• שדרוג אתר הניהול - חוו"ד המשתמשים

    נעוץ נעול
    1
    36 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • תקנון קטגוריית עזרה הדדית

    נעוץ נעול הועבר
    1
    16 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • הקראת טקסט (לא tts)

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    5 צפיות
    C
    @המומחה אין דבר כזה הקראת טקסט שהיא לא TTS, TTS ראשי תיבות TextToSpeech דהיינו טקסט לדיבור. אתה מתכוון שאתה לא רוצה להשתמש במנוע ה-TTS המובנה במערכת, אפשרי לעשות דבר כזה ב-API
  • עזרה בשלוחת API

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    27 צפיות
    C
    @sh0548534047 זה נראה נכון, אין לי מושג למה זה לא עובד, אם אתה מגדיר מראש את רשימת הצינתוקים זה כן עובד?
  • מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    נפתר
    151
    1
    1 הצבעות
    151 פוסטים
    1k צפיות
    פ
    @לימוד-בתורת-מרן כתב: למה אתה לא עונה?! מסיבה פשוטה: אני לא יודע מה התשובה...
  • tts שמקריא נורמאלי את המילים

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    94 צפיות
    ש
    @החברמן כנס לפה וצור מפתח API
  • חדש! קו התוכן "עולם הילדים" היכנסו לכאן! ➡️😊☎️

    15
    1 הצבעות
    15 פוסטים
    194 צפיות
    ש
    @החברמן אתה בפרטנר?
  • קבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue)

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    222 צפיות
    י
    @moti09 גם לי זה לא עבד, עד שניסיתי להאזין לזה ב-POST וכעת זה עובד, בניגוד לשאר הבקשות ל-api בימות שברירת מחדל מגיע ב-GET אלא אם כן אתה משנה, כאן אני רואה שברירת מחדל מגיע ב-POST
  • שליחת צינתוק ממספר שאינו ממספר המערכת

    37
    0 הצבעות
    37 פוסטים
    507 צפיות
    S
    @שלוחה-404 זה בעלות יחידות הרישום ? אין לי יחידות, האם בשירות הלקוחות זה בחינם או לא ??
  • השמעת שם מקליט ההודעה לפני הקובץ ושאר הפרטים בהמשך

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    13 צפיות
    א
    @מארק כתב: @אריה-AI זה אני כבר יודע, וזה כבר מוגדר, השאלה שלי היא, כשאני רוצה לשמוע גם את שאר פרטי הקלטה (הוקלטה היום, בשעה וכו') וזה לא 'לפני השמעת הקובץ' אלא במקש כלשהי, כלומר, להשמיע הודעה מאת וכו' לפני ההודעה ובנוסף להשמיע שאר פרטי ההקלטה במקש control_play_say_details_message תבדוק כאן זה של @מייבין-במקצת תשאל את ה-AI שם... בהצלחה!!!
  • 0 הצבעות
    169 פוסטים
    543 צפיות
    C
    @0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    38 צפיות
    Y
    @שטיינהרטר כדי ליצור קו של שידור חי תצטרך דבר ראשון קישור סטירמינג של השידור החי קישור סטירמינג זה אומר, קישור שכשאתה נכנס אליו אתה רואה דף אינטרנט בלי שום רכיב נוסף, רק השמע של השידור. כדי להגיע לכזה קישור תבצע את השלבים הבאים: כנס לאתר כלשהוא שיש בו את השידור החי, תלחץ F12 במקלדת (או קליק שמאלי בעכבר > בדיקה) ואז ייפתח לך כמו מסך (בדרך כלל בצד של האתר) שבו תוכל לראות את כל מה שמרכיב את הדף שמוצג לפניך, כל הרכיבים התמונות וכו' (אחרי שלחצת F12, תרענן שוב פעם את הדף.) עכשיו תעבור לתגית, רשת יהיה לך שם רשימה של קישורים, כל מיני קישורים שאם תכניס כל אחד מהם בדפדפן, אז אתה תראה כל מיני דברים מוזרים כאלו, זה יכול להיות סתם תמונה שמופיעה איפשהו באתר, זה יכול להיות כל מיני טקסטים באנגלית (על רקע שחור...) וכו' אחד מהקישורים זה הקישור סטירמינג שאתה צריך, זה קישור שאם תכניס אותו בדפדפן, אז אתה תראה דף חלק עם ה'שמע' של השידור, אם הצלחת את כל זה, נשאר לך רק להכנס לאתר ניהול לעבור לתגית, שידור חי אינטרנטי, > צור שידור > כתובת קישור - תכניס את הכתובת של השידור סטירמינג אח"כ תראה כמו טבלה כזו - חפש שם כפתור של "העתק הגדרות" או משהו כזה, תפתח שלוחה כלשהי - תעתיק לשם את ההגדרות, ו.. זהו. כדאי שתדע שאם מדובר בקישור בעייתי דהיינו - אחד מערוצי הטלוויזיה / רדיו שהוא לא מהערוצים החרדיים, אז חבל על כל העבודה, כי ימות חוסמים את זה אוטומטית, וגם עלולים לעשות עליך כל מיני 'סנקציות'.
  • מספר כוכבית

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    42 צפיות
    י
    @kolcode תיכנס לקישור הזה אבל יש עוד הרבה חברות שמספקים מספרים עם כוכבית תחפש בגוגל
  • הגבלת זמן בשאלות טריוויה לפי מספר ימים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • דחוף דחוף דחוף- איך משחזרים...

    הועבר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    486 צפיות
    י
    הלך לי כל השלוחה ואני לא מוצא אותו עזרא דחוף
  • הלוואת 16 יחידות לפחות מדקה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    41 צפיות
    S
    תודה רבה לך
  • הקמת קו כשר

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    46 צפיות
    ח
    בעיקרון ניתן לקנות מספר דרך שירות הלקוחות אך ניתן לקבלשם בשלוחה 3 מספר מהקומה הכשרה שמתחיל 079 כמו נייח וכן 077 שנקראים נייחים אבל הם מהקומה הכשרה
  • שינוי זמן המתנה מקסימלי לפי שעות במודל תור אפשרי?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    16 צפיות
    אין תגובות
  • כתיבת טקסט לאיימיל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    22 צפיות
    אין תגובות
  • חדש! ממשק לניהול SIP - SiPanel

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    42 צפיות
    ג
    @שואל-שאלה וגם את זה