• סליקת אשראי "גמא"

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    527 צפיות
    A
    @barbar הקישור שהבאת מפנה לחברת grow שזה נראה שלהם יש API מסודר, ויש מה לדבר לממשק אותם עם ימות המשיח בכל אופן אפשר תמיד ליצור סליקה באמצעות מודל API
  • אני מחפש מפתח לקו הטלפון שלי להרשמה דרך האינטרנט

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    175 צפיות
    I
    @אריות-שבחבורה אתה יכול לפנות אילנו אימייל cs@ivrphone.online וואסטפ 0556748402
  • אני מעוניין בהצעת מחיר לפיתוח

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    167 צפיות
    I
    @קו-הרהיטים אתה יכול לפנות אילנו אימייל cs@ivrphone.online וואסטפ 0556748402
  • חיבור טלפוני למיקומי GPS

    לא נפתר
    31
    2 הצבעות
    31 פוסטים
    2k צפיות
    צ
    @הלי כתב בחיבור טלפוני למיקומי GPS: ואגב ישנם רכיבי GPS חיצוניים שמתחברים לפלאפונים מסוימים באמצעות בלוטוס וכו' כך שיתכן שאפילו לא צריך בשביל זה פיתוח חדש אז מה הבעיה באמת, הרי לעשות שיוכלו להקיש מיקום במקום כתובת לא אמור להיות בעיה
  • חדש זמני היום לפי עיתים לבינה

    23
    1 הצבעות
    23 פוסטים
    6k צפיות
    צ
    @שמואל-9 כתב בחדש זמני היום לפי עיתים לבינה: אבל מלא אנשים רוצים דווקא עיתים לבינה) לא רק עניין של דיוק אלא של שיטה הלכתית לבדוק
  • בדיקה האם טוקן פעיל

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    557 צפיות
    I
    @amp-Software-0 גם אני חשבתי על הרעיון הזה ויותר מזה חשבתי שבגלל שלפעמיים אני מפרסם קודים קרא ליפעם שפיסמתי קוד כולל הסיסמה אז חשבתי לעשות קוד שמחליף את הסיסמה כל יום ושולח למייל בצורה הזו גם עדיף טוקן זמני
  • למה נחסם השרת?

    לא נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    446 צפיות
    ז
    @צביקה רוב הזמן השרת נעול תוכל להסביר בקצרה מה אני עושה בMAKE? פתחתי חשבון התחלתי לנסות, זה מסובך אשמח למיקוד קל.
  • דרוש מפתח לשידרוג קוד/תוכנה של מערכת טלפונית

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    148 צפיות
    א
    @צדיק-תמים כתב בדרוש מפתח לשידרוג קוד/תוכנה של מערכת טלפונית: @אבו אפילו לא כתבת באיזה שפה זה ערכתי הקוד כתוב בJavaScript עם נגיעות Node.js
  • נושא זה נמחק!

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    51 צפיות
  • השרת שלי ננעל לעיתים קרובות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    171 צפיות
    ש
    @דוד_מלך_ישראל כתב בהשרת שלי ננעל לעיתים קרובות: ע"י הקמת שרת אם אתה יכול אז זה האופצייה הכי טובה לכאורה @דוד_מלך_ישראל כתב בהשרת שלי ננעל לעיתים קרובות: מה שמעניין, שכשהשתמשתי באחסון אתרים של webhost זה כמעט ולא קרה. אולי לא משתמשים שם הרבה עם ימות או רק אנשים שנזהרים קצת... ואין לך אפשרות אצליך עכשיו לקבל IP יחודי בשבילך? כי בשרת למשל יש אפשרות לקבל כמה כתובות IP
  • איך אני מוחק מספרים שנכנסו????????? (סליחה על ההוספה, אבל, דחוף!!!!!!!!!)

    נפתר
    33
    0 הצבעות
    33 פוסטים
    2k צפיות
    I
    @דוד_מלך_ישראל קריטד על הרעיון ל @מתנסה-php-api שנתן לי אותו בפרטי
  • API

    נפתר
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    431 צפיות
    י
    @שלום-עזרא כתב בAPI: @יוסף-ח כן אם אפשר לקבל הסבר מפורט ע"ז תודה ימות המשיח מאפשרים למתכנתים שיש להם שרת לתקשר עם המערכות שלהם באמצעות API ונצרך פרמטרים מסויימים בשביל לתקשר וימות המשיח פרסמו את האופציות השונות לחיבור כאן!
  • נושא זה נמחק!

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    29 צפיות
  • נושא זה נמחק!

    2
    -2 הצבעות
    2 פוסטים
    11 צפיות
  • השמעת מספר קבצים בgo to folder משלוחת API

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    282 צפיות
    F
    @אביי-ורבא זה מה שעשיתי עד עכשיו אבל הייתי רוצה לתת אופציה להקשות (שאפשר בשלוחת השמעת קבצים)
  • מודל בינה מלאכותית

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    668 צפיות
    מ
    @avrham @MGM-IVR אשמח להיעזר בתשלום. 4120664@gmail.com
  • הודעה קבועה בזמן המתנה לתגובה מהשרת

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    384 צפיות
    צ
    @שמואל-ש אני לא זוכר כבר מה קורה עם 0, אבל בעבר בדקתי את הנושא ו0.1 הביא תוצאה הכי טובה, בלי שמרגישים השהיה כלל
  • באג בפקודת RunTzintuk

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @שמואל לא כתבתי אחרת, רק שלא ישמע מדבריך שהוא לא חובה על הלקוחות מציע לתקן את הניסוח ולכתוב במקום שזה אינו חובה לכתוב שזה אינו ברירת מחדל, אלא אופציונלי
  • מילוי טופס בנדרים פלוס

    12
    1
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    2k צפיות
    א
    @מנהל-המערכת בהחלט
  • לא מצליח לשלוח הודעה בעברית מהשרת

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    283 צפיות
    B
    @הרב כתב בלא מצליח לשלוח הודעה בעברית מהשרת: @benny ממה שזכור לי אני ראיתי שחייבים לשים נקודה "." בסוף הטקסט בלי זה הוא אומר שגיאה תודה רבה, נראה שאתה צודק, שמתי נקודה בסוף וזה פתר את הבעיה