• חיפוש רינגטון 'ימות' הנמצא לאחר התפריט

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    103 צפיות
    א
    @EMN מנסיון הכי טוב שתקליט ישירות בשיחת ועידה לשלוחה הרלוונטית, ולא להקליט ולעלות דרך המחשב שאז לא שומעים כמו שצריך.
  • מחקתי בטעות את קובץ ext.ini

    נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    367 צפיות
    C
    @בוס @יאיר-32 כתב במחקתי בטעות את קובץ ext.ini: אופסס הכל התאפס לי היה לי המון שלוחות והמון הגדרות במערכת ואני לא מצליח לשחזר את זה
  • וירטואל פלוס

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    166 צפיות
    ב
    @אליהו-החכם תראה כאן
  • המערכת לא מדלגת כל השאלה בקבלת נתונים

    לא נפתר
    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    606 צפיות
    מ
    @עידו כתב בהמערכת לא מדלגת כל השאלה בקבלת נתונים: @CUBASE @מים-אחרונים אז אומרים רק רצינו לוודא שהועבר למחלקה הנכונה, ועל הדרך דוחפים שזה מאוד דחוף וראינו כבר כמה עם כזו תקלה ואם אפשר שיזרזו את זה כי המערכת כבר מוכנה ורק מחכה לזה כדי לצאת ל ציבור הרחב. וכו' כל אחד וסיבותיו שלו. ימות כבר נהיו חברה מקצועית וגדולה, זה כבר לא עובד ככה... כמו פעם... שמ. פליישר עונה לך בטלפון או יוסי... שלחת מייל זה יסודר... בכל מקרה רשמתי לעצמי...
  • 1 הצבעות
    7 פוסטים
    231 צפיות
    א
    @זעליג אני אסביר לפי ערכים: עד כמה ספרות ניתן להקיש. 2.כמה ספרות לפחות יש להקיש. כמה זמן יחכה להמתנה. שלא יחזור על הנתונים שהוקשו. שלא יבקש אישור. הגדרת המקשים הניתנים להקשה.
  • סקר של בינה מלאכותית

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    124 צפיות
    Y
    @עידן אולי תסביר מה התכוונת למי שלא מכיר את מבזקים פלוס... בעיקרון אם יש לך מפתח של מודל AI אתה יכול להגדיר לו מה שאתה רוצה... בכל מקרה תפרט יותר
  • מנהלי קוים של חסידיות

    46
    0 הצבעות
    46 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @יעקב-קליין את סוג הזיהוי אתה יכול לבחור. ברירת מחדל לפי טלפון. ומה הבעיה עם ה300?
  • שיתוף תכנים

    שיתוף תכנים
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    222 צפיות
    פ
    תודה רבה ענקית @תפארת-יעקבב @CUBASE @אA
  • הגדרת מספר במודול ניתוביה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    378 צפיות
    ה
    @היועץ-שלנו כתב בהגדרת מספר במודול ניתוביה: אתה צודק שזה משמיע צליל חיוג, אבל משום מה בעל המספר לא מקבל את השיחה. אני חושב שאתה מתקשר למערכת אחרת לא של ימות המשיח ולכן זה לא מחייג תנסה מערכת של ימות המשיח
  • תמונת פרופיל

    נעול
    5
    -1 הצבעות
    5 פוסטים
    225 צפיות
    פ
    @האקר-המשופשף פעם היה דרך מי שעשה פעם זה הרוויח (רק שהוא כבר לא יכול לשנות את זה..... )
  • שמות פה

    נפתר
    41
    1
    0 הצבעות
    41 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @משה-שטיין-0 כתב בשמות פה: @אA זה כן כתוב לי ברשימת צינותקים אבל לא בריבוע הזה השמות בצפייה ברשימת צינתוקים נלקחים מקובץ PhonesName.ini אז תבדוק מה שם הקובץ ששמת את זה בו.
  • למה לא הולך לי להסיר מספר מרשימה לבנה?

    נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    138 צפיות
    א
    @TARR לא. אתה יכול לכתוב שם מה שאתה רוצה, זה בסך הכל מה שיופיע בשורה של השלוחה
  • 1 הצבעות
    2 פוסטים
    42 צפיות
    א
    @זעליג יש חסימה כזו רשמית במודול עצמו, חוץ מזה שתוכל לשים זיהוי ID חיצוני, ולשנות את ההקלטה אין לך הרשאת גישה וכו (או משהו דומה) לנוסח הרצוי.
  • "בשלוחה זו עדין אין השמעות" - ויש השמעות

    נפתר אין השמעות המרת קבצים
    59
    0 הצבעות
    59 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @אבטיח כתב ב"בשלוחה זו עדין אין השמעות" - ויש השמעות: @יהודה-צ-כ לא נפתר בכלל! באתר החדש לפעמים ממיר לקובץ WAV ולפעמים לא! בדוק. מה הפתרון לזה? כמו ש @y6714453 אמר יש לפעמים בעיה בקידוד. Spoiler אצל @פיתה הנושא נפתר, לכן אמרתי לו לסמן כנפתר.
  • בעיה אחר העלאת קבצים - הקבצים הופכים לפגומים

    2
    1
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    100 צפיות
    Y
    @אבטיח אם העלת אותו באמצעות API אז צריך לוודא שהפורמט של הקובץ תקין. אם העלת אותו בצורה הרגילה מהאתר של הניהול - תראה בשירשור הזה - דיברו על זה לא מזמן... לא זוכר מה יצא
  • האם אפשר לעשות סקר בשלוחת השמעת קבצים?

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    118 צפיות
    ז
    @אA זה באמת תלוי כמה השמעות יש, וכמה שאלות סקר...
  • קיצור זמן כניסה לשלוחה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    120 צפיות
    פ
    @יהודה-צ-כ כתב בקיצור זמן כניסה לשלוחה: אם כן תמחק, יכול להיות שהוא צריך את ההגדרה הזאת @מהמם תגיד, כמה ספרות השלוחה הכי גבוהה בתפריט הזה? כל זה מבוסס אם יש לך את ההגדרה לעיל ואתה צריך אותה , אם יש לך אותה ואתה לא צריך אתה אז זה הפתרון של @יהודה-צ-כ , אם אין לך אותה אז זה תעלומה, ואני ישמח לנסות לפתור אותה! סתם כך תמיד תוכל להקיש את מספר השלוחה ולאחר מיכן # ,זה יקצר לך את זמן ההמתנה.
  • איך אפשר לבדוק איזה מספרי טלפון התקשרו למערכת שלי?

    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    523 צפיות
    פ
    @שואל-שאלה תודה רבה!
  • נושא זה נמחק!

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    9 צפיות
  • חיבור לרשימת הודעות של 2 קבוצות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    93 צפיות
    א
    @מני-מני אולי כדאי שתכניס את 2 השלוחות בתפריט אחד, ששלוחה אחת תהיה לקבוצה 1 ושלוחה 2 לקבוצה 2, והמעבר יהיה ע"י פילטר בתפריט שיעביר לשלוחות הנ"ל, ומי שיש לו גישה לשניהם יהיה ברשימה שלישי שהגדרה תהיה להישאר בשלוחה ובעצם להיכנס לתפריט. אפשר גם שרשימה 3 תעבור לשלוחה נפרדת ושם יהיה תפריט מעבר ל2 השלוחות הנ"ל.