• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    12
    59
    2175
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

      @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
      גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
      אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

        @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • I
          ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

          @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
          אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
          האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
          כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
          הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • I
            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

            מספר פתוח מעודכן.
            0747277150

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • מ
              מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

              ההגדרות גרסה 1

              type=api
              api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
              

              יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

              ההגדרות גרסה 2

              type=api
              api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
              

              לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

              api_end_goto=/1/1
              

              שתיהם לא עובדים...

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי המייבין 770

                @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                שלום רב.
                לחיוג למערכת המספר הפתוח כעת 0747277108
                להטמעה במערכת IVR של ימות המשיח בפוסט הבא

                עידכון 01/11
                שידרגנו את המודול אם מקלדת כוכבית בין אות לאות ובסיום בהקשת סולמית יהיה תפריט

                • אישור הקלטה
                • שמיעת הטקסט במילים
                • שמיעת הטקסט באותיות
                • ביטול האות האחרונה
                • ביטול המילה האחרונה
                • ביטול מלא של ההודעה
                • החלפת שפה ל- עברית אנגלית אימייל ומקלדת ספרות
                  כעת בשלוחה 1 במקום לעבור ישירות למודול ניתן לבחור גרסה.
                  קרדיט על העבודה הרבה על הגירסה ל @121244
                  עידכון 25/02
                  ניתן להטמיע את שתי הגירסאות במערכת IVR של ימות המשיח.
                  פרטים בפוסט הבא.
                  עידכון נוסף
                  אנחנו עובדים כעת על גרסה 3 שתתמוך בצאט מלא ולא רק שאלות
                  עידכון 26/02
                  עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                  במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                  לפניות ניתן לפנות למייל cs@ivr-phones.com
                  יום טוב אהרן

                אשמח לדעת אם יש כרגע גרסה שעובדת להטמעה במערכת

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                  לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
                  וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • I
                    ivrפון מומחה @מזדה נערך לאחרונה על ידי

                    @מזדה יש לפעמים עומסים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה
                      המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון בלי קשר לזה אשמח שתתן לי דרך ליצור איתך קשר

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פלוס מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                        @ivrפון
                        למה שלא תעשו זיהוי דיבור,
                        כמו שבקו 'מדברים קווים' עשה שאלות לבינה ע"פ זיהוי קול,
                        זה הרבה יותר נוח, קל ומהיר.

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                          @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                          מייל cs@ivr-phones.com

                          ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @פלוס נערך לאחרונה על ידי

                            @פלוס זה מה שכתבתי.
                            שאני עובד על גרסה כזאת.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                              @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                              @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                              מייל cs@ivr-phones.com

                              יש אפשרות בגוגל צאט?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ה
                                המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                מייל cs@ivr-phones.com

                                שלחתי לך הזמנה לצאט

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ
                                  מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                  באמת רעיון מצויין לעשות בזה זיהוי דיבור זה פשוט מטורף

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    המייבין 770 @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                    @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
                                    מייל cs@ivr-phones.com

                                    עוד לא הגבת לי בצאט

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צ
                                      צבי ד"צ מומחה @מרמ123 נערך לאחרונה על ידי

                                      @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        המייבין 770 @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                                        @צבי-ד-צ כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                        @מרמ123 יש כבר קוים כאלה גם

                                        ומספרם?

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • צ
                                          צבי ד"צ מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                          @המייבין-770 חפש בפורום כאן ובמתמחים טופ.
                                          אני יביא לך דוגמא 0747954101
                                          זה גם יעזור לך לחפש את השרשורים המתאימים ע"י שתעשה חיפוש גוגל בפורום עם המספר הזה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון מומחה @המייבין 770 נערך לאחרונה על ידי

                                            @המייבין-770 אין לי צאט שם.
                                            תשלח ל yemot770100@gmail.com

                                            ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון