• פירוט דקות לאקסל

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    99 צפיות
    ה
    @נחמיה-הרעב תנסה לעלות את זה לגוגל שיטס ושם זה יציג לך את זה בצורה תקינה. לפי איך שזכור לי יש לזה פתרון גם באקסל רק אני לא זוכר אותו כרגע.
  • דקות נכנסות

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    463 צפיות
    ה
    @קובי-י שוב לדעתי הכי פשוט שתדבר עם השירות לקוחות של ימות במקום לשחק פה במשחק הנראה לי והזכור לי. אבל זכור לי שאפשר לצרף כמה מערכות שלך ביחד
  • 0 הצבעות
    34 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @יוסף-ר בכיף, שמחתי לעזור!!!
  • מעבר לשלוחה לאחר לחיצה על מקש בהשמעת קבצים

    לא נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    302 צפיות
    א
    @אלע כתב במעבר לשלוחה לאחר לחיצה על מקש בהשמעת קבצים: האם יש אפשרות בשלוחת השמעת קבצים שלאחר לחיצה על 0 שמוגדר אצלי להעתיק את ההודעה לשלוחה נוספת, שיעבור לשלוחה מסוימת? תודה רבה! ???
  • תזמון צינתוק יומי

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    561 צפיות
    ד
    @דוד-כ ואוף רציתי להוסיף לכם לייק (או איך שקוראים לזה) ואין לי מונטין
  • מספר חסום לקומה הכשרה

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    855 צפיות
    ת
    @נחמיה-הרעב טלטק עובד על הפלטפורמה של ימות, ומשום שהם מוציאים קידומות נייח (02 וכו) ועדת הרבנים לפחות לא ממהרת לחסום אותם ועדת הרבנים תאשר גם וואצפונים משודרגים כל עוד אין בהם נייעס אלא זה לצורך פנימי (לפעמים הם גם יתעקשו שלא יהיה למאזינים אפשרות להקליט ישירות לתוך שלוחה ללא סינון של המנהל)
  • שידור חי אינטרנטי

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    421 צפיות
    פ
    @מלל תנסה לבדוק לבד תוכל לשאול את cs@ivrtop.com נראה לי שהוא פיתח משהו כזה באתר ייעודי
  • בדיקת שיחות נכנסות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    242 צפיות
    ה
    @תפארת-יעקבב לאחרונה זה לא רק שלא מדויק, אלא זה לא עובד בכלל, האפשרות היא רק בהפקת דוחות, אבל אז אין אפשרות לדעת לאיזה שלוחה נכנסו.
  • זיהוי שיחה יוצאת שונה לכל שלוחה- צינתוק חינמי

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    748 צפיות
    צ
    @דוד-כ אני לא יודע מה המדיניות בזה
  • מעבר לפי מחוייג בשלוחת הקלטות

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    164 צפיות
    א
    @מנסה לא, עכשיו מצאתי את הטעות שלי, זה היה בהפניה בקובץ Did_Go_To ששכחתי לשים / בהתחלת ההפניה. תודה
  • שינוי רובוט הקראה בוירטואל פלוס

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    340 צפיות
    ת
    @כוספים-למשיח אתה צודק, התכוונתי לומר שגם אם יש הגדרות שאפשר לשנות שם זה מקסימום זה (אני באמת אף פעם לא ניסיתי את זה) אבל ליצור קובץ IVR ניסיתי וזה לא עבד, בשירות הלקוחות אפשר לעשות את זה
  • הודעה לפני התפריט על מיקום הקובץ החדש במערכת????

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    1k צפיות
    ת
    @אלי-כהן-0 תעלה את ההגדרות בשלוחה שזה לא עובד לך וכן את ההגדרות בשלוחה בה אתה מקליט את ההודעה לשלוחה
  • מעבר מקו

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    99 צפיות
    א
    @נחמיה-הרעב עד כמה שיגוד לי אין אפשרות. אבל תוכל לשנות את המספר של הווצאפון למערכת IVR בשירות הלקוחות של ימות. בהצלחה
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    449 צפיות
    ב
    @בעזרת-ה --- תודה ! אין מילים. השתמשתי באפשרות השניה שהצעת: timeout_select_file=1. עובד מעולה. ההשהיה של שניה אחת לא מורגשת. [ניסיתי בערך פחות מ-1, אבל זה נתן השהיה ארוכה, כנראה חייבים לציין מספרים שלמים]. תזכה למצוות
  • מישהו מנסה להתקשר לקו שלי וזה מבקש ממנו סיסמת מערכת

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    263 צפיות
    פ
    @תפארת-יעקבב הענין טופל בס"ד.
  • צינתוק מתוזמן

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    896 צפיות
    ת
    @דולי-רם אז עכשיו את המספר שרשום שם תרשום במשימות במזהה קמפיין
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    571 צפיות
    א
    @תורה-תבלין אם עדיין רלוונטי, אני יעזור ויסדר לך בשמחה!
  • דקות שנכנסו אלי ממערכות אחרות

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    141 צפיות
    פ
    @צבי-ד-צ גם, וגם להשתמש עם כל מיני מודלים ב api שמפורסמים בפורום כדי לעשות הפנייה לתוך שלוחה פנימית במערכת אחרת
  • נושא זה נמחק!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    16 צפיות
  • קו תזכורת ללקיחת תרופות

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    228 צפיות
    ת
    @אלע שיחות אימות וכו אתה כן מקבל? מחברות מערכות תוכן אחרות אתה מקבל שיחות? דבר ראשון דבר אם ימות שיבדקו אם המספר שלך מאושר לקבלת שיחות (תשלח להם ת"ז וחשבונית על בעלות הקו) יש מספרים שימות חסמו אותם מכל מיני סיבות למשל כי הם זוהו כקווי תוכן או מספר פייק וכו, אח"כ תבדוק האם נרשמת למאגר אל תתקשר אלי (אין את האמת דרך לבדוק אם אתה רשום באופן רשמי, אבל אתה יכול לפתוח רשימת תפוצה חדשה באחד מהקווים שלך להכניס רק את המספר טלפון שלך ולעשות סינון ממאגר אל תתקשר אלי ולבדוק אם זה חסם אותך - ליתר ביטחון תמיד אפשר למאלות טופס הסרת טלפון מהמאגר), אח"כ תבדוק מול חברת התקשורת שהיא לא עושה לך איזשהוא בעיות בדר"כ אח"כ זה יעבוד במוקדם או במאוחר