• תקלה שגיאה 500

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    353 צפיות
    מ
    @אליהושש לא חשוב התכוונתי שה n זה מה שחיפשתי וטעיתי בקוד ,ובאמת הניסיון עשה שגיאה 500 רק שגם כשמחקתי את זה לא עזר בכל אופן תודה רבה מאוד עוזר לי
  • TTS עם קול נעים ויפה עם API חינמי

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    591 צפיות
    ש
    @yosafizak כל נותני השירות בתחום יושבים על גוגל / אמזון/ IBM / OpenAI וכשהמקור גובה כסף אחרים חייבים לגבות גם. גוגל חינם עד מיליון תווים בחודש. לא חושב שתמצא משהו חינמי למעט עם מישהו יתקין את הספריות החינמיות של OpenAI על שרת ויאפשר גישה חופשית. לא מאמין שזה יקרה. אולי ע"י ימות וגם לא הגיוני כשימות בעצמם מנסים להבין איך להתקדם ללא קש"ג
  • נושא זה נמחק!

    נפתר
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    5 צפיות
    אין תגובות
  • נושא זה נמחק!

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    52 צפיות
  • השמעת הודעת סיום במודול API כיצד?

    13
    1
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    489 צפיות
    D
    @שואל-ברצינות @מנסה עובד מעולה! תודה רבה רבה לכל העוזרים. בניתי שלוחה 8 השמעת קבצים. וברספונס במייק הכנסתי: [image: 1715675553056-bf2cafd6-c590-4d1f-a6ae-f46fb23fcc7d-image.png]
  • יציאה מהמודול במהלך השמעת id_list_message

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    741 צפיות
    י
    @dvora עובד מצויין עם מייק
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    286 צפיות
    L
    @מאירקוש ניתן לעשות זאת בפיתוח אישי. אם אתה מעוניין תוכל לפנות למייל liy@liy.ovh
  • נושא זה נמחק!

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    29 צפיות
    אין תגובות
  • מערכת אוטומטית לפתיחת מערכות בצורה אוטומטית

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    131 צפיות
    מ
    @יהודה-הצדיק אולי עם מודל חלוקת קודים
  • השמעת קובץ לפי הקשה במודול API

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    321 צפיות
    F
    @eliyahu אוקי, תודה!
  • תקלה בהקשות מודול API

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    664 צפיות
    F
    תודה רבה לכל העונים בינתיים בדקתי שוב וכרגע עובד תקין.
  • פתיחת שרת בשביל API

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    410 צפיות
    M
    @יוסף-ח כתב בפתיחת שרת בשביל API: @שולי כתב בפתיחת שרת בשביל API: אני כותב ככה בגלל בוטים שמגרדים כתובות מייל) אין בפורום הזה בוטים!! א, מי אמר לך, אולי יש לי פה יוזר שהוא בעצם רובוט? ב, הוא התכוון לרובוטים שניגשים לכל האתר ומגרדים כתובות, לאו דווקא משתמשים שהם בוטים
  • ניהול קבצים בAPI לא עובד - דחוף!!!

    נפתר
    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    318 צפיות
    L
    @אדם כתב בניהול קבצים בAPI לא עובד - דחוף!!!: @אליהושש תודה הורדתי את הwww מתחילת הקישור ועבד מצויין. דהיינו כך https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=XXXX:XXXX&action=delete&what=ivr2:/2/ApprovalAll.ymgr הwww לא היתה הבעיה, בקישור הראשון רשמת wath במקום what
  • בעיות בשרת 000

    נפתר
    11
    1 הצבעות
    11 פוסטים
    430 צפיות
    מ
    @דוד_מלך_ישראל כרגע גם אני {אתמול התחברתי חלק}
  • שליחת האישור בapi לשרת חיצוני - מגיע כפול

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    174 צפיות
    ד
    @oror053 בכל שימוש בשלוחת API והמסתעף, הנתונים נשלחים שוב בניתוק השיחה, כדי למנוע את זה, תוסיף בשלוחה: api_hangup_send=no לחילופין, תוסיף בתחילת הקוד תנאי שאם מופיע פרמטר ניתוק שלא יקבל נתונים: if (isset($_GET['hangup'])) {exit();}
  • הצעה לפיתוח

    2
    2 הצבעות
    2 פוסטים
    191 צפיות
    אין תגובות
  • איטיות גדולה מאוד ב api, עזרה בדחיפות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    216 צפיות
    A
    @Ppgishonim אני לא כותב מהשערה אלא מנסיון.. יש כלים לנתח תעבורת אינטרנט, וכאשר שולחים קריאה משרת מרוחק לוקח 95% מהזמן על ההתחברות הראשונית יש לך טעות בניסוח, כשאתה שולח API מהשרת, זה לא שה API מדבר עם השרת שלך, אלא הפוך, השרת שלך מדבר עם ה API של ימות המשיח [דוקא בשימוש של מודל API (שאז באמת ימות המשיח מדברים עם השרת שלך) הקריאות עובדות מאוד מאוד מהר] ההבדל הוא בעוצמת השרת, כשאתה ניגש אליו מהדפדפן שלך או כשימות המשיח ניגשים לשרת שלך אתה משתמש עם השרת של ספק האינטרנט שלך, במקרה ההפוך לא מדובר בהכרח על שרת עוצמתי מידי, וגם הוא פונה לשרת של ימות המשיח שגם הוא לא מספיק אגב מכיון שהשרת שלך באירופה זה יחסית בסדר, בעבר היה לי שרת בארה"ב והוא היה איטי פי כמה זה הסיבה שאתה מתבקש לבחור באיזה אזור למקם את השרת כשאתה שוכר אותו, ולכן גם אתרי אינטרנט רצינים מחזיקים שרתים במספר אזורים
  • נמצא פתרון לחסימה של גוגל סקריפט?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    461 צפיות
    מ
    @yosafizak יש לו טווח כולם כנראה חסומים
  • קבלת יומן שיחות בAPI

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    394 צפיות
    A
    @יסמן-אוליבר המצב כרגע שאפשר לקבל דוח קמפיין רק כ HTML, כי זה לא שמור במערכת כקובץ ymgr בשונה מקבצי ymgr שניתן להמיר ל json באמצעות RenderYMGRFile מה שכן, יש אפשרות לשלוח callbackUrl ולנהל את הנתונים אצלך זה יפתור לך גם את הנושא של מזהה הקמפיין
  • אינטגרציה בין ימות המשיח לshopify

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    273 צפיות
    A
    @148148148 אין צורך לעשות משהו מיוחד בצד של החנות צריך פשוט לכתוב קוד שיתממשק עם ה API שלהם, ולהפעיל את זה על מודל API בימות המשיח