• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר ווצאפ

    שאלות ועזרה הדדית
    ווצאפ whatsapp
    7
    60
    1171
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צביקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

      @צבי-ד-צ

      בדקתי בהרבה מספרים, ווצאפ לא שולחת שיחה, אני לא רואה שנכנס שיחה למערכת

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צ
        צבי ד"צ מומחה @צביקה נערך לאחרונה על ידי

        @צביקה לא נכנס שיחה בכלל? מוזר. (בדקת באתר, כן?)
        אגב, גם מבנק פעם קיבלתי אימות בקו.

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צביקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

          @צבי-ד-צ

          כן כן, יש בעיה עם המספרים בימות

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ. מ. פליישער
            מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

            היי.
            אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.

            type=routing
            routing_to_phone=X
            call_no_answer=yes
            

            במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
            השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
            יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.

            ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
            מקווה שעזרתי 🙂

            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

            צ N 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • צ
              צביקה @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

              @מ-מ-פליישער

              אנחנו מכירים את ההגדרה.
              אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ?

              מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ. מ. פליישער
                מ. מ. פליישער ניהול @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                @צביקה כתב בווצאפ:

                @מ-מ-פליישער

                אנחנו מכירים את ההגדרה.
                אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ?

                היום. בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת.

                אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                  @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

                  @צביקה כתב בווצאפ:

                  @מ-מ-פליישער

                  אנחנו מכירים את ההגדרה.
                  אני שואל מתי הצלחת לאחרונה לאמת מספר בימות מול ווצאפ?

                  היום. בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת.

                  אבל היום השתמשתי במשהו אחר. מול הכלי מפתחים שלהם. Cloud api אולי זה שונה.
                  למרות שלא נראה לי. כי אנחנו לא הראשונים שעושים את האימות מול ווצאפ וימות.

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ
                    צביקה @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                    @מ-מ-פליישער
                    כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
                    בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.

                    מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ. מ. פליישער
                      מ. מ. פליישער ניהול @צביקה נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                      @צביקה כתב בווצאפ:

                      @מ-מ-פליישער
                      כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
                      בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.

                      בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.

                      בהצלחה.

                      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ
                        צביקה @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                        @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

                        @צביקה כתב בווצאפ:

                        @מ-מ-פליישער
                        כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
                        בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.

                        בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.

                        בהצלחה.

                        לא קשור
                        בכל אופן תודה רבה
                        נשמח אם מישהו יעדכן שהוא הצליח לאחרונה ואיך

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צ
                          צבי ד"צ מומחה @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                          @צביקה שים לב רק ש

                          @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

                          בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת

                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ
                            צביקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי צביקה

                            @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                            @צביקה שים לב רק ש

                            @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

                            בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת

                            ראיתי, לא קשור לבעיה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • N
                              nk. 0 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                              @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

                              היי.
                              אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.

                              type=routing
                              routing_to_phone=X
                              call_no_answer=yes
                              

                              במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
                              השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
                              יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.

                              ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
                              מקווה שעזרתי 🙂

                              א.
                              תודה לכל העונים.

                              ב.
                              ניסתי את ההגדרה הזאת
                              והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                              רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                              אז זה מעביר בפועל את השיחה.

                              מה שאומר שהשיחה שמתקבלת מווצאפ צריכה ללחוץ על מקש כזה או אחר. וזה לא יכול להיות.....
                              ישבתי על זה די הרב הולא ממש הצלחתי.

                              וכן ראינו בפורום עו ד אפשרות להגיד את השלוח ההראשית כהקלטה מידית, ולשתיק את ההודעת פתיחה.
                              וכזה לא עזר.
                              משום שגם שם זה עובר רק לאחר שלוחצים על מקש כל שהוא....

                              בכל שלוחה רגילה מעבר לשלוחה אחרת או הפניית שיחה קורא לבד ללא צורך שהמתקשר יעשה דבר.
                              אך בשלוחה הראשית ככל הנראה זה שונה.
                              (כפי שניתן לראות באתר החדש כאשר יש שיחה במערכת ואנו רוצים להפנות אותו לשלוחה אחרת דרך האתר.
                              זה יבוצע רק לאחר שהמתקשר יקיש על מקש כל שהוא)

                              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • N
                                nk. 0 נערך לאחרונה על ידי nk. 0

                                הדרך היחידה לדעתי שניתן כרגע לעשות את זה.
                                זה פשוט לבטל את הצורך בכך שהמשתמש יקיש על מקש כל שהוא כדי לעבור לשלוחה המתאימה
                                או לחלופין להפניית שיחה.

                                או
                                לבקש מימות המשיח שיגדירו את המספר שיופנה לשלוחה מסוימת במערכת נניח 50.
                                והיא תיהיה הקלטת שיחה אוטומטי.
                                או הפניית שיחה למספר הרצוי...

                                כרגע לא חושב שיש עוד דרך...
                                ואם מישהו מכיר אשמח מאוד לשמוע זה ממש חשוב לנו .....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • צ
                                  צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                                  @nk-0 כתב בווצאפ:

                                  ניסתי את ההגדרה הזאת
                                  והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                                  רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                                  אז זה מעביר בפועל את השיחה

                                  הגדרת בתפריט הראשי?
                                  זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • N
                                    nk. 0 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                    @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                                    @nk-0 כתב בווצאפ:

                                    ניסתי את ההגדרה הזאת
                                    והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                                    רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                                    אז זה מעביר בפועל את השיחה

                                    הגדרת בתפריט הראשי?
                                    זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                                    אתה מוזמן לנסות בעצמך.
                                    ולעדכן.....

                                    צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צ
                                      צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                      @nk-0 התקשרת לקו ולא העביר אותך?
                                      ניסיתי כבר כמה פעמים ועובד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 6
                                        613 0 @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                                        @צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
                                        לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
                                        אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
                                        מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:

                                        type=routing
                                        routing_to_phone=X
                                        call_no_answer=yes
                                        

                                        כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
                                        אפשר גם להוסיף בini:

                                        no_ringing=yes
                                        
                                        N צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • N
                                          nk. 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                                          @613-0 כתב בווצאפ:

                                          @צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
                                          לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
                                          אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
                                          מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:

                                          type=routing
                                          routing_to_phone=X
                                          call_no_answer=yes
                                          

                                          כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
                                          אפשר גם להוסיף בini:

                                          no_ringing=yes
                                          

                                          מה השורה האחרונה מועילה?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צ
                                            צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                            @nk-0 כתב בווצאפ:

                                            @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                                            @nk-0 כתב בווצאפ:

                                            ניסתי את ההגדרה הזאת
                                            והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                                            רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                                            אז זה מעביר בפועל את השיחה

                                            הגדרת בתפריט הראשי?
                                            זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                                            אתה מוזמן לנסות בעצמך.
                                            ולעדכן.....

                                            מה ההגדרות ששמת בתפריט הראשי?
                                            אגב, דרך מודל תור ניסית? כי גם שם עשיתי אימותים (לא ווטסאפ)

                                            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון