המערכת שודרגה ונתווספו לה אפשרויות רבות, השתקת הודעות מערכת, יצירת וניהול משימות מתוזמנות, בחירה מתוך הגדרות פופולריות בלי להקליד אותם במקשי הטלפון ועוד. כמו כן, ניתן להגדיר מערכות שמורות לכניסה מהירה, בלי להקיש בכל התקשרות את מספר המערכת.
אופן פעולת המערכת, עדכון הגדרה ע"י בחירה מתוך הגדרות נפוצות, או הקלדת טקסט ההגדרה במקלדת אנגלית על מקשי הטלפון.
כדי לאפשר שימוש נוח במערכת, בלי שיהיה צורך להעתיק לעצמכם את ההגדרות, מצ"ב בסוף הפוסט קבצים של כל ההגדרות להורדה לשימוש לא מקוון.
שימו לב! מערכת זו אינה קשורה לחברת ימות המשיח, הכנסת סיסמת הניהול במערכת הינה באחריותכם בלבד!!! אזהרה זו הינה פורמלית, כמובן שאנחנו מתחייבים שלא לבדוק את סיסמאות הכניסה של המשתמשים במערכת
עדכון סיוון תשפ"ד: בעקבות תקלות שונות בנובעות מכך שלוקח זמן למערכת היעד להתעדכן בהגדרות, מומלץ בינתיים להשתמש במודול בזהירות (או... לא... להשתמש... ), ייתכנו בהחלט מקרים שהוא לא יעבוד / יעביר לשלוחה ראשית / יעביר גם את מי שהתקשר ישירות לקו (ולא דרך המערכת הראשונה) לאותה שלוחה פנימית, אני מקווה למצוא פתרונות בעז"ה בקרוב.
כל מי שבנה כמה קווים נתקל בשלב כל שהוא בצורך להפנות שיחה מקו אחד לתוך שלוחה ספציפית בקו אחר, אם זה כדי להשתמש בקו אחד לכמה שימושים בלי לפתוח מספרי משנה לקו, או כדי לאפשר למנהל גישה ישירה לשלוחת הניהול, או כל צורך אחר.
הציעו כאן בעבר מספר פתרונות, אבל חלקם מסובכים / דורשים שימוש בפילטרים במערכת שיכולים לבוא ע"ח דברים אחרים.
בניתי בס"ד מודול לפתרון הענין, המודול פשוט ביותר ודורש הגדרה במערכת המקור בלבד (כמובן שצריך שגם מערכת היעד תהיה בניהולכם), כל שאר ההגדרות מוגדרות אוטומטית, המודול משתמש בשלוחה הראשית של מערכת היעד בבדיקת הרשאת כניסה מול API, בחרתי באופציה הזו כי היא מוטמעת בשלוחה ולא דורשת פתיחת שלוחות, וכן אני מניח שהיא פחות בשימוש במערכות משאר הפילטרים, מה שיחסוך קונפילקטים. תודה וקרדיט ענק ל @מ-מ-פליישער על אירוח המודול, הלינק דלהלן הוא לשרת שלו. הערה חשובה: אופן פעולת המודול: המודול מגדיר בשלוחה הראשית של מערכת היעד בדיקת הרשאת כניסה מול API, ולכן: 1. אם אתם משתמשים בהגדרה הזו אין להשתמש במודול, זה ישבש לכם נתונים. 2. המודול תלוי בסדר בדיקת ההרשאות בכניסה לשלוחה ובמידה ויש לכם פילטר שנבדק לפני בדיקת הרשאה מול API, המודול לא יעבוד.
יש להגדיר במערכת המקור, בשלוחה ממנה רוצים להפנות (שימו לב, אין צורך בסיסמת הניהול של מערכת המקור, רק של מערכת היעד):
type=api
api_link=https://davidm-yemot.ivr2.tel/gtfis1.php
api_add_0=did=מספר מערכת להפניה
api_add_1=password=סיסמת הניהול של מערכת היעד
api_add_2=folder=שלוחה פנימית להפניה
למניעת חסימת השרת, השימוש מותנה בהזנת מספר וסיסמה נכונים בלבד.
המודול הינו פיתוח פרטי ואינו קשור לימות המשיח! השימוש במודול באחריות המשתמש בלבד!
לרגל השקת המודול, השימוש חינמי עד להודעה אחרת בכניסה למודול
מודול אלפון המאפשר לכם להעלות למערכת קובץ אקסל של המוסד / הקהילה / כו' שלכם, וליצור שלוחות בהם יוכלו המאזינים לחפש שמות ע"י זיהוי דיבור או הקלדת טקסט, ובנוסף, יוכלו להוסיף ולשנות פרטים באלפון בשלוחות ייעודיות.
המודול מבוסס על העלאת נתונים בקובץ ListAllInformation ושלוחות קבלת נתונים עם פונקציית הוספת ועדכון נתונים בקובץ זה.
שימו לב:
יש 2 אפשרויות עיקריות לאופן הוספת ועדכון פרטים:
אפשרות 1: כל אחד יכול להוסיף פרטים, גם של אדם אחר, אבל לשנות פרטים כ"א יכול לשנות רק את הפרטים שלו.
אפשרות 2: בין בהוספה ובין בשינוי פרטים, כ"א יכול להוסיף ולשנות, גם פרטים של אדם אחר,הסבר נוסף כאן.
ההגדרות דלהלן הם לפי אפשרות 1, לאפשרות 2 נדרשים שינויים קלים, והם יצוינו בספוילר.
כזה
אופן העלאת הקובץ:
יש ליצור קובץ אקסל באופן הבא:
עמודה A: מספר רנדומלי, לענין מודול זה אין משמעות למספר שיופיע כאן.
זה לאפשרות 1 (כ"א משנה לעצמו), לאפשרות 2 (כ"א יכול לשנות) ראה בספויילר.
בעמודה A צריך להופיע המספר אותו צריכים להקיש ע"מ לשנות את השורה הזו, מספר הטלפון / ת"ז / מספר זיהוי ייחודי
עמודה B: חייבת להופיע רק הספרה "1" ללא תוספות.
עמודה C : שם ושם משפחה.
עמודה D : כתובת.
עמודה E: מספר הטלפון.
עמודות נוספות: אופציונלי, ניתן להוסיף בהם מספרי טלפון נוספים או כל טקסט שהוא והמערכת תשמיע אותו לאחר הפרטים הנ"ל.
לאחר שיצרתם את הקובץ, יש לשמור אותו באמצעות "שמור בשם", ולבחור בסוג CSV.
לאחר מכן, יש לפתוח את קובץ ה CSV ע"י "פתח באמצעות" ולבחור ב "פנקס רשימות", בפנקס רשימות יש לעשות שוב "שמור בשם" ולשמור אותו בשם ListAllInformation.ini ובקידוד UTF-8, ולהעלות אותו לשלוחה כל שהיא במערכת.
הגדרות לשלוחת חיפוש ושמיעת נתונים:
type=api
api_link=http://3660860.ereznet.com/search_phonebook.php
api_wait_answer_music_on_hold=yes
api_wait_answer_music_on_hold_different=ztomao
api_add_0=password=סיסמת הניהול של המערכת
api_add_1=folder=/השלוחה בה נמצא הקובץ
בנוסף, יש להגדיר את אופן החיפוש:
לחיפוש קולי ע"י הקלטת הנתון הגדירו (ההמרה לטקסט בעלות יחידות):
api_000=search,,voice,,,,,,,,,,,,
לחיפוש ע"י הקלדת טקסט הגדירו:
api_000=search,,,,,HebrewKeyboard,,,,,,,,,
לחיפוש ע"י הקלדת מספר (לחיפוש הפוך, הקלדת מספר ושמיעת השם) הגדירו:
api_000=search,,,,,No,,,,,,,,,
חובה להעלות לשלוחה קובץ שאלה ("אנא הקלידו את השם הרצוי או חלק ממנו" וכדו') ולקרוא לו 000, ניתן להעלות קובץ שמע (000.wav) או טקסט (000.tts)
מעבר בסיום:
כברירת מחדל, בסיום השמעת התוצאות חוזר לשלוחה ראשית, ניתן לשנות בהגדרה הבאה:
הגדרות לשלוחת הוספת נתונים (הגדרות מומלצות, ניתן לשנות לפי כל האפשרויות במודול קבלת נתונים)
type=recording_and_entering_data
add_to_list_all_information=yes
add_enter_id_to_list_all_information=yes_from_approval_number
add_approval_1_to_list_all_information=yes
list_all_information_folder=/שלוחה בה נמצא קובץ הנתונים
050-option=---HebrewKeyboard-
051-option=---HebrewKeyboard-
052-option=---Phone-----------ReplaceDigitsToPhone-1
say_approval_number=say_approval_no_number
יש להעלות לשלוחה את הקבצים הבאים:
קובץ 050.wav: "אנא הקלידו את שמכם אות אחר אות"
קובץ 051.wav: "אנא הקלידו כתובת"
קובץ 052.wav: "להוספת מספר הטלפון ממנו אתם מחייגים הקישו 1 וסולמית, או הקישו את מספר הטלפון הרצוי"
באם מעונינים לאפשר הכנסה של יותר מטלפון אחד, יש להעלות קבצים נוספים בסדר עולה (053.wav: "אנא הקישו מספר טלפון נייד" וכו').
ההגדרות הנ"ל הם לאפשרות 1 (כ"א משנה לעצמו), לאפשרות 2 (כ"א יכול לשנות לכולם) ראה בספויילר.
ובנוסף יש להעלות לשלוחה קובץ בשם M1103.wav עם שאלת הנתון להכנסה בעמודה הראשונה (טלפון / ת"ז וכדו')
הגדרות לשלוחת שינוי נתונים קיימים (הגדרות מומלצות, ניתן לשנות לפי כל האפשרויות במודול קבלת נתונים)
type=recording_and_entering_data
add_to_list_all_information=yes
add_enter_id_to_list_all_information=yes
add_approval_1_to_list_all_information=yes
list_all_information_folder=/שלוחה בה נמצא קובץ הנתונים
050-option=---HebrewKeyboard-
051-option=---HebrewKeyboard-
052-option=---Phone-----------ReplaceDigitsToPhone-1
say_approval_number=say_approval_no_number
enter_id=yes
enter_id_type=phone_from_list_all_information
record_name=no
say_name=val_name
login_add_val_name=yes
delete_old_from_list_all_information=yes
יש להעלות לשלוחה את הקבצים הבאים:
קובץ 050.wav: "אנא הקלידו את שמכם אות אחר אות"
קובץ 051.wav: "אנא הקלידו כתובת מעודכנת"
קובץ 052.wav: "להכנסת מספר הטלפון ממנו אתם מחייגים הקישו 1 וסולמית, או הקישו את המספר הרצוי לעדכון"
באם מעונינים לאפשר הכנסה של יותר מטלפון אחד, יש להעלות קבצים נוספים בסדר עולה (053.wav: "אנא הקישו מספר טלפון נייד" וכו').
ההגדרות הנ"ל הם לאפשרות 1 (כ"א משנה לעצמו), לאפשרות 2 (כ"א יכול לשנות לכולם) ראה בספויילר.
ההגדרות בשלוחה
האפשרויות במודול (אפשרויות מודגשות הם אפשרויות שלא קיימות כיום דרך הטלפון, שאר האפשרויות קיימות ושילבנו אותם במודול הזה):
התחברות
א. ניתן להגדיר טלפונים מורשים לכניסה ללא סיסמת ניהול, מספרים אחרים יתבקשו להקיש סיסמה.
ב. ניתן להגדיר שהמודול יהיה לניהול מערכת אחרת, כך, אם ברצונכם לנהל ממערכת אחת את כל המערכות שברשותכם תוכלו לעשות זאת (חלק מהפונקציות לא יפעלו במקרה כזה כיון שהם מבוססות על יצירת שלוחה בתוך המערכת ומעבר אליה).
אפשרות זו בוטלה, לניהול מערכת אחרת ניתן להשתמש במערכת ההגדרות המתקדמות המבוססת על מודול זה.
פונקציות
1. ניהול ההגדרות בשלוחות:
1.1. הוספת ושינוי כל הגדרה לשלוחה / יצירת השלוחה אם אינה קיימת, ע"י בחירה מתוך הגדרות פופולאריות או הקלדה חופשית של טקסט ההגדרה על מקשי הטלפון. (יש כאן קבצים של כל ההגדרות במערכת להורדה לשימוש לא מקוון).
1.2. הקלדת כל ההגדרות בשלוחה מחדש ע"י הקלדת הטקסט על מקשי הטלפון.
1.3. שמיעת ההגדרות בשלוחה אות אחר אות.
1.6 - 1.4. העתקת, העברת, ומחיקת כל ההגדרות בשלוחה.
1.7. החלפת טקסט בטקסט אחר בכל מקום שהוא מופיע בקובץ ההגדרות.
2. ניהול קבצי ini בשלוחות ע"י בחירה מתוך רשימת קבצים פופולאריים או הקלדה חופשית של שם הקובץ על מקשי הטלפון:
2.1.הוספת, שינוי או מחיקת שורה בודדת בקובץ.
2.2 כתיבת כל תוכן הקובץ מחדש / יצירת הקובץ אם אינו קיים.
2.3. שמיעת תוכן הקובץ אות אחר אות.
2.4. - 2.7. העתקת, העברת, שינוי שם ומחיקת הקובץ.
3. העתקת, העברת ומחיקת שלוחות שלמות.
4. הקלטת הודעות והודעות מערכת בשלוחות השונות.
כולל אפשרות להעתקת קבצי שמע משלוחה במערכת לשלוחה הראשית.
5. החלפת הודעת מערכת בקובץ שקט. כדי שאפשרות זו תפעל יש להעלות לשלוחת מודול הניהול קובץ שקט בשם file.wav מצ"ב הקובץ.
6. הקלדת קבצי tts להקראה, כהודעה רגילה או הודעת מערכת.
כולל אפשרות להעתקת קבצי טקסט משלוחה במערכת לשלוחה הראשית.
7. כניסה למודול הניהול הטלפוני של ימות המשיח.
8. מעבר לתפריט שלוחות עבור המנהל, הסבר: אם אתם רוצים במערכת שלוחות שרק למנהל תהיה גישה אליהם, כשמיעת הודעות מהמאזינים, ניהול נקודות וכל דבר אחר, ניתן לפתוח אותם תחת שלוחת הניהול והגישה אליהם תהיה רק מתוך תפריט הניהול.
היינו, אם שלוחה 0 היא שלוחת הניהול, ואנו מעונינים לפתוח 3 שלוחות עבור המנהל, יש לפתוח אותם כשלוחות 0/1, 0/2 ו 0/3, הודעת התפריט היא M1000 כמו בכל תפריט במערכת, ניתן להחליף אותה ע"י העלאת קובץ בשם זה לשלוחת הניהול.
9. אפשרויות נוספות:
9.1. שמיעת ואיפוס מונה הכניסות לכל שלוחות המערכת.
9.2. ניהול משימות מתוזמנות:
1. יצירת משימה חדשה: משימת צינתוק / העברת קובץ משלוחה לשלוחה.
2. שינוי זמני ריצה של משימה קיימת.
3. שמיעת כל המשימות במערכת.
4. קבלת מידע מפורט על משימה מסוימת.
5. מתג הפעלת וכיבוי משימה.
6. מחיקת משימה.
7. יצירת שלוחה קבועה לניהול מהיר של משימה מוגדרת מראש.
9.3. מערכת רשימות תפוצה וצינתוקים:
1. יצירת תבנית רשימת תפוצה (תבנית קמפיין) חדשה.
ניהול רשימות תפוצה לפי מספר סידורי: הוספת והסרת מספרים מהרשימה, שמיעת המספרים ברשימה ואיפוס הרשימה.
ניהול רשימות צינתוקים חינמיים:
שמיעת כל רשימות הצינתוקים במערכת.
שמיעת המספרים הרשומים בכל רשימת צינתוקים.
ניהול רשימת צינתוקים לפי שם הרשימה.
4. שמיעת מזהי רשימות התפוצה הקיימות במערכת.
הקלטה לתבנית קמפיין.
הפעלת קמפיין.
הפעלת קמפיין צינתוק.
8. הפעלת צינתוק למספר בודד.
9.4 ניהול יחידות:
שמיעת כמות ותוקף היחידות במערכת.
העברת יחידות למערכת אחרת 9.5. שליחת כל קובץ מהמערכת למייל המוגדר במרכז הקניות ע"י הקלדת מיקום ושם הקובץ על מקשי הטלפון.
9.6 מעבר למערכת ההגדרות המתקדמות הכוללת איתור מהיר של הודעות מערכת.
9.7 הגדרת השעה בה יתחלף התאריך העברי במערכת. 9.8 קבלת דו"ח שיחות מלא לאימייל המוגדר במרכז הקניות על הטלפון המחייג. 9.0 ניהול מורשי כניסה למודול ללא סיסמה.
מודול מנוע חיפוש מתקדם לחיפוש בכל קובץ טקסט במערכת, ניתן להשתמש במודול לחיפוש בקובץ מידע משלכם: חיפוש מוצר לפי מק"ט ולהפך וכדו', וכן להשתמש לחיפוש בתוך הקבצים במערכת: חיפוש בקבצי רשימה שחורה / לבנה, רשימות נקודות, קבצי הקראת טקסט (tts) ועוד ועוד.
ניתן לחפש ע"י הקשה / הקלטה, אם יש כמה תוצאות, המערכת תשמיע את כולם.
בס"ד בקרוב תיבנה מערכת לאיתור מספרי הודעת מערכת המבוססת על מודול זה.
להעלאת נתונים מאקסל, יש לשמור את האקסל ע"י שמירה בשם, ולבחור בשדה "שמור כסוג" בקובץ csv, לאחר שיצרתם קובץ csv מתוך האקסל, יש לעשות פתח באמצעות "פנקס רשימות", בתוך הפנקס רשימות לעשות שמירה בשם, לשנות את הסוג שמירה ל utf8 , לבחור שם לקובץ כפי רצונכם בסיומת ini ולהעלות לשלוחה הרצויה (אין צורך להעלות דווקא לשלוחה שבה המודול מוגדר).
ההגדרות בשלוחה:
type=api
api_add_0=password=סיסמת המערכת שלכם
api_wait_answer_music_on_hold=yes
api_wait_answer_music_on_hold_different=ztomao
הגדירו את מיקום ושם הקובץ (כולל סיומת) לחיפוש:
api_add_1=file=/8/search.ini
בדוגמה, מחפש בקובץ search.ini בשלוחה 8.
בנוסף, חובה להגדיר את סוג החיפוש, ישנם 2 אפשרויות:
חיפוש בעמודה ראשונה בלבד = במידה והחיפוש הוא בקובץ שיצרתם מאקסל, תוכלו להגדיר שהחיפוש יהיה בעמודה הראשונה של האקסל בלבד, המערכת תחפש את הנתון המבוקש בעמודה הראשונה של כל השורות בקובץ הנתונים, אם הנתון מופיע, המערכת תשמיע את כל השורה, אם הנתון מופיע בעמודה שניה והלאה, המערכת תדלג עליו.
מודול זה מבוסס על מודול בדיקת הרשאת כניסה מול API
פילטר להטמעה בכל מודול הבודק את הספרות הראשונות של המספר המחייג ומכניס אותו לשלוחה/מעביר לשלוחה אחרת לפי הספרות שתגדירו.
מדובר בעצם ברשימה לבנה המסננת לפי קידומת ולא לפי מספר שלם.
הפילטר מאפשר לסנן לפי מספר נייח/נייד (ע"י הגדרת קידומת 05) או, באופן פרטני יותר, סינון לפי אזור חיוג (במספר נייח), לפי חברת תקשורת (בנייד) ואפילו סינון לפי מספר ספרות גבוה, ולדוג' רק מספר שיתחיל בספרות 05485278 יוכל להכנס לשלוחה.
ההגדרות בשלוחה (שוב, להטמעה בכל מודול ולא כשלוחה בפנ"ע):
שימו לב! ברירת המחדל היא בדיקת הקידומת רק בניסיון הראשון של הכניסה באותה שיחה, בניסיון השני לא מתבצעת בדיקה והמשתמש נכנס בכל מקרה, להגדרה שהמערכת תבדוק בכל ניסיון כניסה, גם באותה שיחה, הגדירו:
check_api_every_entry=yes
בנוסף, יש להגדיר כמה ספרות יבדוק בתחילת המספר, ואיזה ספרות יורשו להכנס לשלוחה, להלן כמה דוגמאות: דוגמה 1:
api_add_0=amount=3
api_add_1=digits=055
בדוגמה, יבדוק את 3 הספרות הראשונות של המספר המחייג, ורק אם המספר מתחיל ב 055 ייכנס לשלוחה. דוגמה 2:
api_add_0=amount=2
api_add_1=digits=05
בדוגמה, יבדוק את 2 הספרות הראשונות של המספר המחייג, ורק אם המספר מתחיל ב 05 ייכנס לשלוחה (באפשרות זו ניתן להגדיר שכל מספר נייד ייכנס, ונייח ייחסם). דוגמה 3:
api_add_0=amount=2
api_add_1=digits=04
בדוגמה, יבדוק את 2 הספרות הראשונות של המספר המחייג, ורק אם המספר מתחיל ב 04 ( נייח, אזור חיוג צפון) ייכנס לשלוחה. דוגמה 4:
api_add_0=amount=6
api_add_1=digits=054854
בדוגמה, יבדוק את 6 הספרות הראשונות של המספר המחייג, ורק אם המספר מתחיל ב 054854 ייכנס לשלוחה.
וכן על זו הדרך.
ניתן להגדיר מספר קידומות במקביל לבדיקה, ובמידה והמספר המחייג תואם לאחת מן הקידומות יורשה להכנס לשלוחה.
יש להגדיר את הקידומות באופן הבא, ניתן להגדיר עד 10 קידומות שונות:
שימו לב: הקידומות כולן צריכות להיות באותו אורך, דהיינו, ניתן להגדיר כל אורך שהוא בערך הראשון, אך לא ניתן להגדיר כמה קידומות בכמות ספרות משתנה, כך שאם הגדרתם בדיקה של 2 ספרות, הקידומות כולן יהיו של 2 ספרות.
ניתן להגדיר מספרי טלפון שיוחרגו מהבדיקה, וייכנסו לשלוחה גם אם הקידומת שלהם אינה תואמת למוגדר, אפשר להגדיר עד חמשה מספרים שונים.
יש להכניס את המספרים באופן הבא:
שימו לב! חובה לשמור על מספור רציף של הגדרות api_add החל מ 0, כך שאם הגדרתם סינון לפי 3 ספרות, 2 קידומות לבדיקה ומספר אחד שיוחרג, ההגדרות בשלוחה ייראו כך:
בכל מקרה שהמספר אינו מורשה כניסה לשלוחה לפי התנאים שהוגדרו, משמיע הודעת M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו", אח"כ ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה, ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת:
עדכון אב תשפג: בניתי מודול מיוחד למטרה זו החוסך את הבעיות שהתעוררו במדריך דלהלן, הפרטיםכאן
הסבר: נניח יש לנו ישיבה/כולל/ישבה"ז/משרד וכדו' ואנחנו מעונינים שלומד/עובד יוכל לעדכן את סך השעות והדקות שלמד/עבד, ולשמוע כמה שעות ודקות נצברו לו בסך הכללי.
הביצוע בקצרה:
שלוחה 1 הוספת ניקוד לעדכון שעות, שלוחה 2 הוספת ניקוד לעדכון דקות, אח"כ עובר לשלוחה 1/1 שבמידה ויש לו 60 דקות מוסיפה נקודה (שעה) אחת, ואז עובר ל2/1 שמורידה 60 נקודות (דקות), שלוחה 3 שמיעת סיכום הנקודות משלוחות 1 ו1/1 (סיכום השעות) ואז עובר ל3/1 שמיעת סיכום הנקודות משלוחות 2 ו2/1 (סיכום הדקות).
עכשו, אנחנו רוצים שכל 60 דקות ייחשבו כשעה, לכן נגדיר בשלוחה 1/1 הוספת נקודה אחת עם פילטר לפי כמות נקודות, אם יש 60 נקודות ייכנס לשלוחה ויוסיף שעה, אם יש פחות, יעבור מיד לשמיעת הזמן שנצבר:
בשלוחה 1/1 נגדיר:
ונחליף את הודעת M1013 ל "ו..." ואת הודעת M1014 ל"דקות".
חשוב: כיון שא"א לעשות פילטר לפי נקודות משלוחה מסוימת אלא מכלל המערכת, לכן ייתכן שכשצבר לדוגמה 6 שעות ו45 דקות, המערכת תשמיע שצבר 7 שעות ומינוס 15 דקות.
כל מי שפיתח שלוחת API כל שהיא נתקל בבעיה של מקרים שמכניסים בשלוחה סיסמת ניהול לא נכונה, או, גם אם הוכנסה הסיסמה הנכונה, מנהל המערכת מחליף סיסמה ולא תמיד זוכר לעדכן אותה בשלוחה, מה שגורם מדי פעם לחסימת השרת של המפתח (זמנית) מגישה לימות המשיח.
חשבתי על רעיון שיפתור את הבעיה, אם תהיה אפשרות להגדיר בשלוחת API שמלבד כל הפרמטרים הנשלחים לשרת בכל כניסה לשלוחה, תישלח גם סיסמת הניהול של המערכת השמורה אצל ימות המשיח, כמובן לא כברירת מחדל, אלא כשורת הגדרה נפרדת שיהיה ניתן להוסיף לשלוחה, ואז גם במקרה של החלפת הסיסמה תישלח תמיד הסיסמה העדכנית.
מכירים את שעוני הזמן שסופרים לאחור? כזה "נותרו 3 שבועות 12 ימים, 14 שעות, 35 דקות ו 12, 11, 10 שניות"?
בניתי מודול קטן שמאפשר דבר כזה בטלפון, ע"י הגדרה של התאריך והשעה הרצויים, בכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע כמה זמן נותר.
בנוסף, אם תגדירו זמן שעבר כבר, (או במידה והגדרתם זמן עתידי, לאחר שיעבור הזמן) המערכת תשמיע כמה זמן עבר.
המודול אינו דורש את הכנסת סיסמת הניהול שלכם.
כמו כן, קיים למודול צד ניהול טלפוני, בו תוכלו ליצור שלוחה חדשה של מונה זמן בתוך המערכת, או לשנות את השעה והתאריך המוגדרים בשלוחה.
בדוגמה, מוגדר ספירה עד (ואח"כ החל מ-) 01/06/2023 בשעה 19:00:00.
במידה והזמן עדיין לא עבר, המערכת תשמיע M1591 "נותרו" ואז את הזמן שנותר.
ניתן להחליף את ההודעה הראשונה כמו כל הודעת מערכת.
במידה והזמן עבר כבר, המערכת לא תשמיע הודעה אלא מיד את הזמן שחלף, ניתן להעלות הודעת מערכת בשם M2158 שתושמע לפני השמעת הזמן (ניתן להעלות הודעה זו לפני שהזמן עובר, עד שיגיע הזמן המערכת תשמיע M1591 "נותרו" ואז את הזמן שנותר, כשיגיע הזמן המערכת תשמיע M2158 ואז את הזמן שחלף).
(להגדרה שאחרי שעבר הזמן לא ישמעו כלום, או יעברו לשלוחה אחרת, ניתן להשתמש בזמן סגירת שלוחה) הגדרת הפרטים שיושמעו:
ברירת מחדל, המערכת משמיעה שבועות, ימים, שעות, דקות ושניות.
כדי שישמיע שבועות, ימים, שעות ודקות, הגדירו:
עדכון שבט תשפ"ד: הדברים דלהלן אינם רלוונטים עוד, השליחה בניתוק בוטלה כיוון שממילא בשלוחה חייבת להופיע סיסמת הניהול, אני יוצא מתוך הנחה שמי שאינו מורשה גישה ממילא לא יוכל להכנס לאתר ולראות את הסיסמה.
@אליהושש מעליב....
אם הייתי רוצה לפרוץ מערכות לא הייתי צריך את השליחה בניתוק..
השליחה בניתוק היא דווקא כדי להגביר את האבטחה, זה ההסבר:
לאחר הוספת הגדרות לשלוחה, המערכת מאפשרת להוסיף הגדרות נוספות לאותה שלוחה, זה נעשה ע"י יצירת שלוחה תחת שלוחת הניהול, בשם back, שמכניסה שוב למודול הניהול עם שליחה מראש של כתובת השלוחה שהוגדרה, ומעבר לשלוחה זו.
כדי שלא יבקש שוב סיסמת ניהול, שלוחה זו מוגדרת ככניסה ללא סיסמה, מה שאומר שהיא מכילה את הסיסמה.
החסרון בצורה הזו שהשלוחה נשארת מוגדרת במערכת וככה תאורטית אם מישהו יראה את המערכת שלך פתוחה באתר ויפתח את השלוחה הזו, הוא יראה את הסיסמה שלך (זה קצת רחוק, שיהיה למישהו גישה לניהול שלך באתר בלי שיהיה לו את הסיסמה, אבל עדיף לא לקחת סיכונים).
לכן הגדרתי שבכל יציאה מהניהול השלוחה הזו נמחקת, וכדי שהיא תימחק גם בניתוק השיחה, הגדרתי שליחה בניתוק למודול שמוחק אותה.
תוכל לראות את זה אם תפתח לפניך את המערכת שלך, ואז תיכנס טלפונית לניהול > הוספת הגדרות לשלוחה, לאחר אישור הפעולה תבחר בהוספת הגדרות נוספות לשלוחה זו או בהוספת הגדרות אלו לשלוחות אחרות, ותרענן את הדף, תראה שנוספה שלוחה בשם back, וכשתנתק את השיחה היא תימחק.
עכ"פ אפשר להגדיר את המודול בלי השליחה הזו בניתוק, הפעולה של המודול עצמו לא תשתנה.
והייתם נקיים מה' ומישראל.
@WIZNITZ כשיש שלוחה קיימת, אם תשלח UploadTextFile על קובץ שלא קיים בשלוחה, יווצר קובץ חדש, אם השלוחה לא קיימת זה לא יעבוד.
שים לב להבדל בניסוח:
במקרה שהצלחת, יכול להיות שהשלוחה היתה קיימת כתיקיה - בלי קובץ ext, אז אפשר להפוך אותה לשלוחה עם UploadTextFile שיוצר בתוכה קובץ ext.
הבאג הוא בעיקר בעובדה שזה מחזיר ok ולא מחזיר שגיאה שהשלוחה לא קיימת.
אין דרך ליצור שלוחה שלא קיימת ע"י UploadTextFile לקובץ ext.ini, אתה תקבל ok אבל לא יווצר כלום, בשביל ליצור שלוחה חובה להשתמש ב UpdateExtension, אחרי שהשלוחה קיימת ניתן ליצור כל קובץ בתוכה עם UploadTextFile .
@הלוי-הלוי רעיון יותר פשוט שיאפשר לך להטמיע בכל שלוחה ולא תצטרך קומבינות של מעבר לשלוחה אחרת, תגדיר בדיקת הרשאת גישה מול API, תענה תמיד OK, מה שיכניס לשלוחה רגיל, ותגדיר שליחה בניתוק.
@הלוי-הלוי צודק, רק שים לב שתצטרך להחזיר תגובה תקינה גם במקרה ש hangup לא שווה yes, אחרת תשמע אין מענה משרת API, והכי יעיל להגדיר במקרה כזה go_to_folder כמו ש @ivrפון ו @אביי-ורבא הציעו כאן.