• רישום דרך המערכת

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    298 צפיות
    פ
    @נר-יצחק אשרך! אתה עוזר כך סתם! למשה שאתה בכלל לא מכיר ולא יוכל להחזיר לך תגמול חסד של אמת
  • צינטוק ללא שנרשמים! היתכן?

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    145 צפיות
    C
    @פלוס menu_record_options_2=record_ok
  • סקר

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    241 צפיות
    י
    @דוד-20 כתב בסקר: @חכמון כתב בסקר: ותכתוב בשורה השלישית את מספר השלוחה בה נמצא הסקר. אם זה שלוחה בתוך שלוחה אז מה כותבים בשורה של שלוחת הסקר? בשביל שלוחה 5 שבתוך 1 תכתוב כמו ש@חכמון כתב פה ️️️
  • התראה על הודעות בשלוחות במערכת

    20
    1
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    792 צפיות
    ח
    @פלוס כן.
  • סל מיחזור / קצת סדר

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    115 צפיות
    ח
    @פלוס תנסה למחוק משהו שוב, ותבדוק בכל השלוחות אם זה נכנס לאן שהוא. (סתם פיתרון מעשי).
  • קבלת הזמנות שבוצעו במודול מכירות הישן

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    110 צפיות
    C
    @קו-הרהיטים כאן
  • המון זמן שאני רוצה לעשות אצלי בקו הודעה אישית ו... הסתבכתי!

    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    485 צפיות
    פ
    @פלוס אם העתקת את ההוראות כמו שהם תשאיר את סלש כמו שהוא שזה אומר שלוחה ראשית
  • מוזיקה בזמן המתנה לסקריפט

    לא נפתר
    19
    0 הצבעות
    19 פוסטים
    446 צפיות
    ע
    @פלמנמוני עד כמה שהבנתי א"א בגלל שבאפ סקריפט doGet() זו פונקציה וכשמחזירים מידע למשתמש זה בעצם return שסוגר את הפונקציה
  • דירוג

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    201 צפיות
    מ
    @פיתה עדיין זה לא פתרון מושלם אלא עם יש אפשרות שרק כשמישהו דירג זה יהיה כך
  • ניוד מספר

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    418 צפיות
    ש
    @קוסקוס עכשיו לאחר ביטול דמי הקישורית ימות בהפסדים עצומים, ואין להם מהיכן להרוויח אז מעלים את כל המחירים של השירות לקוחות, ובפרט בפעולות פחות סטנדרטיות מאשר לעשות במקומך את הקניה באתר. כי מה שאתה יכול לעשות לבד אין מזכירה שצריך לשלם לה על שעות עבודה על זה....
  • צינתוק כשיש הודעה חדשה בשלוחה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    154 צפיות
    ח
    @זרח תירשם כאן https://www.make.com/en/register ושם תוכל להגדיר טריגרים לפי כל מיני דברים. אולי אפשרי גם בכרון https://console.cron-job.org/login
  • הגדרה חשובה!!

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    438 צפיות
    פ
    @CUBASE נגיד.....
  • הקראת קובץ בכל נעים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    132 צפיות
    ח
    @חיוך https://f2.freeivr.co.il/topic/8082/הגדרות-כלליות-לניהול-מערכת-תכנים-ivr-המערכות-הטלפוניות-המתקדמות-בעולם-מבית-ימות-המשיח-פתרונות-תקשורות/14?_=1756291349809
  • מספר הודעות מערכת...

    25
    0 הצבעות
    25 פוסטים
    982 צפיות
    פ
    @פלוס כתב במספר הודעות מערכת...: וכמובן, לעשות על זה הודעת מערכת... אחרת, מה הועלנו) M1394 הקובץ הועתק בהצלחה
  • שכפול מערכת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    א
    @יחי-המלך-1 אפשר עם הכלי שלי, קוסמוס שמכיל מודול להעתקת קבצים ותיקיות בין מערכות בימות המשיח https://cosmos.abaye.co (אם זה לא מערכת גדולה מידי, גם הרישיון החינמי צריך להספיק לכם)
  • מחיקה של קבצים מרובים

    33
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    660 צפיות
    י
    @פלמנמוני תודה רבה אני מקווה הערב לעשות את זה ואעדכן מייד
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • מספרים אישיים במערכת

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    513 צפיות
    פ
    @CUBASE צודק! כשאני רואה כזאת תשובה ארוכה אני מדפדף הלה
  • אישור העתקת קובץ

    filecopy
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    158 צפיות
    א
    @אליהו-החכם התכוונתי לזה...
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    64 צפיות
    אין תגובות