• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    SIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?

    טלפונים ומערכות SIP
    5
    11
    331
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל @Quantum נערך לאחרונה על ידי

      @Quantum בגלל שתצורת החיבור, ולכאורה גם ה interfaces השתנו, תוודא הגדרות בראוטר.

      מהתמונה ששלחת, נראה שבכלל אין רישום מול ימות המשיח.

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      Q תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Q
        Quantum @שמואל נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל קודם תודה על התגובה
        בדקתי כמה וכמה פעמים אצלי, הכל מוגדר כפי שהיה לפני כן (כתובת שרת, משתמש, סיסמה, פרוטוקול UDP, הNAT מאופשר, יש עוד משהו?)
        אני תוהה אם הבעיה בימות המשיח, כי מעולם לא ראיתי את האיקס האדום ליד שם המשתמש שאומר שהחשבון עצמו לא נרשם בשרת.
        אני זוכר שגם בחיבור הראשוני שעשיתי לפני תקופה בהצלחה, קודם כל הגדרתי באתר הניהול 3 חשבונות וכולם היו נראים תקינים (ללא האיקס) למרות שבפועל עדיין לא חיברתי שום מכשיר אל החשבון

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ
          מנסה מומחה @Quantum נערך לאחרונה על ידי מנסה

          @Quantum
          מתקדמים בחיים
          פעם לא היה את זה ועוד הרבה דברים שנוספו בעניין הסיפ

          ובדרך כלל לא עובד סיפ ללא IP קבוע

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y
            yosafizak @Quantum נערך לאחרונה על ידי

            @Quantum כתב בSIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?:

            הי חברים
            אני לאחר שדרוג התשתית מנחושת לסיבים כמפורט בכותרת. בתשתית הנחושת הקודמת היה לי חיבור SIP של ימות שהוגדר בראוטר תומך (G245GR), גם בתשתית הנוכחית אני משתמש עם אותו ראוטר, אך משום מה מערכת הSIP לא עובדת למרות שהכל מוגדר כמו לפני כן.
            באתר הניהול מופיע איקס אדום לצד שם המשתמש (שהוא בעצם מספר המערכת) שאומר: "החשבון לא רשום בשרת"
            8b301705-1897-45b1-8dfb-cd8dea2fbd21-image.png

            זה בעיה בימות או קשור לIP קבוע או משהו אחר?

            תודה רבה לעוזרים

            זה קרה לי גם לפני כמה זמן ומה שעשיתי זה העברתי את החשבון SUP לשימוש דרך הדפדפן ואז כשנפתח לי החייגן האינטרנטי לחצתי על "התחברות לשרת" ואז זה עבד לי בחייגן האינטרנטי ואז החזרתי לחשבון SIP רגיל ולא דרך הדפדפן וזה עבד....
            אז ממליץ לך לנסות נראה לי שזה יפתור לך את הבעיה

            Q תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • Q
              Quantum @yosafizak נערך לאחרונה על ידי Quantum

              @yosafizak תודה רבה!!! חזר לחיים, אכן אין חכם כבעל הניסיון
              (הייתי מלייק👍 אבל אין באפשרותי)

              @מנסה כתב בSIP הפסיק לעבוד על תשתית סיבים בזק (נטפרי) חדשה, צריך IP קבוע?

              ובדרך כלל לא עובד סיפ ללא IP קבוע

              בדרך כלל? אני לא בטוח בקביעה הזו... ובפרט שעכשיו תודות ל @yosafizak הכל עובד מעולה גם בלי IP קבוע

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה מומחה @Quantum נערך לאחרונה על ידי

                @Quantum

                מנסיון בזק עם נטפרי זה גורם שכל כמה שעות [כ48 שעות בערך] החיבור נדרש לריענון לצורך קבלת שיחות
                [אם הוצאת שיחה זה יכול לרענן את החיבור]

                Q תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • Q
                  Quantum @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                  @מנסה תודה רבה! עד היום עבד חלק ללא בעיות בתשתית בזק נחושת, כמובן שעכשיו זו תשתית חדשה אז אבדוק זאת בתקופה הקרובה.

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע
                    עידו @Quantum נערך לאחרונה על ידי

                    @Quantum
                    מתנצל שאני מקפיץ אבל מעניין אותי לדעת אם יש תקלות או שהכל הסתדר?

                    Q תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Q
                      Quantum @עידו נערך לאחרונה על ידי

                      שלום @עידו
                      בחודש האחרון הקו שלי לא פעיל עקב שינויים שאני עורך בו, אבל מאז שפתרתי את הבעיה כמו שכתוב למעלה ב"ה לא היו בעיות, יכול להיות שפעם אחת הייתי צריך לרענן עוד הפעם את החיבור.

                      בכל מקרה אני מצרף לך תשובה של הטכנאי בימות, שאמורה לספק פתרון אמיתי. אני בעצמי אנסה ליישם זאת לאחר שהקו שלי יחזור לפעול:

                      אין הבדל בין סיבים לרגיל
                      מה שכן ייתכן והחברה של הסיבים חוסמת וכדו'

                      לדוגמה בבזק כברירת מחדל הם חוסמים את החיבור לשרתים חיצוניים בראוטר (וצריך ליצור קשר עם התמיכה הטכנית ולבקש להם לשחרר את זה (לפעמים רק טכנאי בכיר יבין אותך))

                      בנוסף אם הוא נטפרי, לפעמים בסיבים עוד יותר חשוב שיהיה IP קבוע (גם אם ברגיל זה עבד לו

                      היה לי לקוח של מוסדות ענק עם בערך 15 טלפונים, שעברו לבזק סיבים, וגם יש להם IP קבוע
                      וכל הטלפונים הפסיקו לעבוד.
                      בסוף הם התקשרו לבזק, והטכנאי שענה להם לא ידע לעזור להם והעביר את השיחה לבכיר
                      שנכנס להגדרות הראוטר מרחוק, ושינה שם משהו, ומאז הכל עובד
                      לא צריך לרענון כל 48 שעות, והכל עובד הכי טוב

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ע
                        עידו @Quantum נערך לאחרונה על ידי

                        @Quantum
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון