• השמעת הדרגה שהגיע

    לא נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    167 צפיות
    6
    @אביי-ורבא צודק, התבלבלתי
  • חסימת מספר אחד - בקו ללא רשימת תפוצה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    449 צפיות
    פ
    @קול-הנשמה על רשימה שחורה שמעת?
  • 0 הצבעות
    8 פוסטים
    226 צפיות
    ה
    @isi יתכן ויש פתרון חלקי אם המערכת השנייה בשימוש רק להפניה אז עושים את השלוחה הראשית כשלוחת מעבר אבל בלי להכניס את ההגדרה לאיזה שלוחה ואז בשלוחה המפנה (בקו הראשון) שמים את ההגדרה לאן להפנות וכך ברגע שזה מגיע לשלוחת מעבר ללא הגדרה לאן זה עובר לפי הנתון הקודם שהוכנס במערכת המפנה ולגבי עצם זה שהמערכת עצמה לא תוכל לעבוד רגיל כי חסר הגדרה אז עושים שתמיד החיוג לקו זה לקו אחר ששם יש מעבר לקו עם הגדרה שמפנה לשלוחה פנימית במערכת ששם כל התפריט או לחילופין מגדירים במעבר לפי מחייג ומחויג שכל מי שנכנס מהמערכת המפנה יכנס לשלוחה מסוימת ששם יש שלוחת מעבר ללא הגדרה לאן וכנ"ל נ.ב. יתכן שהאופציה השנייה שנתתי עדיפה בהצלחה
  • שלוחת ראוטינג שחוזרת אל מפנה השיחה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    166 צפיות
    ה
    @isi בא תסביר מה אתה בדיוק רוצה בצורה מסודרת. זה נראה שאתה כותב את זה מהצד שלך בלי לחשוב שהצד השיני לא יודע את הצרכים שלך. תסביר מ א-ת איך בדיוק אתה רוצה שיהיה המענה ללקוחות
  • בהגדרת בחירת מספר קובץ

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    214 צפיות
    ה
    @זעליג תנסה להגדיר את זה. start_select_digits=3
  • עזרה דחופה ביצירת קובץ אקסל מהנתונים!

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    165 צפיות
    ר
    @הרב הבנתי. תודה רבה!
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    183 צפיות
    6
    @עמנואל אני חושב שכן, תבדוק...
  • לא צליח להגיע לשלוחות בטלפון

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    97 צפיות
    6
    @שמחה138 אתה יכול להעלות צילום מסך של השלוחה במחשב
  • בעיה בשמיעת הודעות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    122 צפיות
    א
    @דוד-גרוס השאלה מה הגדרת בשלוחה ? ואיך אתה מקליט ? אתה מעלה את זה דרך האתר או שאתה מקליט בטלפון ? בקיצור תפרט בדיוק מה השאלה
  • מספר וירטואלי

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    355 צפיות
    ק
    @גאון-יענקבר לי גם פעם היה לי מספר וירטואלי ופתאום זה הפסיק לעבוד ופניתי לימות המשיח והם לא ממש עזרו לי ופשוט הפסדתי את המספר
  • זמן פתיחת השלוחה

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    234 צפיות
    מ
    @צבי-ד-צ לא אם עכשיו לא משמיע את התאריך מצוין ואם משמיע אין לי פתרון פשוט חשבתי שלא משמיע
  • הטמעת זום במערכת בתור שידור חי

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    186 צפיות
    6
    @הרבי-חי לא, אולי ניתן לפתח...
  • שלוחת רדיו

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    135 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    2 פוסטים
    237 צפיות
    מ
    @אלי-דובדבן לא אפשרות מובנית, אבל אתה יכול לבנות את זה
  • AllIncoming=784

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    123 צפיות
    א
    @קו-ממלאי-מקום בהתחשב בתרגום של המילים נראה שזה מספר הכניסות הכולל לשלוחה..
  • עזרה | הגבלת כניסה לשלוחה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    206 צפיות
    ב
    הבחנתי שבשורה הבאה, ההגדרה קובעת שעד השעה הזאת יוכלו להיכנס רק פעם אחת, ומהשעה ההוא והלאה יוכלו להיכנס כמה שרוצים. access_filter_1=h.*.*.*.*.*.*.1.12:00:00.* איך אני מגדיר שבשעה 12 יתאפס המונה, אבל שיתן להיכנס עד לשעה 12 הבאה, רק פעם אחת, ולא ללא הגבלה ? ההגדרה הנ"ל הוא מהטבלה הזאת מספר ההגדרה תוכן ההגדרה תבנית דוגמא הערות חובה/לא חובה 9 אחרי כמה זמן לאפס את מספר הפעמים שהמאזין עבר - יתחיל ספירת פעמים מחדש מספר + אות באנגלית או ערך, ראה טבלה מצורפת 1d=יום אחד, thisweek= בסוף השבוע * = 12 חודשים = 12M לא חובה
  • הרשמה למערכת

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    340 צפיות
    N
    תודה רבה
  • בקשת עזרה במודול סקר החדש

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    134 צפיות
    אין תגובות
  • הקלטה הודעות למייל

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    217 צפיות
    מ
    @מתכנת-בעתיד כתב בהקלטה הודעות למייל: type=record emeil_send=yes say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/ record_cancel_goto=/ email_address=כתובת המייל@gmail.com email_name=הקלטות מהמאזינים תודה רבה
  • האם הגדרתי נכון את שלוחת סליקת האשראי

    לא נפתר
    32
    0 הצבעות
    32 פוסטים
    1k צפיות
    צ
    @קו-ממלאי-מקום כתב בהאם הגדרתי נכון את שלוחת סליקת האשראי: אמרו לי בנדרים אם זה מכירה חייבים עסק פטור / מורשה (אני לא רוצה לפתוח ) אם זה וועד בית /או ארגון צדקה וכו יש פתרונות אני מבין מדבריך שכנראה לא רוצים להיסתבך עם הרשויות כי אסור לעשות מכירה בלי עוסק מורשה, אז פשוט תעשה את זה כ"ועד בית"