• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    59
    2173
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

      @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
        אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
        האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
        כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
        הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I
          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

          מספר פתוח מעודכן.
          0747277150

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • מ
            מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

            ההגדרות גרסה 1

            type=api
            api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
            

            יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

            ההגדרות גרסה 2

            type=api
            api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
            

            לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

            api_end_goto=/1/1
            

            שתיהם לא עובדים...

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ה
              המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

              שלום רב.
              לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
              להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

              עידכון 01/11
              שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

              • אישור הקלטה
              • שמיעת הטקסט במילים
              • שמיעת הטקסט באותיות
              • ביטול האות האחרונה
              • ביטול המילה האחרונה
              • ביטול מלא של ההודעה
              • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                עידכון 25/02
                ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                פרטים בפוסט הבא.
                עידכון נוסף
                אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                עידכון 26/02
                עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                יום טוב אהרן

              אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                  @מזדה יש לפעמים עומסים.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה
                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                    @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ
                      פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון
                      למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                      כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                      זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                        @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                        מייל cs@ivr-phones.com

                        ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                          @פלוס זה מה שכתבתי.
                          שאני עובד על גרסה כזאת.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ה
                            המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                            @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                            מייל cs@ivr-phones.com

                            יש אפשרות בגוגל צאט?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                              @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                              מייל cs@ivr-phones.com

                              שלחתי לך הזמנה לצאט

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ
                                מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                באמת רעיון מצויין לעשות בזה זיהוי דיבור זה פשוט מטורף

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                  @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                  מייל cs@ivr-phones.com

                                  עוד לא הגבת לי בצאט

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • צ
                                    צבי ד"צ מומחה @מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                    @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה
                                      המייבין 770 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                      @צבי-ד-צ כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                      @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                      ומספרם?

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • צ
                                        צבי ד"צ מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                        @המייבין-770 חפש בפורום כאן ובמתמחים טופ.
                                        אני יביא לך דוגמא 0747954101
                                        זה גם יעזור לך לחפש את השרשורים המתאימים ע"י שתעשה חיפוש גוגל בפורום עם המספר הזה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                          @המייבין-770 אין לי צאט שם.
                                          תשלח ל yemot770100@gmail.com

                                          ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                            לכל מי שפנה בנושא העומסים.
                                            זה קורה בגלל שבדרך כלל יש 5-8 מאזינים בו זמנית אבל בשעות מסוימות יש בין 10-13 וזה גורם לעומסים גדולים.
                                            לא יעזור לנסות שוב.
                                            בסופו של דבר למיטב ידיעתי הקו שלי כרגע הכי פעיל.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון