• תגובות ל "בניית פרמטרים בהרכבה עצמית"

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    395 צפיות
    י
    @יוסף-חיים-5 קישור לפריסה של הסקריפט, Spoiler כדי ליצור סקריפט בגוגל, תיכנס לכאן, תיצור פרוייקט חדש, תעתיק את הקוד שהובא בהדרכה, ותשמור. לאחר מכן תלחץ על "פריסה" ולאחר מכן תגדיר כ web app - אפליקציית אינטרנט, לאחר מכן "צור פריסה" תקבל כמה קישורים. 1. מזהה פריסה 2. קישור לקריאה לסקריפט - זה מה שאתה צריך 3. קישור לספרייה שבה הסקריפט נשמר.
  • שם התקייה/השלוחה בAPI

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    53 צפיות
    א
    @מתנסה-php-api פדיחה... טעות שלי. השארתי את ההגדרות שמונעות את השליחה של שם השלוחה לשרת. תודה רבה!
  • מפתח API גימני סטודיו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    88 צפיות
    C
    @BEN-ZION יש את gemini-2.5-pro-tts-preview ואת gemini-2.5-flash-preview ואין יותר מזה, לדעתי flash מספיק ואין הפרש גדול כל כך בין המודלים
  • תשובת השרת

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    71 צפיות
    C
    @BEN-ZION כן, אפשר להחזיר כל ניתוב אפשרי (גם .. לדוג' כדי להחזיר שלב אחורה)
  • השמעת זמני תפילות בטלפון אטו' מהצג החכם

    33
    2 הצבעות
    33 פוסטים
    973 צפיות
    ה
    @565906 לא הבנתי איך עושים את זה . למישהו יש קובץ קיים שהוא יכול לשתף אותי
  • שקט מוחלט בשלוחת ext_api המחוברת לגוגל (Web App)

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    401 צפיות
    א
    @פלפל-שחור שים את הלינק הזה api_link=https://gesher.onrender.com/ ותשים בפרמטר הזה את ההתוכבת של הסקריפט api_add_0=URL_GESHER=
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    28 צפיות
    אין תגובות
  • העלאת קובץ כהקובץ החדש

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    94 צפיות
    א
    @שואל-ועונה זה לא לפקודה בדפדפן כי זה ב HTTP POST ולא ב GET. ולכן זה דרך הקונסול. למעשה יש כאן המוןן קבצים של העלאה פשוטה דרך הקובץ לאתר כך שתוכל להסתייע בהם או לפתח קובץ כזה בהצלחה.
  • סליקה - נדרים פלוס

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    654 צפיות
    ח
    אני גם מעוניינת לבצע סליקה כך. ועדיין לא מקבלת מידע לגבי העסקה בנדרים. (למרות ALL בערך העשירי) כמו"כ - איך אני שולחת שם לקוח לנדרים בצורה הזו דרך מודול API מהשרת שלי? באיזה מקום בסטרינג שנשלח? וגם לגבי הקטגוריה בנדרים? תודה מראש. [image: 1774529451457-843e5677-de1e-4f89-97fe-868bf4acd7a4-image.png] https://f2.freeivr.co.il/topic/56/מודול-api-תקשור-עם-מחשבים-וממשקי-נתונים-חיצוניים/4
  • מדריך מערכת טלפון - צ'אט בינה מלאכותית

    35
    0 הצבעות
    35 פוסטים
    957 צפיות
    י
    עשיתי הכל הבעיה שהוא אומר לי שגיאה, שאני שולח את השאלה באתר זה כן נכתב, id_list_message=t-שאלתך התקבלה המתן מספר שניות לתשובה תכלס זה חסימה של ימות המשיח?
  • 5 הצבעות
    15 פוסטים
    397 צפיות
    A
    @ז-למאן לא הבנתי את כוונתך, ולעניינינו התגובה הזו מהשרת דווקא הגיעה מהר למדי..
  • שרת חינמי לחלוטין למערכת בחברת ימות המשיח

    21
    1 הצבעות
    21 פוסטים
    655 צפיות
    A
    dash.cloudflare.com השרת הזה יכול להעביר פניות למערכת ימות המשיח בAPI ואף לקבל קריאות משלוחת API במערכת הוא חינמי עד כמות גדולה מאד של קריאות, הוא יכול גם להריץ קודים.
  • שינוי שיוך של מספר משנה

    נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    123 צפיות
    ב
    @נר-יצחק אני מקפיץ כי יש לי אותו שגיאה אשמח אם תוכל לעזור לי.
  • יצירת תיקייה באמצעות api

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    79 צפיות
    B
    @Ppgishonim כן
  • קיבלתם ג'יבריש בפרמטרים עם עברית? הנה הסיבה והפתרון

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    60 צפיות
    אין תגובות
  • תגובה | דוח ניתוח האזנה

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    46 צפיות
    אין תגובות
  • איך נקראת השלוחה הראשית בAPI

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    69 צפיות
    א
    @CUBASE מעולה. עבד לי. התכוונתי להוריד את לוג השיחות למערכת, וזה עבד עם / ואז שם התקייה ושם הקובץ. תודה!!
  • API

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    250 צפיות
    א
    @gemini בדיוק פתחו קבוצה בצאט שבה מעלים ויעלו מדריכים ברורים וכן ניתן לשאול שאלות ולהתייעץ בכל הענינים שקשורים לAPI וחיבורים לשרתים. אם תרצה להצטרף עיין כאן https://f2.freeivr.co.il/post/177616
  • מודל הפניית השיחה לAPI ומשם למערכת, יש כזה דבר?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    154 צפיות
    C
    @יעקב-יצחק איזה שרת יש לך? (באיזו חברה?)
  • קבוצת גוגל צ'אט למפתחי API

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    95 צפיות
    אין תגובות