חדש! אתר לניהול מערכת תורים
-
@ערוץ-הסקרים
סליחה על האיחור הייתי בקורונה
ראשית יישר כח על התגובה
כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת! -
האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...
-
פוסט זה נמחק! -
יש מצב ליצרת קשר ?
מה המייל שלך ? יש לי כמה הערות וכד'
או אתה יכול ליצר קשר איתי 01teltech@gmail.comתודה
-
@י-שווארץ אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...
תנווט לשלוחת התור שלכם במערכת תראה את כלל האופציות, מומלץ גם להוסיף גם סימניות שמורות את השלוחות תור שלכם
-
@111 תשלח מייל לשרות לקוחות בימות המשיח, ותכתוב בכותרת עבור שימי
-
פוסט זה נמחק! -
-
@ערוץ-הסקרים
האתר יפה מאוד.
מאוד שימושי,
יהיה טוב אם יוסיפו הצגת שם הזיהוי במערכת, השם מופיע בדוח המקור של הנתונים.@ערוץ-הסקרים כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
להקלטות שיחה
ההקלטות לא עובדות.
לא ניתן לשמוע.
בדקתי, והבעיה היא שנמחק 0 מתוך אחד המספרים בנתיב ההקלטה, כך לא ניתן לגשת להקלטה כי הקובץ לא קיים:
נתיב מקורי של הקובץ: ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0772222770-Phone-0520000000-Folder-3.1-DialTo-0531111111-Date-2024-03-06-13-38-33.wav
נתיב שהאתר מנסה לגשת אליו: ivr2:/Trash/QueueRecord/CustomerDID-0772222770-Phone-0520000000-Folder-3.1-DialTo-531111111-Date-2024-03-06-13-38-33.wavנראה שהבעיה היא כאן:
-
@איש-ימיני יש צפי שיסדרו את הנושא של הקלטת השיחות?
-
@העץ-של-עטין
אני לא קשור לזה.
תשאל את מי שבנה את האתר היפה הזה: @ערוץ-הסקרים
או תשלח לו מייל:@ערוץ-הסקרים כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@111 תשלח מייל לשרות לקוחות בימות המשיח, ותכתוב בכותרת עבור שימי
עד שזה יסודר תוכל כל פעם ללחוץ על בדיקה (F12), ולהוסיף את ה 0 החסר, כדי שתוכל לשמוע.
-
עדכון: נוסף ממשק לניהול הנציגים במענה בשלוחת התור
מצורף הדגמא