• איך אפשר לשלוח צינתוק?

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    345 צפיות
    מ
    @Ppgishonim כתב באיך אפשר לשלוח צינתוק?: איך אני שולח צינתוק למספר טלפון ספציפי? הודעה קולית עם קמפיין הצלחתי, אבל אני רוצה צינתוק בעלות של 0.1 ניסיתי את זה, אך זה לא נשלח כצינתוק. https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=${token}&templateId=${templeteId}&campaign_run_tzintuk=yes&campaign_run_tzintuk_timeout=5 הפקודה היא RunTzintuk =https://www.call2all.co.il/ym/api/RunTzintuk?token=${token}&phones https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/44?_=1712430693055
  • מודול API השמעת מספר קבצים לפי תשובת השרת

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    441 צפיות
    F
    @amp-Software-0 כתב במודול API השמעת מספר קבצים לפי תשובת השרת: במקרה שלך אם את משתמש ב MAKE לכאורה זה לא כ"כ מעשי מכיון שאי אפשר לכתוב קוד ממשי שיג'נרט את התגובה הבנתי, תודה רבה! חשבתי אולי בתוך התהליך בMAKE ליצור קובץ שמע בשלוחה ולהגדיר השהיה מסויימת ומראש להגדיר את השמע של הקובץ החדש... לא בטוחה שזה ריאלי מבחינת הזמנים של הביצועים אם יש למישהו רעיון אחר בדרך ה"פשוטה" (ללא קוד ) אשמח מאד לשמוע תודה רבה!
  • מודול API ושליחה לMAKE

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    600 צפיות
    D
    @צדיק-תמים תודה רבה באמת ביטלתי . והפסקתי לקבל קריאות ריקות. מתי נשלחת הקריאה אם לא בניתוק? כי כן קיבלתי את הקריאה.
  • חיבור ערוץ חי לשרת

    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    146 צפיות
    אין תגובות
  • שליחת גרשיים

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    265 צפיות
    7
    @מנצפכ אנסה לבדוק זאת
  • העלאה קובץ למערכת דרך גוגל סקריפט

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    319 צפיות
    א
    @אביי-ורבא התגובה הוא {"responseStatus":"ERROR","message":"System error","messageCode":105,"yemotAPIVersion":6,"success":false} אני גם לא מבין מה שייך הקובץ ב 'contents' תודה
  • 0 הצבעות
    10 פוסטים
    512 צפיות
    ש
    @amp-Software-0 כתב בבשלוחה של שרת API איך עושים שאחרי יציאה מהשלוחה המערכת תשכח מההקשה בשלוחה: @שצ-יגל באופן עקרוני כל כניסה מחדש לשלוחה זה קריאה חדשה לשרת, וממילא הוא אמור לבקש מחדש את כל הפרמטרים אין כזה דבר שהמערכת זוכר את ההקשה הקודמת אחרי שיצאת מהשלוחה, אלא אם כן אתה שומר את הפרמטרים גם אצלך בשרת תצרף את הקוד ונוכל להבין למה זה קורה זה ממש לא נכון: הערך השני במידה וכבר קיבלת את הערך שמופיע בערך הראשון; לדוגמה המשתמש כבר הקיש את תעודת הזהות שלו בשיחה הנוכחית בשלב קודם, האם להשתמש במה שקיים במערכת או לא להשתמש ולקבל מחדש. ברירת מחדל המערכת תקבל מחדש, במידה ומוגדר yes (כמו בדוגמאות 000-007) המערכת תשתמש במה שהלקוח הקיש מקודם ותצרף אותו לסטרינג של השליחה מקור: https://f2.freeivr.co.il/topic/56/מודול-api-תקשור-עם-מחשבים-וממשקי-נתונים-חיצוניים/3?_=1613310281297#:~:text=הערך השני,לסטרינג של השליחה
  • מקום פנוי בשרת לכמה קבצים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    213 צפיות
    ש
    @EM הסתדרת?
  • איך אוכל לקבל ב-API קובץ שמע בלי להוריד אותו?

    11
    2 הצבעות
    11 פוסטים
    683 צפיות
    ה
    @MGM-IVR אז איך משתמשים עם זה לקבלת הקובץ ב-Blob? תודה
  • הפעלת קמפיין ע"י קישור

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    165 צפיות
    M
    @WIZNITZ כתב בהפעלת קמפיין ע"י קישור: אני רוצה להפעיל קמפיין ע"י קישור https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=0773137770:123456&templateId=789123 אבל אני רוצה כל פעם עם זיהוי אחר העם יש אפשרות להוסיף לקישור הזה? בוודאי תוסיף את הערך callerId עם הזיהוי המאושר שתרצה להוציא ממנו את הצינוק אם תרצה כל פעם ממספר אחר (לשיחת אימות וכו), לכאורה תוכל לעשות ככה RAND בשביל רנדומלי
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • האם יש אפשרות לקבל דו"ח קמפיין בפורמט JSON דרך הAPI?

    6
    1
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    224 צפיות
    ש
    @yyyyyy כיום אין אופציה כזו
  • READ במודול API פיצול השאלה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    224 צפיות
    S
    @צדיק-תמים תודה רבה אין מילים..... אתה אלוף, עם נכונות לעזור תמיד ובכל שעה... ירבו כמותך בישראל
  • אני מעוניין לתת למשהו קישור ללא הסיסמה

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    889 צפיות
    א
    @בוס זה שורה 9, בעיקרון זה אומר שאחד הפרמטרים ריק.. אין לי זמן כרגע לבדוק את זה בעצמי
  • מודול API

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    603 צפיות
    S
    @אביי-ורבא תודה
  • אין מענה משרת API - בשליחת וובהוק

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    A
    @Freund לא הבנתי מה הבעיה עם המניפלוציה על הנתונים? הנקודה היא שהצורה שבה ימות פיתחו את שליחת ה-API היא בפורמט מסויים שלא תואם לצורה שבה השרת שלך מצפה לקבל את הקריאה לכן הפתרון הפשוט הוא שבמקום שימות ישלחו את הקריאה, את תשלחי את הנתונים לשרת אחר שהוא ישלח את הנתונים בצורה תקינה
  • לא מצליח לראות סמסים שנשלחו למערכת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    203 צפיות
    ה
    @צדיק-תמים כתב בלא מצליח לראות סמסים שנשלחו למערכת: @המתלמד באתר הניהול של המערכת מופיע לך שהתקבלו סמסים? מערכת רגילה לא תומכת בקבלת SMS צודק, עכשיו אני רואה שיש כזה לחצן, זה עולה כסף כדי שהמספר יתמוך בקבלת SMS?
  • בנית מרכזיה טלפונית

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    550 צפיות
    T
    @TALKIT אני רק צריכה לדעת איך מתחילים ואז אשתדל להסתדר.
  • TTS לפי הקשה בשלוחת API לא עובד לי

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    181 צפיות
    S
    @amp-Software-0 כתב בTTS לפי הקשה בשלוחת API לא עובד לי: שים לב לנקודה נוספת, שם הקובץ אמור להיות - לפי הדוגמא - מספר השאלה, ולא שם הפרמטר (בדוגמא שם מצויין 000 - הפרמטר נקרא ID), ולכן אין שום סיבה להניח שזה יעבוד גם ב read שמציינים רק שם פרמטר @שמואל בread אכן אין אפשרות?
  • חיבור בין מודול API לAPI גישת מפתחים למערכות

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    641 צפיות
    M
    @a1b2c3 כתב בחיבור בין מודול API לAPI גישת מפתחים למערכות: איך ניתן לחבר בינם? תודה אין שום קשר בין שניהם. מודל api זה מיועד להשמעת נתונים/ קבלת נתונים לשרת ועידכון איפשהוא וכו׳ גישת מפתחים למערכת, זה נועד לנהל את המערכת, דרך בקשות api. אתה יכול לאחד בין שניהם ולמשל לבנות שמודל api יפנה לשרת שלך, והוא ייצור בשבילו שלוחה נפרדת, לאותו מספר פלאפון, ואז יענה לו להעביר לשלוחה הזאת. אבל זה לא קשור אחד לשני