קבלת מייל בקבלת נתונים סיכום של הכול מאותו יום או שבוע
-
@קופת-הקהל אני חושב שזה הגדרה בסיסית שימות צריכים לפתח.
-
@רבי-יצחק מה שעשיתי לכמה שביקשו ממני פיתרון, שימוש במודול של אהבת ישראל File2mail.
2 אופציות לשימוש, או שימוש רגיל שמתקשרים ומגיע במייל, או ששמתי פילטר לפי שעות ובין 8 ל8 וחצי זה עובר דרך המודול שלו (ומשם ממשיך לקבלת נתונים) ומקסימום הוא מקבל בחצי שעה 3-4 מיילים...
ועכשיו אני רואה ש @הוי-דן הביא קישור להורדת קובץ, ככה שיש עוד פיתרון פשוט.@חנון-המרבה סתם באופן כללי זה לא נראה פתיר, כי איך שאני מבין, כל המערכת של ימות עובד על 'טריגר' של התקשרות, ז"א שהמערכת לא יוצרת פעולות מבלי שמישהו מתקשר...
-
@עץ-השדה אמר בקבלת מייל בקבלת נתונים סיכום של הכול מאותו יום או שבוע:
ועכשיו אני רואה ש @הוי-דן הביא קישור להורדת קובץ, ככה שיש עוד פיתרון פשוט.
תוכל לשלוח קישור?
-
-
זה קיים פשוט תכנס ותגדיר קבלת מייל כל שבוע/חודש/שנה זה נמצא תחת לשונית
פיצול דו"חות על בסיס זמנים שונים -
@שולי זה לא קשור.
זה ס"ה אומר שאחרי שנה\חודש\יום יתחיל להנפיק קובץ מחדש. אבל בהגדרה של השליחת מייל הוא שולח אחרי כל הרשמה. -
@עץ-השדה יישר כוח - איפה בדיוק הוא מוריד את זה - לא בדיוק הבנתי שם.
-
@רבי-יצחק כפי הנראה אתה צריך לשנות כך:
https://www.call2all.co.il/ym/api/DownloadFile?token=079XXXXXX:****&path=ivr2:/שלוחת קבלת הנתונים/ApprovalAll.htmlוזה מוריד את קובץ ApprovalAll משלוחת קבלת נתונים.
-
@מוטלה לאן הוא מוריד למחשב ?
-
@רבי-יצחק כן. תבדוק ותראה!
-
פוסט זה נמחק! -
@מוטלה לא הצלחתי - איפה אני טועה - איפה אני מניח את הקוד שהבאת?
-
@רבי-יצחק אתה מכניס לשורת הכתובת בדפדפן, משנה את המספר מערכת וסיסמא ומספר שלוחה ולוחץ אנטר.
-
-
@רבי-יצחק לי זה גם כותב כך אבל למעשה מוריד את הקובץ...
תבדוק שהנתיב של השלוחה נכון עם סלש בהתחלה. -
@מוטלה יישר כוח גדול - הצליח.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות