• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

    שאלות ועזרה הדדית
    ivr-פון
    9
    40
    1914
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I
      ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי ivrפון

      @0101 לפי הזכור לי ביצעתי בקוד משהו שגם כשיש - אז יחליף את זה
      אין לי זמן כרגע
      אבל אני אבדוק בימים הקרובים אם זה באמת כך

      עריכה: בדקתי ואני עשיתי משהו שמבטל -

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I
        ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

        מספר פתוח חדש 0795083406

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • I
          ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

          @0101 מבדיקה שלי הקוד מבטל כל - שיש בטקסט

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • I
            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

            @שיש כתב בצאט בינה מלאכותית gpt טלפוני:

            @ivrפון יש מס חדש?

            מספר פתוח חדש 0795083406
            נחסם מספר נוסף.
            0747277123

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I
              ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

              בוצעו שינוים במערכת פירוט בפוסט הראשון

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                המערכת התאפסה לי בטעות בעת שידרוגים
                אני משחזר אותה נא לדווח על כל תקלה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I
                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                  המספר נחסם. מספר פתוח חדש.
                  0747277108.
                  נ.ב. אני מקווה עוד היום לפרסם גרסה 3 שתתמוך בצאט ממש ולא רק שאלות
                  פורסם בפוסט הבא.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • I
                    ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                    עודכן גרסה 3 התומכת בצאט מלא.
                    במקלדת הרגילה של ימות המשיח.
                    שימו לב כל שיחת טלפון. זה צאט חדש.
                    ניתן להקיש 2 לאחר כל תשובה לצאט חדש. באותה שיחה.

                    נ.ב. הגרסה הבאה זה צאט מלא אבל במקלדת של גרסה 2.
                    ולאחריה ככל הנראה נוציא גרסה 5 התומכת זיהוי דיבור ללא עלות. ובקרינות רובטית חדשנית יותר.

                    W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • W
                      WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                      @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                      זיהוי דיבור ללא עלות

                      איך אתה עושה?

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I
                        ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                        @WIZNITZ אם הספרייה הזו של openai

                        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • W
                          WIZNITZ מומחה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                          @ivrפון
                          אתה יכול לעשות לי משהו כזה במערכת שלי?

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I
                            ivrפון מומחה @WIZNITZ נערך לאחרונה על ידי

                            @WIZNITZ דבר איתי בפרטי נראה.
                            יש לך וואצפ? הכי נוח לי שם
                            0556748402
                            אם לא אז מייל cs@ivr-phones.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • 0
                              0101 נערך לאחרונה על ידי

                              במודל גירסה 1 ו2 - אומר כרגע "שגיאה בקבלת המידע".
                              (וכשניסתי את זה דרך האתר הוא כתב

                              read=t-שגיאה בקבלת המידע.=txt,,,,0.1,NO,yes,yes,,*,,Ok,null,,no,
                              

                              מה שאומר לכאורה שהוא לא מקבל את המשתנה txt או מוחק אותו אח"כ)
                              תודה רבה על הכל, זה ממש עזר לי

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I
                                ivrפון מומחה @0101 נערך לאחרונה על ידי

                                @0101 ככל הנראה עומס על המשתמש שלי בגימני.
                                גרסה 3 לא מושפעת כי זה משתמש אחר.
                                אגב גרסה 3 זה גרסה עדכנית יותר של גימני.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ
                                  מים אחרונים @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                  @ivrפון מה הקוד להטמעה של גרסא 3?

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I
                                    ivrפון מומחה @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                    @מים-אחרונים כרגע אני לא נותן.
                                    אגב כמו ציינתי גרסה 3 זוכרת את כל הצאט מתחילת השיחה.
                                    האם לדעתכם כדי שזה יהיה עוד משיחה קודמת.
                                    כמובן תמיד אפשר לאפס את הצאט בהקשה על 2 לאחר התשובה.
                                    הקשה על 1 מובילה להמשך הצאט.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • I
                                      ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                      מספר פתוח מעודכן.
                                      0747277150

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • מ
                                        מזדה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                        @ivrפון כתב בבינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR:

                                        ההגדרות גרסה 1

                                        type=api
                                        api_link=https://ivrphone.online/בינה.php
                                        

                                        יש להעלות קובץ 000 אם ההודעה של "אנה שאלו את הבינה המלאכותית"

                                        ההגדרות גרסה 2

                                        type=api
                                        api_link=https://ivrphone.online/chatpro.php
                                        

                                        לאן יועבר בסיום [תקף לשתי הגירסאות]

                                        api_end_goto=/1/1
                                        

                                        שתיהם לא עובדים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון