@ushi ישנה מערכת בפיתוח פרטי המותאמת לכוללים להתראות על ביקורת וכדו'
בתשלום חודשי תוכל לפנות אלי
ivr.8480381@gmail.com
לגבי הגדרות מיוחדות בקמפיינים של ימות צריך לפנות לשירות לקוחות
@טכנולוגי לשלוח להם מייל באותו נושא פעם נוספת, והם עונים תוך פחות משעה. (סתם ככה, בד"כ הם עונים לי מהר מאוד, אבל כמה פעמים הייתי צריך לשלוח להם שתי מיילים).
@סימנייה אם יש לך שלוחה מוכנה לשליחת המייל, תוכל להגדיר בשלוחת השמעת קבצים, שכאשר הוא לוחץ על מקש X הוא יעבור לאותה שלוחה מוגדרת מראש לשליחת המייל.
ראה כאן