@moti09
יכול להיות שאתה משתמש במודול תור הישן (type=queue) ולא במודול תור החדש (type=routing_queue)?
כי ראיתי שהזכרת את GetQueueRealTime ולמיטב ידיעתי זה עובד רק במודול הישן ולא במודול החדש, לעומת זאת webhook_url עובד רק במודול החדש
@isi
זה הקישור:
https://aws.amazon.com/ses/
אבל זה תלוי מה אתה צריך, יש דברים שיותר כדאי להשתמש עם gmailApi ויש דברים שעדיף SES של אמזון, תלוי בצורך, אני משתמש עם שניהם במקביל כל שירות והיתרונות שלו
@יעקב-ברייער כתב:
@אA כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@0795702821
יש במודל תור החדש.
[image: 1780837458179-4003c383-d76b-4e04-928f-f425fa2d3b5b-image.png]
זה לא נכון
בדקתי
ועל אף שכתוב שבניתוביה יש פרסומת.
באם הקו שלכם ללא פרסומות אז גם במעבר אין פרסומת .
ניסיתי גם לקווים אחרים בימות וגם לנתב לפלאפון שלי או קווים מחוץ לימות ואין פרסומת...
יש לי קו עם מנוי ללא פרסומות וכמעט תמיד יש במעבר פרסומת
@0799222222 כתב בתמיכה בקבלת סמסים במערכות ימות המשיח והסבר כללי בנושא | לשונית מערכת SMS:
בס"ד התקלה בקבלת SMS מגוגל תוקנה.
לא יודע לגבי גוגל
אני יודע שהודעות מבנקים וחברות אשראי - לא מגיע
גם כששלחתי מהמספר הודעה לעצמו - זה לא מגיע
כתב בביטול פרסומות במערכת הטלפונית עבור לקוחות פרטיים - ללא צורך בנציג שירות:
@sh0548534047 ואני נכנסתי כמה פעמים היום לבד בכמה מערכות ולא שמעתי שום דבר
אולי ואולי @שלוימי-770
פיתוח היעד יכול לבוא לשימוש לדוגמה אם רוצים לעשות שבכל שעה יגידו מספר ספרי תהילים מסוים
ובשביל לעשות שבשלב מסוים אנשים יצטרכו לקחת בשעות אחרות, אפשר לעשות את היעד.
@בסייעתא-דשמיא-0 החידוש (החשוב! שהיה נצרך לנו מאוד מאוד) הוא! שאתה יכול להוסיף הרבה מספרים מהקבלת נתונים לרשי"ת, ע"י שתגדיר את הערך הנ"ל על כל שאלה בפני עצמה, (ואתה לא מוגבל למספר אחד בלבד כפי שהיה בעבר)
הגדרתי כך :
type=chapter_receive
chapter_plus_tfr=yes
say_thilim_type=no
say_thilim=no
chapter_receive_end_goto=/5/1
chapter_end=150
chapter_complete=0
chapter=1
ע"מ שהלקוח יבחר כמות פרקי תהילים .
ואז שאני בוחרת פרק 1 זה משמיע לי פרק א' וכן פרק א'
אם בחרתי 3 זה משמיע לי א וכן ג' בלי להשמיע ב' .
אשמח מאד לעזרה
@שמואל-ש. מנסיוני זכור לי שאפשר לראות באתר יותר מ10 אבבל למעשה הם לא יעבדו, אולי (והלוואי...) כבר השתנה מאז
Spoiler
כתבתי פה בזמנו אבל בלי הפרט הזה https://f2.freeivr.co.il/post/134563
@אלחנן1 כתב בחדש! הקלטת הודעה זמנית עם הגדרת תוקף | מודול הקלטת הודעות מערכת:
באם לא, תשלח פרטי שיחה במייל
עדיין אותה בעיה, השיחה מתנתקת מיד.
לאיזה מייל לשלוח פרטי שיחה?