מערכת טלמי
-
@צבי-ד-צ נו לכן כתבתי את זה אני מבין למרות שאני לא עושה את זה אלה דואג למספר פתוח
-
@avrham כתב במערכת טלמי:
היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
הבאג יטופל בזמן הקרוב.
סליחהעדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא. -
@avrham כתב במערכת טלמי:
עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.זה כרגע עושה הרבה בעיות
-
מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי
-
כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר
-
@avrham יפה מאוד!
רק שאין ממש מספרים במאגר.
יקח שנים עד שיהיה בו הרבה מאוד נתונים -
@קו-המוסיקה לא קשור יש להם API שכעת לפי @שקוע-בלימוד הפסיק לעבוד וכל שאילתא שאתה עושה מתווסף למאגר הפרטי זה בעצם מבוסס על 2 מאגרים
-
@ivrפון
טוב, לא יודע.
אני כן יודע מה בשטח.
כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש -
@קו-המוסיקה דווקא כשאני בדקתי היה נתונים. כנראה כמו ש
@שקוע-בלימוד כתב במערכת טלמי:
מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי
כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר
אך כמו ש
@avrham כתב במערכת טלמי:
@avrham כתב במערכת טלמי:
היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
הבאג יטופל בזמן הקרוב.
סליחהעדכון: המערכת חזרה לפעילות.
אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא. -
@צבי-ד-צ
לא יודע.
מה שאני כן יודע שעשיתי לפחות 5 חיפושים בשבועיים האחרונים.
ולא היו נתונים -
@קו-המוסיקה אתמול בשעת הפרסום היה מצויין וקצת אח"כ היו בעיות וכו' כל הדרך עיין בשירשור
-
@קו-המוסיקה מה שאני מסביר זה שכמו שהמנהל @avrham אמר אתמול יכול להיות תקלות בגלל שידרוגים ומה שהסברתי מיועד למי שיש לו ידע בסיסי בAPI שמבין שזה לא תמיד ולא יקח "100 שנה" כהגדרתך אלה זה בגלל שיש 2 מאגרים פרטי ובAPI אז אחד לא עובד
נ.ב. זה רק ניחוש שלי שזה התקלה -
@צבי-ד-צ
עכשיו זה עובד? -
@קו-המוסיקה המערכת טופלה.
לצערי, לא הייתי זמין כדי לראות את הבעיה, זה נוצר מבאג לא צפוי. -
@avrham
תודה רבה על היוזמה המבורכת!
אם תשמע לעצתי, על פי נסיון אישי, ואפשר לראות את זה גם במערכות שונות, שהצליחו ושלא הצליחו
לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
נכון שרוצים לפרסם כמה שיותר מהר כדי להיות הראשונים
אבל בסופו של דבר ההתנהלות הזו סתם מכניסה את המפתח למערבולת של תיקון באגים שיוצרים עוד באגים וכו' ובאיזה שלב אנשים מאבדים את האמון
תקח קבוצה של 10 אנשים שיבצעו את הטסטים והבדיקות בצורה מסודרת, ותעלה אותה כשהיא מבושלת על מלא..
בהצלחה מרובה!סליחה על ההתערבות, אני באמת ממליץ מנסיון אישי שהייתי מעורב בכמה מערכות שהצליחו מאוד כי עבדו בצורה מסודרת צעד אחרי צעד, ומאידך גיסא הרבה מודלי API וכל מיני פיתוחים שעולים כאן חדשים לבקרים ואחרי חודש מגיעים התגובות שלא עובד וכו'
-
@קו-לקו-0 כתב במערכת טלמי:
לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
המערכת עברה qa, זה לא פעם ראשונה שאני מפרסם מערכת..
מה שקרה עקב עומס על המערכת בבקשות נוצר מספר באגים - ולמרות שזה היה צפוי וסידרתי את זה ,מסתבר שלא הכל..אבל אני מסכים עם כל מילה מהפוסט.
-
@קו-לקו-0
כמה שאתה צודק -
@קו-המוסיקה כתב במערכת טלמי:
טוב, לא יודע.
אני כן יודע מה בשטח.
כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמשלי ניראה שזה עבד על האפליקציה של מי ואייך שהוא זה יתנתק
כי שלשום כל שם שחיפשתי הוא אמר לי בדיוק מה שכתוב במי
ועכשיו השמות שחיפשתי הוא מביא לי ומה שלא חיפשתי הוא שואל אותי האם אני רוצה להוסיף למאגר
כאילו מה שחיפשתי שזה היה מחובר למי זה נשמר אוטומטי -
לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.לאחרונה פניתי כמה פעמים על כמה קווים שהיו חסומים ושלחתי פנייה מסודרת במייל, עם הסבר ברור, וברוב הפעמים זה נפתח.
(המדובר היה ע"פ רוב בקוי שיעורים וכו' אולי כאן זה שונה) -
פוסט זה נמחק!