• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר ווצאפ

    שאלות ועזרה הדדית
    ווצאפ whatsapp
    7
    60
    1170
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול @צביקה נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

      @צביקה כתב בווצאפ:

      @מ-מ-פליישער
      כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
      בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.

      בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.

      בהצלחה.

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צ
        צביקה @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

        @צביקה כתב בווצאפ:

        @מ-מ-פליישער
        כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
        בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.

        בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.

        בהצלחה.

        לא קשור
        בכל אופן תודה רבה
        נשמח אם מישהו יעדכן שהוא הצליח לאחרונה ואיך

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • צ
          צבי ד"צ מומחה @צביקה נערך לאחרונה על ידי

          @צביקה שים לב רק ש

          @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

          בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת

          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ
            צביקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי צביקה

            @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

            @צביקה שים לב רק ש

            @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

            בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת

            ראיתי, לא קשור לבעיה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • N
              nk. 0 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

              @מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:

              היי.
              אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.

              type=routing
              routing_to_phone=X
              call_no_answer=yes
              

              במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
              השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
              יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.

              ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
              מקווה שעזרתי 🙂

              א.
              תודה לכל העונים.

              ב.
              ניסתי את ההגדרה הזאת
              והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
              רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
              אז זה מעביר בפועל את השיחה.

              מה שאומר שהשיחה שמתקבלת מווצאפ צריכה ללחוץ על מקש כזה או אחר. וזה לא יכול להיות.....
              ישבתי על זה די הרב הולא ממש הצלחתי.

              וכן ראינו בפורום עו ד אפשרות להגיד את השלוח ההראשית כהקלטה מידית, ולשתיק את ההודעת פתיחה.
              וכזה לא עזר.
              משום שגם שם זה עובר רק לאחר שלוחצים על מקש כל שהוא....

              בכל שלוחה רגילה מעבר לשלוחה אחרת או הפניית שיחה קורא לבד ללא צורך שהמתקשר יעשה דבר.
              אך בשלוחה הראשית ככל הנראה זה שונה.
              (כפי שניתן לראות באתר החדש כאשר יש שיחה במערכת ואנו רוצים להפנות אותו לשלוחה אחרת דרך האתר.
              זה יבוצע רק לאחר שהמתקשר יקיש על מקש כל שהוא)

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • N
                nk. 0 נערך לאחרונה על ידי nk. 0

                הדרך היחידה לדעתי שניתן כרגע לעשות את זה.
                זה פשוט לבטל את הצורך בכך שהמשתמש יקיש על מקש כל שהוא כדי לעבור לשלוחה המתאימה
                או לחלופין להפניית שיחה.

                או
                לבקש מימות המשיח שיגדירו את המספר שיופנה לשלוחה מסוימת במערכת נניח 50.
                והיא תיהיה הקלטת שיחה אוטומטי.
                או הפניית שיחה למספר הרצוי...

                כרגע לא חושב שיש עוד דרך...
                ואם מישהו מכיר אשמח מאוד לשמוע זה ממש חשוב לנו .....

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ
                  צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                  @nk-0 כתב בווצאפ:

                  ניסתי את ההגדרה הזאת
                  והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                  רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                  אז זה מעביר בפועל את השיחה

                  הגדרת בתפריט הראשי?
                  זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N
                    nk. 0 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                    @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                    @nk-0 כתב בווצאפ:

                    ניסתי את ההגדרה הזאת
                    והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                    רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                    אז זה מעביר בפועל את השיחה

                    הגדרת בתפריט הראשי?
                    זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                    אתה מוזמן לנסות בעצמך.
                    ולעדכן.....

                    צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צ
                      צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                      @nk-0 התקשרת לקו ולא העביר אותך?
                      ניסיתי כבר כמה פעמים ועובד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 6
                        613 0 @צביקה נערך לאחרונה על ידי

                        @צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
                        לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
                        אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
                        מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:

                        type=routing
                        routing_to_phone=X
                        call_no_answer=yes
                        

                        כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
                        אפשר גם להוסיף בini:

                        no_ringing=yes
                        
                        N צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • N
                          nk. 0 @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                          @613-0 כתב בווצאפ:

                          @צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
                          לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
                          אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
                          מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:

                          type=routing
                          routing_to_phone=X
                          call_no_answer=yes
                          

                          כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
                          אפשר גם להוסיף בini:

                          no_ringing=yes
                          

                          מה השורה האחרונה מועילה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • צ
                            צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                            @nk-0 כתב בווצאפ:

                            @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                            @nk-0 כתב בווצאפ:

                            ניסתי את ההגדרה הזאת
                            והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                            רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                            אז זה מעביר בפועל את השיחה

                            הגדרת בתפריט הראשי?
                            זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                            אתה מוזמן לנסות בעצמך.
                            ולעדכן.....

                            מה ההגדרות ששמת בתפריט הראשי?
                            אגב, דרך מודל תור ניסית? כי גם שם עשיתי אימותים (לא ווטסאפ)

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • N
                              nk. 0 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי nk. 0

                              @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                              @nk-0 כתב בווצאפ:

                              @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                              @nk-0 כתב בווצאפ:

                              ניסתי את ההגדרה הזאת
                              והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
                              רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
                              אז זה מעביר בפועל את השיחה

                              הגדרת בתפריט הראשי?
                              זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)

                              אתה מוזמן לנסות בעצמך.
                              ולעדכן.....

                              מה ההגדרות ששמת בתפריט הראשי?
                              אגב, דרך מודל תור ניסית? כי גם שם עשיתי אימותים (לא ווטסאפ)

                              type=routing
                              routing_to_phone=X
                              call_no_answer=yes
                              
                              

                              ובנוסף ניסתי גם שלוחת הקלטה שיחה|

                              type=record
                              record_stop_any_key=yes
                              say_record_number=no
                              say_record_menu=no
                              timeout_more_record=0
                              hangup_insert_file=yes
                              

                              והשתקת ההודעה הראשונה

                              בפועל מנסה להיתקשר לקו .
                              ואני שומע את התפריט הרגיל.
                              ורק לאחר שלוחץ על מקש כל שהאו זה עובר בפועל.
                              בין עם זה ניתוב שיחה
                              בין עם זה הקלטת שיחה

                              צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • צ
                                צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                @nk-0 ואתה מתקשר למערכת וזה לא מעביר אותך ישר?
                                (וכנ"ל במודל תור ניסית?)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • צ
                                  צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                  @nk-0 זה לכאורה איזשהו באג, כי השלוחה הראשית לא אמורה להישאר תפריט אם היא לא. (תבדוק אולי קרה ויש לך שני קבצי ext בשלוחה ראשית?)

                                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • צ
                                    צביקה @613 0 נערך לאחרונה על ידי

                                    @613-0 כתב בווצאפ:

                                    @צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
                                    לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
                                    אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
                                    מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:

                                    type=routing
                                    routing_to_phone=X
                                    call_no_answer=yes
                                    

                                    כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
                                    אפשר גם להוסיף בini:

                                    no_ringing=yes
                                    

                                    האם הצלחת לאמת לאחרונה?

                                    6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • N
                                      nk. 0 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                      @צבי-ד-צ כתב בווצאפ:

                                      @nk-0 זה לכאורה איזשהו באג, כי השלוחה הראשית לא אמורה להישאר תפריט אם היא לא. (תבדוק אולי קרה ויש לך שני קבצי ext בשלוחה ראשית?)

                                      נראה השתקתי באחת הפעמים את התפריט
                                      ועכשיו לא השתקתי. ואז עדין שומעים את התפריט הראשי וכו.

                                      צריך להשתיק הכל ואז זה עובר מיד

                                      כרגע צריך להשתיק את ההודעה "שיחתכם מעוברת אנא המתינו "
                                      מה המספר שלו?
                                      מה שקרא זה

                                      צ 8 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • צ
                                        צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                        @nk-0 כתב בווצאפ:

                                        נראה השתקתי באחת הפעמים את התפריט
                                        ועכשיו לא השתקתי. ואז עדין שומעים את התפריט הראשי וכו.

                                        לא אמור להיות שום צורך להשתיק את התפריט, זה כבר לא שלוחת תפריט!

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • 8
                                          8503524 @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                          @nk-0
                                          type=sip
                                          account_dial_extension=
                                          sip_record=yes
                                          sip_ymgr_logger=yes
                                          sip_dial_end_go_to=
                                          sip_no_answer_goto=
                                          sip_timeout_goto=

                                          N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צ
                                            צבי ד"צ מומחה @nk. 0 נערך לאחרונה על ידי

                                            @nk-0 כתב בווצאפ:

                                            מה המספר שלו?

                                            לא מצאתי אותו,
                                            אבל אם אתה מגדיר שלא יענה עד שאתה עונה, לא צריך להשתיק אותו. וכן במודל תור נדמה לי שלא אומר את זה בכלל

                                            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון