נפתר ווצאפ
-
@מ-מ-פליישער
כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.
בהצלחה.
-
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
@מ-מ-פליישער
כנראה ששונה, באפליקציה הוא לא שולח שיחה.
בדקתי מול עשרות מספרים, אדרבה אשמח לשמוע אם מישהו הצליח לאחרונה.בכל אופן המלצה אחרונה שיש לי על השולחן בשבילך, תבדוק בivr ini אם אין הגדרה של פילטר למספרים לא ישראליים וכו. כי השיחה מווצאפ לרוב מגיעה ממספר בינלאומי.
בהצלחה.
לא קשור
בכל אופן תודה רבה
נשמח אם מישהו יעדכן שהוא הצליח לאחרונה ואיך -
@צביקה שים לב רק ש
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת
-
@צביקה שים לב רק ש
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
בפעם הראשונה באמת השיחה לא הגיע בכלל. אבל לפעמים זה גם יכול להיות הבעייה של ווצאפ. בשביל זה יש בקשה של שיחה/סמס חוזרת
ראיתי, לא קשור לבעיה
-
@מ-מ-פליישער כתב בווצאפ:
היי.
אני בדיוק בשיווק של מוצר בדיקות שמשתמש עם סוג האימות הזה בווצאפ. מקווה שהגדרות אלו יעזרו לך. היום בהשגחה פרטית עברתי מול ווצאפ את זה. תנסה.type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
במקום הX תחליף למספר טלפון שלך כדי לשמוע להקיש כדי לקבל את הקוד. זה מנתב למענה אנושי. חייב יחידות.
השורה השלישית מאפשרת מענה לשיחה רק במידה והיא נענית פיזית. מה שגורם ברוב הפעמים כשברירת מחדל המערכת כבר "עונה" לשיחת אימות עוד לפני שזה מגיע אליך.
יכול להיות שזה השורה שהכי תעזור.ליתר ביטחון תחייג מטלפון אחר אליך למערכת לבדוק שזה מנתב.
מקווה שעזרתיא.
תודה לכל העונים.ב.
ניסתי את ההגדרה הזאת
והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
אז זה מעביר בפועל את השיחה.מה שאומר שהשיחה שמתקבלת מווצאפ צריכה ללחוץ על מקש כזה או אחר. וזה לא יכול להיות.....
ישבתי על זה די הרב הולא ממש הצלחתי.וכן ראינו בפורום עו ד אפשרות להגיד את השלוח ההראשית כהקלטה מידית, ולשתיק את ההודעת פתיחה.
וכזה לא עזר.
משום שגם שם זה עובר רק לאחר שלוחצים על מקש כל שהוא....בכל שלוחה רגילה מעבר לשלוחה אחרת או הפניית שיחה קורא לבד ללא צורך שהמתקשר יעשה דבר.
אך בשלוחה הראשית ככל הנראה זה שונה.
(כפי שניתן לראות באתר החדש כאשר יש שיחה במערכת ואנו רוצים להפנות אותו לשלוחה אחרת דרך האתר.
זה יבוצע רק לאחר שהמתקשר יקיש על מקש כל שהוא) -
הדרך היחידה לדעתי שניתן כרגע לעשות את זה.
זה פשוט לבטל את הצורך בכך שהמשתמש יקיש על מקש כל שהוא כדי לעבור לשלוחה המתאימה
או לחלופין להפניית שיחה.או
לבקש מימות המשיח שיגדירו את המספר שיופנה לשלוחה מסוימת במערכת נניח 50.
והיא תיהיה הקלטת שיחה אוטומטי.
או הפניית שיחה למספר הרצוי...כרגע לא חושב שיש עוד דרך...
ואם מישהו מכיר אשמח מאוד לשמוע זה ממש חשוב לנו ..... -
-
ניסתי את ההגדרה הזאת
והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
אז זה מעביר בפועל את השיחההגדרת בתפריט הראשי?
זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)אתה מוזמן לנסות בעצמך.
ולעדכן..... -
@nk-0 התקשרת לקו ולא העביר אותך?
ניסיתי כבר כמה פעמים ועובד -
@צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
אפשר גם להוסיף בini:no_ringing=yes
-
@צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
אפשר גם להוסיף בini:no_ringing=yes
מה השורה האחרונה מועילה?
-
ניסתי את ההגדרה הזאת
והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
אז זה מעביר בפועל את השיחההגדרת בתפריט הראשי?
זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)אתה מוזמן לנסות בעצמך.
ולעדכן.....מה ההגדרות ששמת בתפריט הראשי?
אגב, דרך מודל תור ניסית? כי גם שם עשיתי אימותים (לא ווטסאפ) -
ניסתי את ההגדרה הזאת
והיקשרתי מטלםון אחר למערכת . וזה נותן את התפריט הרגיל!
רק לאחר שאני לוחץ על מקש כל שהוא.(לא משנה איזה מקש)
אז זה מעביר בפועל את השיחההגדרת בתפריט הראשי?
זה לא יכול להיות שתצטרך עוד משהו (אא"כ לא מחקת את מה שהיה שם)אתה מוזמן לנסות בעצמך.
ולעדכן.....מה ההגדרות ששמת בתפריט הראשי?
אגב, דרך מודל תור ניסית? כי גם שם עשיתי אימותים (לא ווטסאפ)type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
ובנוסף ניסתי גם שלוחת הקלטה שיחה|
type=record record_stop_any_key=yes say_record_number=no say_record_menu=no timeout_more_record=0 hangup_insert_file=yes
והשתקת ההודעה הראשונה
בפועל מנסה להיתקשר לקו .
ואני שומע את התפריט הרגיל.
ורק לאחר שלוחץ על מקש כל שהאו זה עובר בפועל.
בין עם זה ניתוב שיחה
בין עם זה הקלטת שיחה -
@nk-0 ואתה מתקשר למערכת וזה לא מעביר אותך ישר?
(וכנ"ל במודל תור ניסית?) -
@nk-0 זה לכאורה איזשהו באג, כי השלוחה הראשית לא אמורה להישאר תפריט אם היא לא. (תבדוק אולי קרה ויש לך שני קבצי ext בשלוחה ראשית?)
-
@צביקה אני מאמת מלא מספרים בווצאפ ביזנס, הכל תקין...
לאחרונה הם מבקשים להקיש על ספרה מסויימת כדי לעמת שלא מדובר בבוט (צריך לשלוח אימות SMS לחכות 2 דקות ולבקש לשלוח שיחה).
אם אני לא טועה בווצאפ הרגיל ניתן גם לאמת 0799.
מה שהביא @מ-מ-פליישער אמור לעבוד:type=routing routing_to_phone=X call_no_answer=yes
כמובן לבדוק שיש מספיק יחידות במערכת.
אפשר גם להוסיף בini:no_ringing=yes
האם הצלחת לאמת לאחרונה?
-
@nk-0 זה לכאורה איזשהו באג, כי השלוחה הראשית לא אמורה להישאר תפריט אם היא לא. (תבדוק אולי קרה ויש לך שני קבצי ext בשלוחה ראשית?)
נראה השתקתי באחת הפעמים את התפריט
ועכשיו לא השתקתי. ואז עדין שומעים את התפריט הראשי וכו.צריך להשתיק הכל ואז זה עובר מיד
כרגע צריך להשתיק את ההודעה "שיחתכם מעוברת אנא המתינו "
מה המספר שלו?
מה שקרא זה -
-
@nk-0
type=sip
account_dial_extension=
sip_record=yes
sip_ymgr_logger=yes
sip_dial_end_go_to=
sip_no_answer_goto=
sip_timeout_goto= -