• השמעת קובץ בתוך חדר ועידה

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    203 צפיות
    מ
    @אביטל-ד יש אפשרות להתקין תוכנה במחשב שמאפשרת לחייג לטלפון נייח ובתוכנה הזו להגדיר שישמיע את הקובץ מהמחשב. לא התנסתי בזה אבל אני יודע שזה קיים.
  • איך מעבירים רשימת תפוצה ממערכת למערכת

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    487 צפיות
    3
    @ישראל-המלך צריך לפני שמורידים ללחוץ על טען הכל כדי שהוא יוריד את כל הרשימה
  • השמעת שלוחה לפי ימים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    168 צפיות
    3
    @אחד-מאנש תעשה בשלוחה 8 מעבר לשלוחות לפי זמנים וכשאתה מעביר תצטרך להעביר לתוך שלוחה 1 שבתוך שלוחה 8 או ל2 שבתוך 8 וכו https://f2.freeivr.co.il/post/56
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    161 צפיות
    3
    @ag תוכל לשאול את @111 ואת @יוסל-ה נדמה לי שהם משתמשים בAPI שמבוסס על IP
  • מעבר לשלוחה אחרת בעת הקשה על קובץ מערכת

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    3
    @rav1234 אין אפשרות כזו תוכל לחליף את ההודעה 000 להודעה אחרת ולשנות את ההקשה שם או להעביר את המשתמשים אחרי קובץ 000 לשלוחה אחרת ששם יהיה אפשר להקיש או לתפריט רגיל או בשלוחת הודעת בהקשה בעת שמיעת קובץ https://f2.freeivr.co.il/post/23 תגלול קצת למטה
  • איך מחברים קו לשלוחה?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    303 צפיות
    3
    @ag אני לא מבין אתה מדבר על המערכת החדשה של ניהול חדרי הועידה אם כן בחירת השלוחות נעשית בכל מערכת בנפרד וממילא זה מתאנים את השלוחות אם לא דיברת על זה אז לא הבנתי את השאלה שלך ביכלל
  • תשובות הטריויה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    232 צפיות
    ק
    @33064325 אמר בתשובות הטריויה: יודעת מי אני... ויודעת גם מי אני
  • בקשת עזרה בחיפוש הגדרת העלאת קבצי טקסט למערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    199 צפיות
    ק
    תנסה type=api api_link=https://teltech.000webhostapp.com/tts.php api_add_0=maarechet=מערכת api_add_1=pas=סיסמה api_add_2=path=שלוחה api_call_id_send=no
  • יצירת שלוחה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    245 צפיות
    ק
    @אלחנן-למד-222 אמר ביצירת שלוחה: אני רוצה שכל מאזין שיכנס לשלוחה מסוימת יפתח לעצמו שלוחה שמספר השלוחה יהיה מספר הטלפון שלו איך עושים את זה אם זה אפשרי צריך שמישהו יפתח @אלחנן-למד-222 אמר ביצירת שלוחה: אני רוצה שכל מאזין שיכנס לשלוחה מסוימת יפתח לעצמו שלוחה שמספר השלוחה יהיה מספר הטלפון שלו איך עושים את זה אם זה אפשרי
  • 0 הצבעות
    3 פוסטים
    216 צפיות
    A
    @שלמה1155 תודה רבה
  • בעקבות הסגר מקליט את הקצבים בהרצה- האם נתקלתם בבעיה הזו?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    197 צפיות
    ש
    @33064325 שים לב שתייגת את עצמך
  • דילוג על תפריט ועידה

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    936 צפיות
    0
    @שלמה1155 תודה רבה בידיוק מה שהייתי צריך!!!
  • שלוחת השמעת סך כולל של ניקוד של כל המאזינים

    8
    1 הצבעות
    8 פוסטים
    283 צפיות
    3
    @חסידישער לא אין
  • הכל מושפע מהעומס הנורא !!!

    36
    0 הצבעות
    36 פוסטים
    1k צפיות
    י
    @שלמה1155 אמר בהכל מושפע מהעומס הנורא !!!: בהוט הכל חלק, הרבה יותר טוב מאתמול. שאלתי לגבי פרטנר
  • הקלטה למנהל

    לא נפתר
    13
    1 הצבעות
    13 פוסטים
    507 צפיות
    ר
    @shayg אין אפשרות בניהול 0 לשמוע את ההקלטות אם זה בשלוחת * תעשה שלוחה עצמאית שיפעיל את שלוחת ההקלטות.
  • מעבר לשרת פרייוט

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    493 צפיות
    3
    @brochabar אמר במעבר לשרת פרייוט: כמה זמן לוקח לעבור משרת רגיל לפרייוט מדובר במערכת קטנה מאוד של 3 שלוחות קטנות והאם ניתן לחייג למערכת תקין בזמן המעבר לא בהכרח שלא יהיו בעיות בזמן ההעברה בעבר ודאי היו בעיות יכול להיות שמאז ימות השתדרגו כמו"כ יתכן שלא הקבצים יעברו הכוונה לקבצים שהוקלטו בזמן המעבר
  • שאלון אמריקאי

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    381 צפיות
    מ
    @מערכת-תהילים תודה - עובד!!!! סליחה - במבחן של שתי שאלות זה עובד, במבחנים של יותר זה לא עובד.
  • שלוחת טריויה עם זמן פתיחה וסגירה

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    700 צפיות
    י
    הסתדר, תודה לכל המסייעים!
  • יש פה עם מישהו עם פרייבט?

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    529 צפיות
    ר
    @יאיר-32 גולן ופרטנר
  • סינון על פי ליסט אל אינפורמישן

    נפתר
    14
    1 הצבעות
    14 פוסטים
    558 צפיות
    ד
    @חסידישער