@avrham כתב במערכת טלמי:
עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.
זה כרגע עושה הרבה בעיות
@יוסף-ח כתב במערכת טלמי:
@פישל כתב במערכת טלמי:
@יוסף-ח כתב במערכת טלמי:
חסום בכל הקומה הכשרה, בעז"ה עוד מעט יהיה מודול מספרים אישיים לחלוקה!
אני בהוט מובייל והמספר לא חסום!
מעניין...
יש פה משהו מוזר...
@צבי-ד-צ כתב במערכת טלמי:
בגולן לא!
@ivrפון שמה הם דרשו?
היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
הבאג יטופל בזמן הקרוב.
סליחה
@צבי-ד-צ כל מיני דברים (לא אגיד שאני לא מבין את אלה שנכנעים)
@ivrפון היה חסר משהו בקו בגלל זה?
@ivrפון כתב במערכת טלמי:
(לא אגיד שאני לא מבין את אלה שנכנעים)
מה אתה מעדיף, שיהי' חסום? הועדה תפסיד בגלל זה משהו?
@צבי-ד-צ נו לכן כתבתי את זה אני מבין למרות שאני לא עושה את זה אלה דואג למספר פתוח
@avrham כתב במערכת טלמי:
היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
הבאג יטופל בזמן הקרוב.
סליחה
עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.
@avrham כתב במערכת טלמי:
עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.
זה כרגע עושה הרבה בעיות
מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי
כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר
@avrham יפה מאוד!
רק שאין ממש מספרים במאגר.
יקח שנים עד שיהיה בו הרבה מאוד נתונים
@קו-המוסיקה לא קשור יש להם API שכעת לפי @שקוע-בלימוד הפסיק לעבוד וכל שאילתא שאתה עושה מתווסף למאגר הפרטי זה בעצם מבוסס על 2 מאגרים
@ivrפון
טוב, לא יודע.
אני כן יודע מה בשטח.
כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש
@קו-המוסיקה דווקא כשאני בדקתי היה נתונים. כנראה כמו ש
@שקוע-בלימוד כתב במערכת טלמי:
מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי
כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר
אך כמו ש
@avrham כתב במערכת טלמי:
@avrham כתב במערכת טלמי:
היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
הבאג יטופל בזמן הקרוב.
סליחהעדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.
@צבי-ד-צ
לא יודע.
מה שאני כן יודע שעשיתי לפחות 5 חיפושים בשבועיים האחרונים.
ולא היו נתונים
@קו-המוסיקה אתמול בשעת הפרסום היה מצויין וקצת אח"כ היו בעיות וכו' כל הדרך עיין בשירשור
@קו-המוסיקה מה שאני מסביר זה שכמו שהמנהל @avrham אמר אתמול יכול להיות תקלות בגלל שידרוגים ומה שהסברתי מיועד למי שיש לו ידע בסיסי בAPI שמבין שזה לא תמיד ולא יקח "100 שנה" כהגדרתך אלה זה בגלל שיש 2 מאגרים פרטי ובAPI אז אחד לא עובד
נ.ב. זה רק ניחוש שלי שזה התקלה
@צבי-ד-צ
עכשיו זה עובד?