבנות ידנית, או שתעשה סריקה אוטומטית למייל כל כמה שניות, ואם יש הודעה חדשה - תחזיר הודעה למספר השולח (הכל חייב להיות על ידי קוד עצמאי שלך - אין לימות המשיח שירות כזה מובנה). אפשר גם תאורתית כל כמה שניות לעשות קריאת API של בדיקת הסמסים האחרונים, ועל פי זה לדעת מתי לשלוח ולמי, אבל למיטב ידיעתי זה מוגבל לכמות קריאות/נתון לחסימה של ימות בשימוש לא סביר... לגבי שליחה לכמה אנשים - חייב להיות על ידי API, אם תשנה את המספר לקו תוכן ולא וירטואלי, תוכל לעשות שליחה דרך קמפיין, בוירטואל פלוס חייבים לשלוח בלולאה הודעה הודעה.... (לא נראה לי אפשר לשלוח מערך מספרים...)