• עיוות קול בהתאמה אישית

    לא נפתר
    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    630 צפיות
    א
    @מערכת-המשפחה מצטער. שכחתי מזה לגמרי. שמח שעזרו לך.
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • תזכורת , יש אפשרות??

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    125 צפיות
    ע
    @פיתה בעקרון יש הודעה לפי יום או משהו כזה https://f2.freeivr.co.il/topic/1104/איחולי-בוקר-צוהריים-ערב-לילה-טוב-בשלוחת-תפריט https://f2.freeivr.co.il/topic/15/הודעה-יומית-מתחלפת-ומעבר-לשלוחה-אחרת https://f2.freeivr.co.il/topic/14/השמעת-הודעת-לפי-תאריך-עברי-לועזי-ספירת-העומר-חנוכה-כולל-הגבלת-הפעמים-להשמעת-הודעה-למאזין-toplay_time רק תחפשו, תעברו באינדקס על המקומות הרלוונטים.
  • שמיעת הדקות

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    84 צפיות
    מ
    @CUBASE תודה רבה מאוד זה עובד מצויין עדיין אשמח שזה יהיה כמו בניהול או אם אפשר להחליף את ההודעות מערכת שמה כי זה לא כ"כ ברור וגם שישמעו שיחות פעילות ודקות היום
  • ניתוב לפלפון

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    238 צפיות
    פ
    @שואל-שאלה תודה רבה!!!
  • שאלה בשלוחת הודעות אישיות

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    135 צפיות
    ח
    @CUBASE כתב בשאלה בשלוחת הודעות אישיות: @חסיד-חזק 0501234567=t-מה נשמע.t-איך הולך אני התכוונתי לשאול עם יש לי אקסל של 10000 שורות ויש שם מספרים שחוזרים על עצמם איך אפשר לשמוע את הכל בלי לשרשר אותם
  • מיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.

    פרסומות
    8
    2 הצבעות
    8 פוסטים
    400 צפיות
    מ
    @שואל-שאלה כתב במיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.: @מנסה-להבין12a כתב במיקום השמעת הפרסומות החדשות במערכות ימות.: או לפחות לתת אפשרות להעיף את הפרסומת. מה שחזקי ראזנבערג ענה למנסה להבין12a זה היה על המשפט הזה ולגבי המיקום בתכל'ס זה המיקום הכי טוב בתפריט ובהשמעת קבצים כי זה השלוחות שכולם נכנסים אליהם וימות המשיח רוצים שישמעו את הפירסומות לכן מי שלא רוצה פרסומות שישלם 9.9 בשביל להסיר את הפירסומות אני יחדד - שים לב על מה כתבתי להעיף את הפרסומת - בזמן שאני הולך להקליט הקלטה - שלפעמים אני מאוד ממהר ויש לי דחיפות להקליט את ההקלטה, ושם במקום שאני יוכל להתחיל את ההקלטה, נדפת לי הקלטה, ובמקום כזה קריטי, גם אם החלטת לשים פרסומת, תן לי אפשרות להעיף אותה, בשונה ממקומות אחרים שאני לא מבקש להעיף את הפרסומת. בהקלטה תן לי אפשרות לדחות את הפרסומות.
  • כניסה לשלוחה בזיהוי של 24 שעות! הכיצד?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    137 צפיות
    C
    @איפכא-מסתברא check_access_filter=yes access_filter_yes_goto=שלוחה למעבר באם לא נכנס ב-24 שעות האחרונות access_filter_no_goto=enter access_filter_1=g.*.*.*.*.*.24h.*
  • בנושא האתר להתקנת המודול

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    238 צפיות
    C
    @א-תורת-מרן זה נחסם לפני ההצטרפות של ימות המשיח לוועד בני תורה
  • רוצה לשמוע את דעתכם

    25
    2 הצבעות
    25 פוסטים
    871 צפיות
    ק
    @המייבין-770 בשונה מכולם פה, אני חושב שאם ס״ד הכל יכול להצליח, אני יכול לומר פתחתי קו, מאוד קלאסי, לא התייאשתי שיפרתי אותו כל הזמן, בהתחלה לא היו כמעט מאזינים, אבל היום הוא עם מאוד מתקשרים יומים, ואלפי שרשומים לקו, (כן זה קו שצריך להירשם אליו...) קיצור עלה והצלח
  • נושא זה נמחק!

    29
    0 הצבעות
    29 פוסטים
    162 צפיות
  • איך מפרסמים היום קו?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    443 צפיות
    א
    @עידן נראה לי שתפנה אליהם רק במייל או בטלפון
  • הקלטות במודול API

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • שיתריע רק אם לא מקבל צינטוקים מאף רשימה

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    84 צפיות
    ל
    הסתדרתי עשיתי פילטר מחוייג ואז בודק בכמה רשימות ואם לא מופיע באף רשימה שולח להתראה ואם כ שולח לתפריט
  • סדר ההודעות בארכיון הודעות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    178 צפיות
    צ
    @צצ לא בעיה!! נניח אנחנו מדברים על שלוחה 1 בשלוחה 1 יש להגדיר ככה: ;השמעת קבצים type=playfile ;לעבור לאחר סיום ההשמעות בשלוחה playfile_end_goto=/1/Old ;שכל קובץ שמסיימים לשמוע אותו, יעבור בצורה אוטומטית לארכיון playfile_move_file_to_old=yes ;שהמערכת תתן תפריט האם להשמיע הודעות מהארכיון ;playfile_end_play_old=tfr ;להשמיע את הקבצים מהנמוך לגבוה start=min ;כיון שאנחנו משמיעים מהנמוך לגבוה, יש להחליף את מקשים 2 ו-8 control_play2=minus ;מקש 8 מדלג 20 דקות קדימה ע"מ שההודעה תסתיים ותועבר לארכיון control_play8=minut_plus minut_plus_amount1=1200000 את התיקיה Old שתחת שלוחה 1 יש ליצור קובץ ext.ini ולהגדיר שם ככה: ;השמעת קבצים type=playfile ;לעבור לאחר סיום ההשמעות בשלוחה playfile_end_goto=../.. ;מקש סולמית שתי שלבים אחורה control_play#=return playfile_return_end_goto=../.. בהצלחה...
  • השמעת פרטי הודעה

    נפתר
    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    804 צפיות
    מ
    @מתלמד-פון תודה רבה
  • ניתוב שיחה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    264 צפיות
    ש
    @שניאור-זייצב שים לב אבל שזה דורש כסף, לא ידעתי זאת. יש אפשרות חינמית?
  • עזרה בשלוחת הרשמה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    226 צפיות
    ע
    @AYY שם יש הדרכה צריך פשוט לשבת ולקרוא אותה למרות שזה לא נוח כ"כ. תתחילו בלפתוח שלוחה לקבלת נתונים ובאשף הנ""ל תבחרו אותה
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    3 צפיות
    אין תגובות
  • הקלטה עם ממתינה

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    233 צפיות
    מ
    @נחמיה-הרעב כתב בהקלטה עם ממתינה: @יהודה-צ-כ לא עברתי שום חברה אין לי מושג למה זה קרה יכול להיות שקנית פלאפון 5×5 או שעידכנת גירסה ב 4×4? אם כן זה תקלה שקיימת אצלם בפלאפונים.