• איך מיצרים מוזיקה

    לא נפתר
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    435 צפיות
    B
    @נועם-אלימלך לא ברור מה אתה רוצה ככה יוצרים מוזיקה תפתח שלוחה מס' לא משנה איזה תמחק את הקובץ EXT תעלה קובץ שמע לשלוחה שהוא יהיה המוזיקה בהמתנה קליק ימיני של העכבר על השלוחה תבחר צור מוזיקה בהמתנה
  • קשר קהילות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    57 צפיות
    אין תגובות
  • פתיחת קו חדש "לא ניתן להשלים את השיחה"

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    195 צפיות
    י
    @איש1 לפעמים כשפותחים קו דרך האתר או שפותחים קו שהוא לא מערכת אלא קו תהילים וכדומה אז זה נחסם תפתח מערכת מרובת שלוחות ב8080* שבת שלום לכולם
  • שליחת הגדרה מהדפדפן ללא ערך

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    95 צפיות
    C
    @בשכמל-ו ה-URL שציינת אינו תקין, זה צריך להיות כך: https://www.call2all.co.il/ym/api/UploadTextFile?token=טוקן/מפתח&what=ivr2:מיקום הקובץ&contents=תוכן הקובץ אם אתה רוצה לעשות ירידת שורה אתה צריך לכתוב %0A
  • נגמר התוקף ליחידות

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    285 צפיות
    ב
    @יעקב-יצחק אם אתה לא רוצה לקנות כמות יחידות, ניתן לקנות יחידה בודדת דרך הניהול הטלפוני בשלוחת הרכישה, אני לא זוכר באיזה מקש, אבל תנסה באחד המקשים שלא מושמעים בתפריט. זה עולה 3 ש"ח.
  • הסרת פרסומות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    558 צפיות
    צ
    @אביי-ורבא @יעקב-יצחק יש, לשלוח את הטופס המצורף מלא לימות המשיח בכתובת support@yemot.co.il (כמובן שאפשר גם בכתובת הרגילה, אבל כאן זה מגיע ישר למקום הנצרך) ותוסיף גם כתובת (עיר ורחוב) טופס-הקמת-הוק-באשראי (1).pdf
  • בווצפ פון יש אופציה להקלטה בועידה?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    144 צפיות
    ה
    https://private.call2all.co.il/ ניהול מערכת טלפונית
  • בהודעות שומעים את מה שנאמר בועידה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    89 צפיות
    Y
    @פיתה אני חדש בכל הנושא הזה. אודה לך אם תסביר לי צעד צעד מה לעשות. ואיפה לעשות.
  • עזרה בהגדרות צינתוקים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    65 צפיות
    פ
    @חכם-בצהריים איך אתה רוצה ששלוחת השמעת קבצים תשלח צנתוק? (אולי אתה מתכוון לשלוחת הקלטות שמקליטה לשלוחת השמעת קבצים?) תוסיף את זה בשלוחה של ההקלטות צינתוק ממספר משנה tzintuk_your_id=המספר המשנה שים לב: אם הגדרת את ההגדרה הזאת בשלוחה אז גם אם תתקשר מהמספר הראשי זה ישלח צינתוק מהמספר המשנה אם אתה רוצה שיהיה לך את שני האפשרויות תצטרך לפתוח עוד שלוחה
  • טוקן באשראי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    62 צפיות
    אין תגובות
  • תקלה בשליחת צינתוק

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    95 צפיות
    י
    @BEN-ZION תודה באמת השירות לקוחות סידרו לי את זה
  • לוג api הפסיק להשמר

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    139 צפיות
    H
    @121244 אתה בטוח שלא נשמר? לפעמים יש לך בתיקיית log יותר מידי קבצים, ולכן אתה לא רואה את הקובץ, כי הקובץ של logapi תמיד נמצא האחרון, ובאתר הוא מציג רק 20 קבצים (אם אתה לא בוחר אחרת). אתה פשוט צריך ללחוץ על הכפתור טען הכל, ואז תגלגל ללמטה תראה את הקובץ. [image: 1767192119617-44888590-3e5b-4529-9194-bd141ad83e23-image.png]
  • ההעברה לשלוחה אחרת לפי הגדרות ספציפיות ללקוח

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    101 צפיות
    י
    @יצחק-ק טעיתי, מה שכתוב זה אם הערך לא תואם, מה עושים במקרה והלקוח אינו מעודכן ב ListAllInformation.ini ?
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    119 צפיות
    B
    @פיתה לצערי, כך נראה, אבל אשמח אם למישהו יש מידע אחר...
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    136 צפיות
    פ
    @שרי-ברנס תשני את השם שלו ל M1000
  • שלוחת הקלטות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    96 צפיות
    פ
    @שרי-ברנס השמעת קבצים רגילה בעצם ההגדרה היחידה שחייבים להגדיר היא: type=playfile
  • דחוף!!! לייק - דיסלייק בהשמעת קבצים

    לייק השמעת קבצים עזרה
    7
    1 הצבעות
    7 פוסטים
    332 צפיות
    פ
    עיינו פה ותתצטרפו https://f2.freeivr.co.il/topic/19619/לייק-דסלייק-ושכלולים-נוספים
  • הודעה על קבצים חדשים בקו

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    136 צפיות
    A
    @BEN-ZION נראה קל מחר נשב על זה בעזרת השם תודה רבה
  • מתקשרים למערכת וזה מנתק מייד. מה יכול להיות?

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    608 צפיות
    פ
    @שרי-ברנס השלוחה שמימנה הועתק ההגדרות מה אמור להיות בשלוחה הזאת וכן אם אפשר את ההגדרות של השלוחה שבתוכה נמצאים ההגדרות האלו
  • אלפון במערכת עם חיוג ישיר

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    94 צפיות
    B
    @יצחק-י יש מודל ש @איל-משולש יצר פה