@עידן האמת שאני לא כל כך מכיר את האתר הזה - אם תנסה עם האתר השני, אני ידע יותר טוב לעזור לך...
יתכן (ונראה לי שזה אכן כך) שתצטרך להשתמש במסלול של תשלום חודשי (5-7 דולר לחודש)
אם זה לא יעבוד לך זה כנראה בעייה בקוד עצמו.
@אליעזר-שמחה עברתי עכשיו שוב על הנושא ולא ממש הצלחתי מה אתה רוצה להעביר, אתה רוצה להעביר קבצי שמע משלוחה מסוימת לשלוחה אחרת? למערכת אחרת? אתה רוצה להעתיק תוכן של שלוחה שלמה?
@מושי-הכחם כל שלמשתמש יש יותר מוניטין זה אומר שהוא וותיק פה בפורום ו(בדרך כלל) גם יש לו יותר ידע
לעומת זאת פוסט של משתמש עם 13 לייקים אמור להילקח בערבון מוגבל
Spoiler
חוץ מזה שיש אופציות שפתוחות רק לבעלי מס' מסויים של לייקים