הגדרתי בשלוחה ראשית שתהיה שלוחת שיחה שלא נענתה ומיד מפנה לשלוחה של תא קולי לפי פילטר (כדי שהמספר שלי יוכל תמיד לחייג ולשמוע את ההודעות)
הבעיה היא שמי שמתקשר בחסוי לא יכול לעבור לתא קולי כי הפעולה של השיחה שלא נענתה לא הושלמה
@בעזרת-ה כתב בתוספת למודול האזנה אחרונה - אחזור האזנה אחרונה לתתי תיקיות לפי נתיב אב:
מה הכוונה הודעה כללית? הודעת תפריט (M1000)?
קובץ LastPlay_Default, עיין בשרשור של מודול תפריט הוספתי את זה בתיעוד.
@שמואל-ש כתב בהודעה חשובה על שינוי מתוכנן ב"האזנה אחרונה":
@אלחנן1 בהגדרה מאיפה יקח את נתוני ההשמעה - אפשר להגדיר שלוחה מסויימת שיקח את השלוחה וכל תתי שלוחותיה?
צריך לכתוב כל שלוחה שלוחה
@חויוה-טלפונית הכוונה להגבלת זמן החיוג אל המספרים שתגדיר ולא על אורך השיחה שאינו מוגבל
אם אתה רוצה להגביל את אורך השיחה אתה צריך להגדיר זאת בשלוחה שאיליה מחייגים...