• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    59
    2176
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

      @שיש כתב בצאט בינה מלאכותית gpt טלפוני:

      @ivrפון יש מס חדש?

      מספר פתוח חדש 0795083406
      נחסם מספר נוסף.
      0747277123

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

        בוצעו שינוים במערכת פירוט בפוסט הראשון

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

          המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
          אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

            המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
            0747277108.
            נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
            פורסם בפוסט הבא.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • I
              ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

              עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
              במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
              שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
              ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

              נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
              ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

              W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • W
                WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                זיהוי דיבור ללא עלות

                איך אתה עושה?

                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                  @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

                  W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • W
                    WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                    @ivrפון
                    אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • I
                      ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                      @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                      יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                      0556748402
                      אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 0
                        0101 נערך לאחרונה על ידי

                        במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                        (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                        read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                        

                        מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                        תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                          @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                          גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                          אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ
                            מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                            @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I
                              ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                              @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                              אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                              האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                              כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                              הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • I
                                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                מספר פתוח מעודכן.
                                0747277150

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • מ
                                  מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                  @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                  ההגדרות גרסה 1

                                  type=api
                                  api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                                  

                                  יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                                  ההגדרות גרסה 2

                                  type=api
                                  api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                                  

                                  לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                                  api_end_goto=/1/1
                                  

                                  שתיהם לא עובדים...

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                    שלום רב.
                                    לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                                    להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                                    עידכון 01/11
                                    שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                                    • אישור הקלטה
                                    • שמיעת הטקסט במילים
                                    • שמיעת הטקסט באותיות
                                    • ביטול האות האחרונה
                                    • ביטול המילה האחרונה
                                    • ביטול מלא של ההודעה
                                    • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                                      כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                                      קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                                      עידכון 25/02
                                      ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                                      פרטים בפוסט הבא.
                                      עידכון נוסף
                                      אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                                      עידכון 26/02
                                      עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                                      במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                                      לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                                      יום טוב אהרן

                                    אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • I
                                      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                      לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                                      וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                                        @מזדה יש לפעמים עומסים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ה
                                          המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                          @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • פ
                                            פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                            @ivrפון
                                            למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                                            כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                                            זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                                            I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון