@אA כתב:
@זעליג
אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות
לדעתי פעולות שנעשו ברשימות הצינתוקים נמחקו, כנראה שלא היה רישומים חדשים לרשימה
בכל אופן בשבילי זה נזק עצום.
ימות המשיח כבר פישלו לפני תקופה, אז הם אפילו לא התנצלו או שמו הבהרה. (לא משווה לאז שזה היה ממש קטסטרופה, ועדיין.
ספוילר: "ימות המשיח לא חייבים לכם כלום, הם נותנים בחינם"
אני מקדים את ההוא שהולך לכתוב את זה...