• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לא נפתר עזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית

    טלפונים ומערכות SIP
    6
    18
    340
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • פ
      פישל מומחה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

      @צבי-ד-צ כתב בעזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

      @פישל אתה מתכוון לשיחות SIP?

      אפשרי, אך חשוב לי שיהיה ניתן לחבר טלפון פיזי, וכן שיהיה ניתן לבצע שיחות יוצאות עם עלות של יחידות.

      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • צ
        צבי ד"צ מומחה @פישל נערך לאחרונה על ידי

        @פישל יש על זה מדריך מסודר מ @הרב כאן https://f2.freeivr.co.il/post/96388 אם לא, אולי הוא יוכל לעזור לך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה
          הרב מומחה @פישל נערך לאחרונה על ידי

          @פישל טלפון אני הזמנתי מכאן ואני מאוד מרוצה, הטלפון הזה צריך חיבור לכבל רשת.
          יש אפשרות גם להשתמש בטלפון ביתי באמצעות מתאם אבל מעולם לא בדקתי את הנושא בפועל.

          פ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • פ
            פישל מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

            @הרב זה מתאים לחיבור ושימוש עם יחידות של ימות?

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              הרב מומחה @פישל נערך לאחרונה על ידי

              @פישל כן תראה את המדריך המלא שלי על כל הנושא כאן

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • פ
                פישל מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                @הרב יש לך קישור למתאם כזה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • פ
                  פישל מומחה @הרב נערך לאחרונה על ידי

                  @הרב זה נראה שיש כאן את אותו המכשיר ב200 ש"ח בלבד.

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה
                    הרב מומחה @פישל נערך לאחרונה על ידי

                    @פישל אם כן זה באמת נראה יותר זול.
                    אבל שים לב כמדומני שכשבדקתי על הטלפונים האלה ראיתי שחלק מוכרים אותם בלי כבל טעינה ואיפה שנתתי לך קישור זה עם.
                    רק אם זכור לי נכון אם אתה לא משרשר את זה לעוד טלפון נראה לי שמספיק לטלפון החשמל שמגיע מהכבל רשת רק תבדוק את הנושא אני בכלל לא בטוח בזה ואני כרגע לא יכול לבדוק את זה.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      א גוטן @הרב נערך לאחרונה על ידי

                      @הרב כתב בעזרה בהקמת מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

                      @פישל אם כן זה באמת נראה יותר זול.
                      רק אם זכור לי נכון אם אתה לא משרשר את זה לעוד טלפון נראה לי שמספיק לטלפון החשמל שמגיע מהכבל רשת רק תבדוק את הנושא אני בכלל לא בטוח בזה ואני כרגע לא יכול לבדוק את זה.

                      אם מחברים את זה ל סוויץ POE זה לא צריך חיבור לחשמל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ג
                        גבאי @הרב נערך לאחרונה על ידי

                        @הרב אני מנסה להקים כזו מרכזיה
                        קניתי את הטלפון שהמלצת עליו
                        אבל אני לא מצליח לחבר את הטלפון
                        א. בשביל לחבר את הטלפון צריך שכל המערכת הטלפונית שלי תהיה SIP? או שמספיק להגדיר שלוחה ספציפית?
                        ב. לא הצלחתי לגשת לפאנל הניהול באתר. אפי' שקיבלתי כתובת IP בטלפון
                        ג. מה זה ה"ניהול מוצרי הלינק" צריך להגדיר את הטלפון במערכת של ימות בלחצן הזה? כי ניסיתי ועשה לי שגיאה. ועד שפעם אחת הצלחתי אבל לא הציג את המכשיר ואח"כ ניסיתי כמה פעמים ללא הצלחה.
                        בקיצור
                        תוכל להחכים אותי בהדרכה מעשית איך מחברים את הטלפון למרכזיה של ימות?
                        תודה רבה רבה
                        מאוד עזרת עם ההדרכה המורחבת שלך בנוגע להסבר מה זה מערכות SIP

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          הרב מומחה @גבאי נערך לאחרונה על ידי הרב

                          @גבאי בקיצור הבעיה שלך שאתה לא מצליח להתחבר לממשק ניהול של הטלפון דרך המחשב.
                          אני ממליץ לך לעבור גם על המדריך שלי כאן.
                          אני יתן לך תשובה של GPT כי לי לא היה כח לפרט.
                          רק שים לב שלפני הכתובת IP בדפדפן חייבים לשים http://
                          זה המדריך שהוא כתב עברתי עליו והוא תקין:

                          1. מצא את כתובת ה-IP של הטלפון
                            גש לטלפון ה-Yealink.
                            לחץ על הכפתור Menu (תפריט) בטלפון.
                            נווט ל- Status או Network (סטטוס או רשת), ושם תוכל לראות את כתובת ה-IP של הטלפון.

                          2. התחבר לרשת המקומית
                            ודא שהמחשב שלך מחובר לאותה רשת (LAN) שאליה מחובר הטלפון. זה יכול להיות חיבור Wi-Fi או חיבור קווי.

                          3. גש לממשק הניהול
                            פתח דפדפן אינטרנט במחשב.
                            הזן את כתובת ה-IP של הטלפון בשורת הכתובת (למשל: http://192.168.1.100).

                          4. הזדהות
                            תופיע בפניך דף התחברות.
                            ברוב המקרים, שם המשתמש והסיסמה כברירת מחדל הם:
                            Username: admin
                            Password: admin
                            אם פרטי ההתחברות שונו ולא ידועים לך, ייתכן שתצטרך לפנות למנהל הרשת או לאפס את הטלפון להגדרות היצרן.

                          5. ניהול והגדרות
                            לאחר ההתחברות, תוכל:

                          להגדיר חשבון SIP.
                          לעדכן קושחה (Firmware).
                          לנהל תכונות מתקדמות כמו תזמון שיחות, תורים, ועוד.
                          6. אבטחה
                          מומלץ לשנות את פרטי ההתחברות המוגדרים כברירת מחדל כדי להגן על הטלפון מפני גישה לא מורשית.
                          אם נתקלת בבעיה או זקוק להסבר נוסף על הגדרות ספציפיות, אשמח לעזור!

                          ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ג
                            גבאי @הרב נערך לאחרונה על ידי

                            @הרב תודה רבה רבה
                            אני יבדוק את זה
                            רק תוכל להסביר לי ג"כ מה זה ה"ניהול מוצרי הלינק" באתר של ימות?
                            צריך להגדיר שם את המכשיר שלי? או שזה לא חובה.
                            כמו כן מספיק שיש שלוחה בטלפון של SIP ? או שצריך להעביר את המערכת כולה למערכת SIP?
                            תודה רבה

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              א גוטן @גבאי נערך לאחרונה על ידי

                              @גבאי בניהול מוצרי יהלינק, לא צריכים להגדיר כלום
                              וכן לא צריכים להעביר כלל המערכת לSIP,
                              רק אם ברצונך שיהיה לך אפשרות לקבל שיחות אתה צריך להגדיר שלוחה SIP שדרכו יכלו להגיע לשלוחה שלך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A
                                avrham ניהול @פישל נערך לאחרונה על ידי

                                @פישל אני משתמש ב T30-P של יעניק, ב"ה בנתיים (מדבר על שיחות sip וכו')

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ג
                                  גבאי @הרב נערך לאחרונה על ידי גבאי

                                  @הרב למעשה הצלחתי להיכנס לפורטל הניהול רק ע"י שלפני הIP כתבתי https
                                  כפי שראיתי פה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון