שחררנו ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !
https://f2.freeivr.co.il/topic/7485/ממשק-הועידה-המתקדם
@יעקב-ברייער כתב:
@אA כתב בחדש! ניתוב שיחה ליעד מוגדר מראש במודול ניתוביה - ללא עלות יחידות!:
@0795702821
יש במודל תור החדש.
[image: 1780837458179-4003c383-d76b-4e04-928f-f425fa2d3b5b-image.png]
זה לא נכון
בדקתי
ועל אף שכתוב שבניתוביה יש פרסומת.
באם הקו שלכם ללא פרסומות אז גם במעבר אין פרסומת .
ניסיתי גם לקווים אחרים בימות וגם לנתב לפלאפון שלי או קווים מחוץ לימות ואין פרסומת...
יש לי קו עם מנוי ללא פרסומות וכמעט תמיד יש במעבר פרסומת
תודה רבה על הממשק המדהים (שלאחרונה עבר שידרוג)
הייתי ממליץ שיהיה אפשרות דרך האתר לנעול את החדר ועידה וכמו כן שיהיה ניתן להיצטרף לשידור החי דרך האתר עצמו
ושוב פעם תודה רבה
@קו-המוסיקה
אני רואה שימות הלכו ע"ז.
יתכן וזה בזכות השירשור הזה...
Spoiler
שים לב שגם הרבה מהרעיונות שפיתחנו בקובץ שלי הם הכניסו שם, כולל שבטבלה של השיחות הנכנסות בלחיצה על מספר נפתח הפירוט שלו וכד'...
שימו לב️
בעקבות קיצוצים של התעבורה החודשית בפלטפורמה בה הרצתי את השרת - נאלצתי להעביר את השרת לפלטפורמה אחרת - הלינק עודכן בפוסט הראשי
https://moduls.smartel.workers.dev/recordRoutingPro.php
@עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...
אשמח לדעת מהי הטעות ולתקן.
@עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
בשלוחה 1 כתוב:
יש להשתיק את הודעת המערכת M1338
צ"ל M3338
יישר כח!
עודכן.
ותודה לכל המסייעים בשיפוץ המדריך!
@מזכירה המודול אינו פעיל יותר, כך נראה.
יש משהו מובנה רשמי מטעם ימות המשיח, מומלץ להשתמש בזה.
פרטים נוספים בתיעוד של הגדרות השלוחה.
https://f2.freeivr.co.il/post/56978
@ישראל10 אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
@p03121997 יש כבר את הפיתוח של ימות....
https://f2.freeivr.co.il/topic/6056/בעל-עסק-בעל-משרד-מעוניין-במרכזיית-ip-חדש-בימות-המשיח-מרכזיית-ip-ללא-עלות-חודשית
אבל אין לי את זה במערכת
אני יצטרך מספר אחר