• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    59
    2175
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

      המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
      אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
        0747277108.
        נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
        פורסם בפוסט הבא.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I
          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
          במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
          שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
          ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

          נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
          ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • W
            WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

            זיהוי דיבור ללא עלות

            איך אתה עושה?

            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

              @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

              W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • W
                WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                @ivrפון
                אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                  @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                  יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                  0556748402
                  אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • 0
                    0101 נערך לאחרונה על ידי

                    במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                    (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                    read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                    

                    מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                    תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                      @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                      גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                      אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                        @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                          @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                          אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                          האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                          כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                          הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • I
                            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                            מספר פתוח מעודכן.
                            0747277150

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • מ
                              מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                              ההגדרות גרסה 1

                              type=api
                              api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                              

                              יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                              ההגדרות גרסה 2

                              type=api
                              api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                              

                              לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                              api_end_goto=/1/1
                              

                              שתיהם לא עובדים...

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה
                                המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                                @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                שלום רב.
                                לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                                להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                                עידכון 01/11
                                שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                                • אישור הקלטה
                                • שמיעת הטקסט במילים
                                • שמיעת הטקסט באותיות
                                • ביטול האות האחרונה
                                • ביטול המילה האחרונה
                                • ביטול מלא של ההודעה
                                • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                                  כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                                  קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                                  עידכון 25/02
                                  ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                                  פרטים בפוסט הבא.
                                  עידכון נוסף
                                  אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                                  עידכון 26/02
                                  עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                                  במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                                  לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                                  יום טוב אהרן

                                אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                  לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                                  וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I
                                    ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                                    @מזדה יש לפעמים עומסים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ה
                                      המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                      @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ
                                        פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                        @ivrפון
                                        למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                                        כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                                        זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                          @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                          מייל cs@ivr-phones.com

                                          ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                                            @פלוס זה מה שכתבתי.
                                            שאני עובד על גרסה כזאת.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון