• שדרוג אתר הניהול - חוו"ד המשתמשים

    נעוץ נעול
    1
    36 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • תקנון קטגוריית עזרה הדדית

    נעוץ נעול הועבר
    1
    16 הצבעות
    1 פוסטים
    2k צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בשלוחת API

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    10 צפיות
    C
    @sh0548534047 זה לא היה מדריך של @איל-משולש אלא שלי ואין לי מושג למה זה לא עובד לך טוב, מה שאני עשיתי זה שלוחת הוספת ערך עם ערך קבוע לפני הערך של ההקשה ובעצם זה מגדיר את הפרמטר כפרמטר קבוע שמקישים אותו בשלוחת הוספת הערך ולא בשלוחת ה-API
  • השמעת שם מקליט ההודעה לפני הקובץ ושאר הפרטים בהמשך

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    169 פוסטים
    353 צפיות
    C
    @0548552104 יכול להיות שזה קצת מסובך, צריך זמן לחשוב על זה
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    27 צפיות
    Y
    @שטיינהרטר כדי ליצור קו של שידור חי תצטרך דבר ראשון קישור סטירמינג של השידור החי קישור סטירמינג זה אומר, קישור שכשאתה נכנס אליו אתה רואה דף אינטרנט בלי שום רכיב נוסף, רק השמע של השידור. כדי להגיע לכזה קישור תבצע את השלבים הבאים: כנס לאתר כלשהוא שיש בו את השידור החי, תלחץ F12 במקלדת (או קליק שמאלי בעכבר > בדיקה) ואז ייפתח לך כמו מסך (בדרך כלל בצד של האתר) שבו תוכל לראות את כל מה שמרכיב את הדף שמוצג לפניך, כל הרכיבים התמונות וכו' (אחרי שלחצת F12, תרענן שוב פעם את הדף.) עכשיו תעבור לתגית, רשת יהיה לך שם רשימה של קישורים, כל מיני קישורים שאם תכניס כל אחד מהם בדפדפן, אז אתה תראה כל מיני דברים מוזרים כאלו, זה יכול להיות סתם תמונה שמופיעה איפשהו באתר, זה יכול להיות כל מיני טקסטים באנגלית (על רקע שחור...) וכו' אחד מהקישורים זה הקישור סטירמינג שאתה צריך, זה קישור שאם תכניס אותו בדפדפן, אז אתה תראה דף חלק עם ה'שמע' של השידור, אם הצלחת את כל זה, נשאר לך רק להכנס לאתר ניהול לעבור לתגית, שידור חי אינטרנטי, > צור שידור > כתובת קישור - תכניס את הכתובת של השידור סטירמינג אח"כ תראה כמו טבלה כזו - חפש שם כפתור של "העתק הגדרות" או משהו כזה, תפתח שלוחה כלשהי - תעתיק לשם את ההגדרות, ו.. זהו. כדאי שתדע שאם מדובר בקישור בעייתי דהיינו - אחד מערוצי הטלוויזיה / רדיו שהוא לא מהערוצים החרדיים, אז חבל על כל העבודה, כי ימות חוסמים את זה אוטומטית, וגם עלולים לעשות עליך כל מיני 'סנקציות'.
  • tts שמקריא נורמאלי את המילים

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    82 צפיות
    ה
    @שלוחה-404 איך אני מקבל?
  • מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    נפתר
    150
    1
    1 הצבעות
    150 פוסטים
    1k צפיות
    ל
    לימוד-בתורת-מרן כתב: @פלוס למה שמחייגים לתוכנה מהשלוחת SIP כתוב כל מיני דברים כגון מייל שם משתמש מזהה סיסמא ואז מספר מחייג אפשר להעלים הכל חוץ ממספר מחייג? Spoiler למה אתה לא עונה?!
  • שליחת צינתוק ממספר שאינו ממספר המערכת

    36
    0 הצבעות
    36 פוסטים
    498 צפיות
    י
    @שלוחה-404 @שלוחה-404 כתב: אם אתם מעוניינים צרו קשר במייל אני רוצה שלח לי מייל 6697697@gmail.com
  • מספר כוכבית

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    37 צפיות
    י
    @kolcode תיכנס לקישור הזה אבל יש עוד הרבה חברות שמספקים מספרים עם כוכבית תחפש בגוגל
  • הגבלת זמן בשאלות טריוויה לפי מספר ימים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    4 צפיות
    אין תגובות
  • דחוף דחוף דחוף- איך משחזרים...

    הועבר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    486 צפיות
    י
    הלך לי כל השלוחה ואני לא מוצא אותו עזרא דחוף
  • הלוואת 16 יחידות לפחות מדקה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    40 צפיות
    S
    תודה רבה לך
  • הקמת קו כשר

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    45 צפיות
    ח
    בעיקרון ניתן לקנות מספר דרך שירות הלקוחות אך ניתן לקבלשם בשלוחה 3 מספר מהקומה הכשרה שמתחיל 079 כמו נייח וכן 077 שנקראים נייחים אבל הם מהקומה הכשרה
  • שינוי זמן המתנה מקסימלי לפי שעות במודל תור אפשרי?

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    16 צפיות
    אין תגובות
  • כתיבת טקסט לאיימיל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    22 צפיות
    אין תגובות
  • חדש! ממשק לניהול SIP - SiPanel

    5
    1 הצבעות
    5 פוסטים
    40 צפיות
    ג
    @שואל-שאלה וגם את זה
  • 1 הצבעות
    1 פוסטים
    15 צפיות
    אין תגובות
  • שלוחת קבלת נותנים

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    29 צפיות
    ה
    @אלע זיהוי במערכת. קבלת נתונים. אחרי שתקרא בעיון ולא תבין משהו תשאל על מה שאתה לא מבין.
  • קבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue)

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    202 צפיות
    M
    @פיסטוק-פרווה כן [image: 1782038927692-0f151ed9-5bff-42f3-9e61-2f1808a0f4a2-image.jpeg]