• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    9
    40
    1865
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @שיש נערך לאחרונה על ידי

      @שיש כרגע לא

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 0
        0101 נערך לאחרונה על ידי

        לפעמים ישנו תקלה כנראה כשהתשובה מכילה את התו "-", מכיון שזה תו שמור לימות המשיח, ואז הוא עוקף על כמה מילים.
        אז אם אפשר לעשות החלפה שישמיע "מקף" איפה שיש את התו "-", או לבדוק תווים נוספים.
        (כמו"כ לאחרונה נוסף גמ'יני 2.0 וניתן להחליף עליו)

        I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          @0101 לפי הזכור לי ביצעתי בקוד משהו שגם כשיש - אז יחליף את זה
          אין לי זמן כרגע
          אבל אני אבדוק בימים הקרובים אם זה באמת כך

          עריכה: בדקתי ואני עשיתי משהו שמבטל -

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

            מספר פתוח חדש 0795083406

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

              @0101 מבדיקה שלי הקוד מבטל כל - שיש בטקסט

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                @שיש כתב בצאט בינה מלאכותית gpt טלפוני:

                @ivrפון יש מס חדש?

                מספר פתוח חדש 0795083406
                נחסם מספר נוסף.
                0747277123

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                  בוצעו שינוים במערכת פירוט בפוסט הראשון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                    המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
                    אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                      המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
                      0747277108.
                      נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
                      פורסם בפוסט הבא.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • I
                        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                        עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                        במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                        שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
                        ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

                        נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
                        ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

                        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • W
                          WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                          זיהוי דיבור ללא עלות

                          איך אתה עושה?

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                            @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

                            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • W
                              WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון
                              אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                                @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                                יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                                0556748402
                                אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • 0
                                  0101 נערך לאחרונה על ידי

                                  במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                                  (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                                  read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                                  

                                  מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                                  תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I
                                    ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                                    @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                                    גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                                    אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • מ
                                      מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                      @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                        @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                                        אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                                        האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                                        כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                                        הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • I
                                          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                          מספר פתוח מעודכן.
                                          0747277150

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • מ
                                            מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                            @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                            ההגדרות גרסה 1

                                            type=api
                                            api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                                            

                                            יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                                            ההגדרות גרסה 2

                                            type=api
                                            api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                                            

                                            לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                                            api_end_goto=/1/1
                                            

                                            שתיהם לא עובדים...

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון