@גבאי בקיצור הבעיה שלך שאתה לא מצליח להתחבר לממשק ניהול של הטלפון דרך המחשב.
אני ממליץ לך לעבור גם על המדריך שלי כאן.
אני יתן לך תשובה של GPT כי לי לא היה כח לפרט.
רק שים לב שלפני הכתובת IP בדפדפן חייבים לשים http://
זה המדריך שהוא כתב עברתי עליו והוא תקין:
-
מצא את כתובת ה-IP של הטלפון
גש לטלפון ה-Yealink.
לחץ על הכפתור Menu (תפריט) בטלפון.
נווט ל- Status או Network (סטטוס או רשת), ושם תוכל לראות את כתובת ה-IP של הטלפון.
-
התחבר לרשת המקומית
ודא שהמחשב שלך מחובר לאותה רשת (LAN) שאליה מחובר הטלפון. זה יכול להיות חיבור Wi-Fi או חיבור קווי.
-
גש לממשק הניהול
פתח דפדפן אינטרנט במחשב.
הזן את כתובת ה-IP של הטלפון בשורת הכתובת (למשל: http://192.168.1.100).
-
הזדהות
תופיע בפניך דף התחברות.
ברוב המקרים, שם המשתמש והסיסמה כברירת מחדל הם:
Username: admin
Password: admin
אם פרטי ההתחברות שונו ולא ידועים לך, ייתכן שתצטרך לפנות למנהל הרשת או לאפס את הטלפון להגדרות היצרן.
-
ניהול והגדרות
לאחר ההתחברות, תוכל:
להגדיר חשבון SIP.
לעדכן קושחה (Firmware).
לנהל תכונות מתקדמות כמו תזמון שיחות, תורים, ועוד.
6. אבטחה
מומלץ לשנות את פרטי ההתחברות המוגדרים כברירת מחדל כדי להגן על הטלפון מפני גישה לא מורשית.
אם נתקלת בבעיה או זקוק להסבר נוסף על הגדרות ספציפיות, אשמח לעזור!